Пазаруване от Reserved и MOHITO - 2 тема

  • 7 668
  • 121
# 105
Свържете се с тях, не би трябвало да има проблем да я задържат още малко.
Виж целия пост
# 106
Последното ми пазаруване в Мохито беше доста успешно
Този сет е страхотен

Тази пола-панталон също, тънка и приятна като за лятото и си уцелих размера най-вече

Елека също стои много добре с черни къси панталони


Снощи влезнах и видях, че има намаление и пак забърсах някои неща, дано да са ок
Виж целия пост
# 107
Влизам с питане за детските размери, дали си отговарят.
Висока съм 150 см и се чудя 152 или 158 да си взема
Виж целия пост
# 108
И двата размера и връщате излишния. За мен са определено уголемени, но и синът ми е слаб, което допринася.
Виж целия пост
# 109
Зависи какво е, но по-скоро 158. Взимала съм долнища и се свиват.
Моята поръчка от 21 се раздвижи(тя не е от отдавна, но пише е срок за доставка 12 работни дни, та предположих, че другия месец ще я получа) и пише, че я подготвят з аизпращане от склада. Може би наистина ще пристигне до 28.
Виж целия пост
# 110
Имам кодове за отстъпка 10% за Reserved.
Който желае да пише на лс.
Виж целия пост
# 111
Кой физически магазин на Мохито е най запеден в София
Виж целия пост
# 112
Най-зареден не знам,но в Парадайс е затворен, видях вчера, Ризърв там също.Ремонтират
Виж целия пост
# 113
Кой физически магазин на Мохито е най запеден в София
Като че ли в Сердика Мол се пада най-западно.
Не съм сигурна обаче дали на Витошка някъде нямаше, но май не.
Виж целия пост
# 114
Кой физически магазин на Мохито е най запеден в София
ЗапАден или заРеден
Виж целия пост
# 115
Кой физически магазин на Мохито е най запеден в София
ЗапАден или заРеден
[/quote
Кой мол е ЗапАден или ?
 
Кой от показаните,това ми излезе с търсачката.
Виж целия пост
# 116
Взех си поръчката най-накрая

Панталонките ги върнах- теснееха ми. Ще помисля дали да си поръчам по-големи. Бяха готини.
Бежовият потник е страхотен и си го задържах.
Панталонът е малко странен. Материята си е доста изкуствена , не са го изгладили добре, но си го оставих. Харесва ми как стои и е много тъничък и проветрив.
Белият потник е красив, но прозира, а не ми беше такава идеята. И е малко по-дълъг, та това набраното от едната страна не се забелязва особено. Върнах и него.
Роклята си я оставих. Много се 0удех между С и М, поръчах М и май направих добърз избор. Малко ми е дълга, та ще я кръцна до дължината, като на снимката. Стои много красиво на гърдите.
Виж целия пост
# 117
Имате ли проблеми с поръчването от Р?
Втори път в рамките на 15 мин опитвам да платя една количка с карта -- върти ли, върти, нито потвърждава поръчка, нито тегли парите от картата.
Виж целия пост
# 118
Нарциса, аз имах подобен случай миналата седмица, даже писах тук докато се чудих какво да правя. После се разреши, самоцитирам се и обяснявам по спомен.
Здравейте. Обичайно ли е за Ризървд следното при онлайн плащане с карта? След въвеждане на данните от картата + парола явно плащането нещо запецна, доста въртя и мисли. Накрая получих:

мейл от PayU за "регистрирано нареждане за плащане"
мейл за потвърдена поръчка, виждам я в сайта като "неплатена"
+ на екрана на сайта съобщение за неуспешно плащане, явно не е минало

Сега в сайта я виждам с номер и т.н., без да е платена, което ми е шок:) Имам уж 24ч да я платя. Да правя ли ново плащане, сигурно ли е че първия опит е приключил. Дерт ми е да не стане някакво дублиране и да ми изтегли двойно парите. Поправимо е, ама не са малко и не искам занимавки.
Това беше проблемът. По-късно в рамките на 2-3 часа получих тези 3 мейла.


Поръчката се появи в сайта със статус от сорта на "потвърдена, но неплатена". Имаше бутон, който води директно към портала за плащане с карта. Изчаках няколко часа, видях че не ми дърпат пари от банката. Платих, излезе "платена", излезе срок за доставка /+ мейли за двете неща/ и това беше. Изпратиха я 3 раб.дни по-късно, ама още не съм я взела, нямаше друг проблем.

За първи път ми се случва изобщо в някой сайт така - при неуспешно плащане все пак да се регистрира поръчката. Явно тука не е единичен случай.
Виж целия пост
# 119
На мен ми се е случвало, когато аз съм прекъсвала на стъпката с плащането по някаква причина - получавам мейл с потвърждение за приета поръчка и втори мейл с покана да направя плащане. Обаче сега нищо не ме прекъсва насред поръчка, та 10 мин висях на страницата с плащането, накрая ми писна. То и не е само това - два дни се опитвам да направя поръчка на различни неща от Р,  имам код от талон, количката е над 100 лв - първо нямам БД, второ от 5 ненамалени продукти само на един ми слага отстъпката от талона, сега и това. Напрягащо е.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия