Нетърпим шум в офиса от колеги

  • 11 709
  • 314
# 105
Никой от другите колеги (20 човека сме в офиса) не си позволява така да крещи и то нон-стоп. ...Те не пречели на никого. Аз трябва да се адаптирам. Как да се адаптирам??
Ами, явно са ценни кадри. Иначе как си обясняваш, че не само шефката, а и 17 други човека не казват нищо?

Имате ли дни за работа от вкъщи?

Едно от решенията на проблема е да сядаш на бюро в друг офис, когато мястото е свободно. При мен идва един такъв колега - в неговия офис се говори много по телефона, а той прави калкулации. Два дни в седмицата работи в моя офис, докато моята колежка работи от вкъщи. Иначе може да сложите шумоизолиращ параван, но, като гледам отговора на шефката ти, не мисля, че ще даде и стотинка за решение на проблема.

Ако не държиш да чуваш всичко наоколо, можеш да си сложиш слушалки, които също звукоизолират.
Виж целия пост
# 106
Трябва да има и малки стаички с оборудване, същото, което има на нормалното бюро. Там може да се провеждат тренинги на новите хора.
Ако искаш да си поговориш с шефа 1:1 - също, влизаш там.
Ако искаш да си поговориш с някой, да си разкажете 2-3 вица, да обсъдиш политиката, отиваш в кухничката, или в кътовете за кафе, пушачите пък излизат навън или на терасата.
Климатиците се пускат централно.  Обаче call-овете  на колегите и разговори по работата се чуват, няма как.
Виж целия пост
# 107
Авторката си е напълно права, но шефката не става. И не, няма да премине, не го правят нарочно, защото единият колега ѝ е дал сравнително сносен и искрен отговор - че не е в стерилна обстановка.

Много ме кефи обаче в темата как тези, които плямпат по цял ден, тъничко намекват, че неправещите го са бавни, монотонни и т.н. Което не е така автоматично, разбира се.

Аз, примерно, съм бърза и концентрирана, но не дрънкам, нито понасям някой да ми дудне на главата. Практически какво съм правила - дами/господа, много ми е приятно да си бъбрим и след малко ще се джойнна, но може ли да се дръпнете настрани да си гукате, докато привърша, че ми трябва малко тишина да се съсредоточа.

Хем не се цепиш, хем подхиждаш приятелски, хем искрено си казваш проблема и молиш да се дръпнат. Не съм имала досега случай някой да ми се изрепчи и откаже, мръдват се до прозореца, примерно. (Оупън спейс).
Виж целия пост
# 108
Значи в офиса има наложени някакви ред на взаимодействие и култура на общуване между работещите, които явно дават добри резултати. Един ден обаче идва нова служителка, която си мисли, че този ред трябва да се промени заради нея, понеже все пак тя е заета с най-важното в този офис - да се обучава! Тя тази фирма заради нейното обучение и добруване е създадена, а не за да събере едни хора, които да работят заедно, за да изкарат собственика на печалба. Някой реално виждал ли е на живо идването на нов служител на ниска позиция да доведе до промяна в ежедневието на офиса? След колко време напуснаха действително работещите хора?
Виж целия пост
# 109
"Културата" да ти липсват първите 7 и да врякаш на главата на хората е недопустима не само на работното място, а и в трамвая, на тротоара и в асансьора.
Остави дори кой колко работа върши, защо нещо такова се норамлизира, нямам идея.

Винаги говоря тихо и се дръпвам настрани, ако имам колега в кол или съсредоточен в нещо важно, което трябва да се прати. Елементарно възпитание и човещина. И не съм само аз. Направо оцених колегите, много са разбрани в това отношение.
Виж целия пост
# 110
А защо предполагате, че винаги новопостъпил служител е по-зле от заварения персонал и войнстващата посредственост?!? Звъни ми бивш колега и ми се оплаква от дървени философи, свлечовци и заплатаджии на новата си работа. Наели го за началник и консултант, а тея хорица от ден 1 започват да си показват рогата, да плетат интриги и да му подливат вода.. Похарчили куфари с пари за посредствен продукт и т.н., т.е. в крайна сметка лъжат собственика. Вярно е, че има и млади с претенции до небето, но опитен човек трябва да може да се постави в обувките на другия, да се владее и съобразява.

Специалистите по УЧР казват, че трябва да се поставят граници и да им се припомня по един или друг начин на въпросните хора, когато ги нарушават, било то шефове, колеги или подчинени. Но ако компанията, персонала и шефа са зле, то никакви QC (quiet comfort) слушалки не биха ви задържали. Според мен случая тук е такъв - токсични хора и кофти атмосфера. Да се нагодиш към един-двама, как да е, ама цялата фирма неможе да превъзпиташ и промениш.. А и компромисите водят дългосрочно до сериозни проблеми. Така, че аз бих избягал с 200 от подобно място при първа възможност.
Виж целия пост
# 111
Не мислиш ли, че има разлика между някой обучаващ се на първата си работа и началник/консултант?
Виж целия пост
# 112
До колкото разбрах не и е първа работа на съфорумката, а е започнала индакшън програма (въведение в работата, първи задачи) и така да се каже е специалист. Но принципно няма значение, случва се и на началници да си имат работа със "свещенни крави" на работното място.
Виж целия пост
# 113
От прочетеното ми се стори, че е първа работа по специалността. Колкото си по-надолу в хранителната верига, толкова по-малко право на претенции имаш, дори и да са до някаква степен основателни.
Виж целия пост
# 114
Защото в нормално функциониращите офиси, "неставащите" си отиват в един момент и не се задържат, проваляйки бизнеса.
Разбира се, наясно сме всички, че на някои места става въпрос за друго, но там на никой не му пука за работата.
Виж целия пост
# 115
От първия пост оставам с впечатление, че авторката за първи път работи по специалността си и за първи път работи в офис. От предишните ѝ постове разбирам, че е към 30 годишна. Никак не звучи като да ѝ е широко около шията и да може да избира дали в този офис или в друг, дали тази работа или друга, затова пак казвам, че постовете "изрепчи им се да ги поставиш на мястото им, ти си топ, те са в грешка" са изцяло в нейна вреда.
Виж целия пост
# 116
Всички я посъветвахме да си вземе слушалки, не да се репчи Simple Smile
Виж целия пост
# 117
Аз също хвърлих по един поглед на старите й писания и се говори за липса на приятели, чувста на аутсайдер.. мисля, че вече се изказа мнение, че май проблемът е в телевизора на авторката, склонна съм да се съглася в конкретния случай.
Виж целия пост
# 118
Мнението ми е същото, макар да бе заметено. Смятам, че има връзка с предишните й теми.
Виж целия пост
# 119
Аз мисля, че не е коректно да се ровят и намесват други теми на авторката. Статистиката ясно показва, че точно интелигентните хора имат по-малко приятели и се чувстват аутсайдери често. Масовия българин не цъфти кой знае с какво възпитание, маниери и съобразителност. Да се говори високо си е направо норма в България и това е навсякъде и често граничи с нетърпимост. Възпитания човек не вика, говори тихо, съобразява се и тук не става въпрос за някакви неизбежни шумове при движение, клавиатура, нормално говорене и т.н. т.е. всичко онова, което е нормалния шум от заобикалящата ни среда и за съжаление в тези ситуации простотията побеждава, защото възпитания човек се отдръпва и не влиза в конфликти и често се налага да търпи, мнозинството са от другия вид, а и как да превъзпитаваш някой в късна възраст, когато първите 7 години са изпуснати. Моят опит в подобна ситуация, че не само не могат да разберат и осъзнаят колко са шумни и досадни, как никой не иска да им слуша личните драми, а когато се говори открито с тях, при това не от един човек, че обстановката е нетърпима стават още по-нагли, агресивни и умишлено провокират, вместо да се замислят и просто да са по-тихи все пак това е работно място. Днес от позицията на времето се чудя как съм издържала тогава, винаги се опитвах с добро, но имаше колеги които направо крещяха, че не издържат да слушат личните им разговори, хилене и викове.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия