etsy.com - въпроси

  • 305
  • 4
Здравейте! Не получих поръчка, която направих в etsy.com Имат ли опция за рефънд, не открих такава. Disappointed
Доколкото чета, само за застраховани стоки има възможност: https://help.etsy.com/hc/en-us/articles/360050349953-What-if-My- … Package-Gets-Lost
"Etsy doesn’t hold sellers responsible for items that are lost in mail."
Виж целия пост
# 1
Имат програма за защита на покупките, би трябвало да няма проблем да пуснат рефънд ако пратката се е загубила - https://help.etsy.com/hc/en-us/articles/7471925990807-Etsy-s-Pur … ?segment=shopping
Виж целия пост
# 2
Благодаря!
През линка имаше опция за рефънд: https://help.etsy.com/hc/en-us/articles/115015440807?segment=shopping
Виж целия пост
# 3
Има си опция за рефънд, може да се отвори кейс за неполучена пратка.

Преди колко време е направена поръчката, кога е изпратена, тракинга какво показва?
Виж целия пост
# 4
Няма проследяващ код, но датата на получаване е изтекла. Пуснах кейз.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия