Разясняване как става поръчката от Ягодка

  • 10 536
  • 78
Отварям тази тема, защото четейки постовете на някои потребителки виждам, че липсва информираност за поръчките от http://www.strawberrynet.com.
Тази тема е чисто разяснителна.

И така, начините за поръчка до България са следните:
1. Имате собствена кредитна карта – Ягодка приемат следните карти:
Visa
MasterCard
American Express
Diners' Club
Discover
JCB

Повече може да прочетете тук: http://www.strawberrynet.com/faq.aspx
2. Чрез посредник – на мен поне са ми известни два посредника:
- http://www.fema-bg.com
- http://www.elegantna.com
Посредника (Фема или Елегантна) прави поръчката след като сте внесли в сметка предварително уговорената сума за избраните от вас неща. Заявената поръчка към Ягодка се потвърждава с e-mail в който се съдържа следната информация:
Shipment Status
Order No: 710523868
Date of Order Received:   2007/02/01
Current Status:   Dispatched
Dispatched: 2007/02/01
Registered Post Ref. No.: RA213791277HK
 
С пощенския номер (в случая RA213791277HK), на този адрес http://www.hongkongpost.com може да проследите кога пратката ви е приета в хонгконгските пощи. И започва чакането Simple Smile Дните за които ще пристигне пратката ви не зависят изобщо от Фема или Елегантна, а само и единствено от пощенските служби на Хонг Конг и нашите. Някои момичета си мислят, че ако си поръчат от единия посредник, пратката им ще пристигне по-бързо отколкото ако са си поръчали от другия. Нищо подобно!
Също така безплатната доставка е предоставена от Ягодка!
И така, на този адрес пък, може да си проверите, кога пратката ви е пристигнала в България: http://www.bgpost.bg/index.htm#Bul/new_services.htm

Надявам се да е станало ясно, за да няма разни безсмислени спорове, породени от неинформираност.
И в http://www.fema-bg.com и http://www.elegantna.com правят отстъпки за лоялни клиенти. Ето ги и синтезирани:
Отстъпките на Фема:
3 % отстъпка след 5-тата  поръчка
5 % отстъпка след 15-тата поръчка
Допълнителната отстъпка 5 % за три поръчани продукта продължава да важи и се събира с другата ползвана отстъпка!!!

Отстъпките на Елегантна:
! НОВИ условия за поръчки:
След 6-та поръчка получавате - 4 % отстъпка
След 16-та поръчка получавате - 5 % отстъпка
+ допълнителна отстъпка върху цялата сума за поръчки над 3 продукта - 5 %

Всеки сам за себе си може да си прецени от къде ще е най-изгодно да си поръчва.
Като потребител се радвам, че вече има конкуренция, защото винаги печели крайния потребител  Wink

Ако някой се интересува от още информация, може да пита  Hug
Виж целия пост
# 1
Не ми беше много ясно за тази яготка но сега схванай
Виж целия пост
# 2
Абе аз съм нова и какво точно си поръчвате от тази яготка?
Що за въпрос  newsm78
От каквото имаш нужда и каквото ти харесва разбира се http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=164743.0
Виж целия пост
# 3
За колко време от Фема или Елеганта пращат e-mail със номера на сметката на която се внасят парите, аз към 20.30 поръчах но още нямам отговор...
Виж целия пост
# 4
Абе аз съм нова и какво точно си поръчвате от тази яготка?

Питай ще ти кажа  Hug Скоро ще има и парфюми.Някои от цените са наполовина на магазинските. Wink
Виж целия пост
# 5
Схванах  delyana- извинете.Казах нова съм.
Виж целия пост
# 6
За колко време от Фема или Елеганта пращат e-mail със номера на сметката на която се внасят парите, аз към 20.30 поръчах но още нямам отговор...
на кого поръча?
Фема ми изпращат веднага щом преведа парите- до 1 час .
Виж целия пост
# 7
За колко време от Фема или Елеганта пращат e-mail със номера на сметката на която се внасят парите, аз към 20.30 поръчах но още нямам отговор...
на кого поръча?
Фема ми изпращат веднага щом преведа парите- до 1 час .

Ти първо превеждаш парите ли ?
Аз пиша на Фема какво искам. Фема ми отговаря с имейл каква е сумата. Аз им превеждам пари, тогава правят поръчката и ми изпращат копие по имейла, с потвърждението от ягодката.
Виж целия пост
# 8
За колко време от Фема или Елеганта пращат e-mail със номера на сметката на която се внасят парите, аз към 20.30 поръчах но още нямам отговор...
на кого поръча?
Фема ми изпращат веднага щом преведа парите- до 1 час .
Може би има предвид самата сметка/номера на сметката/,която получава на мейла,за да вкара парите в нея...

-При мен последния път беше след ден и половина.
Виж целия пост
# 9
За колко време от Фема или Елеганта пращат e-mail със номера на сметката на която се внасят парите, аз към 20.30 поръчах но още нямам отговор...
на кого поръча?
Фема ми изпращат веднага щом преведа парите- до 1 час .
Може би има предвид самата сметка/номера на сметката/,която получава на мейла,за да вкара парите в нея...

-При мен последния път беше след ден и половина.

 На мен от фема ми отговарят много бързо винаги. Ако е било събота и недела може да е имало забавяне
Виж целия пост
# 10
Ти първо превеждаш парите ли ?
Аз пиша на Фема какво искам. Фема ми отговаря с имейл каква е сумата. Аз им превеждам пари, тогава правят поръчката и ми изпращат копие по имейла, с потвърждението от ягодката.
не, обърках се. Първо им заявявам поръчката , те веднага ми изпращат  сумата,която да преведа и веднага след като преведа парите, ми изпращат ордър кънфирмейшън-а.Поръчах си днес сутринта нещата, сега вече ги дават,че са изпратени от ХК. Прекрасно..
Виж целия пост
# 11
За колко време от Фема или Елеганта пращат e-mail със номера на сметката на която се внасят парите, аз към 20.30 поръчах но още нямам отговор...

Предполагам, че в 20,30 Фема или Елегантна са си почивали. Все пак и те са хора, не могат денонощно да стоят на компютъра  Wink Все едно да си поръчам нещо от нашите on-line магазини в 20 часа и да чакам някой да ми потвърди  Grinning
Виж целия пост
# 12
За колко време от Фема или Елеганта пращат e-mail със номера на сметката на която се внасят парите, аз към 20.30 поръчах но още нямам отговор...
на кого поръча?
Фема ми изпращат веднага щом преведа парите- до 1 час .
Може би има предвид самата сметка/номера на сметката/,която получава на мейла,за да вкара парите в нея...

-При мен последния път беше след ден и половина.

 На мен от фема ми отговарят много бързо винаги. Ако е било събота и недела може да е имало забавяне
Аз пък все още чакам от Фема да ми отговори на запитвания отправени по ICQ за цени на продукти (говоря за преди няколко месеца)  Laughing Laughing Laughing Не дочаках... все пак има и алтернативи  Wink
Виж целия пост
# 13
Мале колко сте изписали... аз исках да питам за колко време отговарят на mail-a за номера на сметката и парите, които трябва да се приведат, все още нямам отговор, сега отивам на работа, надявам се до довечера да имам отговор и утре да си приведа парите...
Виж целия пост
# 14
Aquawoman на този въпрос не мога да ти отговоря. Могат да ти отговорят посредниците. Но за съжаление както и сама четеш, явно е по-важно да нападаме, отколкото да отговорим на конкретния въпрос  Confused
Дано да ти отговорят  Hug
Ако нещо те интересува конкретно за Ягодка, стига да мога ще ти отговоря  Simple Smile
Виж целия пост
# 15
Мале колко сте изписали... аз исках да питам за колко време отговарят на mail-a за номера на сметката и парите, които трябва да се приведат, все още нямам отговор, сега отивам на работа, надявам се до довечера да имам отговор и утре да си приведа парите...

Странно, защото и аз снощи писах и съм получила отговор към 2-3 вечерта. Сигурна ли си, че си писала на правилния имейл?
Виж целия пост
# 16
Мале колко сте изписали... аз исках да питам за колко време отговарят на mail-a за номера на сметката и парите, които трябва да се приведат, все още нямам отговор, сега отивам на работа, надявам се до довечера да имам отговор и утре да си приведа парите...

Странно, защото и аз снощи писах и съм получила отговор към 2-3 вечерта. Сигурна ли си, че си писала на правилния имейл?


Тя е писала на Елегантна, не на Фема.
Виж целия пост
# 17
и Елегантна й  е отговорила 5 минути след като момичето вече е офлайн,няма нужда да пишеш от няколко потребителски имена,за да се защитиш!
Нормалната реакция на модераторите я приветствам,но е редно правилата да важат за всички т.е. да се премахне подписа и от потребител Лъчезарна.
Виж целия пост
# 18
и Елегантна й  е отговорила 5 минути след като момичето вече е офлайн,няма нужда да пишеш от няколко потребителски имена,за да се защитиш!
Нормалната реакция на модераторите я приветствам,но е редно правилата да важат за всички т.е. да се премахне подписа и от потребител Лъчезарна.
ъ? какво станало ? за кой беше тва за няколкото имена? #Puppy dog
Виж целия пост
# 19
Момичета, много моля да запазите добрия тон! За момента я оставям тази тема, защото смятам, че е полезна за потребителите, но ако я обърнете на махленска караница ще я изтрия веднага.
Лъчезарна, моля те да махнеш рекламата от подписа си. Ако не го направиш ще я изтрия аз.
За жалост няма как да успяваме да следим подписите на всички 30 000 потребители и затова някои минават между капките.
Надявам се, че ще обърнете внимание на апела ми!
Благодаря!
Виж целия пост
# 20
Как се проследява поръчката при Български пощи?
Какъв номер трябва да се въведе във въпросния сайт? Не ми се вижда логично, това да е номера на самата поръчка, който изпращат от ягодка Rolling Eyes
Виж целия пост
# 21
дръндрън, номера на поръчката от Ягодка е съвсем различна от номера на международната пратка. Това е номера с който можеш да си проследяваш пратката: Registered Post Ref. No.: RA213791277HK
При Българските пощи, можеш да си проверяваш международните пратки тук: http://www.bgpost.bg/index.htm#Bul/new_services.htm и избираш     "Проследяване на международни пратки" и пишеш номера на пратката.  Simple Smile
Виж целия пост
# 22
дръндрън, номера на поръчката от Ягодка е съвсем различна от номера на международната пратка. Това е номера с който можеш да си проследяваш пратката: Registered Post Ref. No.: RA213791277HK
При Българските пощи, можеш да си проверяваш международните пратки тук: http://www.bgpost.bg/index.htm#Bul/new_services.htm и избираш     "Проследяване на международни пратки" и пишеш номера на пратката.  Simple Smile
За България няма проследяване на пратките от ягодката
Виж целия пост
# 23
Как пък да няма? Това си е международна колетна пратка и можеш да си я проследиш  Wink
Я провери  Sunglasses
Виж целия пост
# 24
Как пък да няма? Това си е международна колетна пратка и можеш да си я проследиш  Wink
Я провери  Sunglasses
Ами така- няма за Хонг Конг ,опитвала съм.
Online tracking information on the delivery status of registered mail/parcels sent overseas is available for selective countries. You can connect to the mail tracking website of the country below directly. For destinations not on the list, tracking information is only available up to departure from Hong Kong.- и България не фигурира в този списък
Виж целия пост
# 25
http://www.bgpost.bg/index.htm#Bul/new_services.htm тук можеш да видиш кога пратката ти от Хонг Конг е пристигнала и е чекната в Български пощи. Това е в случай, че не получаваш така чаканата бележка от пощата  Grinning Вместо да звъниш и да ходиш час през час до пощата, просто проверяваш на този адрес.
Виж целия пост
# 26
http://www.bgpost.bg/index.htm#Bul/new_services.htm тук можеш да видиш кога пратката ти от Хонг Конг е пристигнала и е чекната в Български пощи. Това е в случай, че не получаваш така чаканата бележка от пощата  Grinning Вместо да звъниш и да ходиш час през час до пощата, просто проверяваш на този адрес.
А ,през БГ пощи- може,ОК Laughing
Виж целия пост
# 27
Аз знам кой е сайта, но така и не разбрах какъв номер трябва да въвеждам .. ?
В смисъл.. от къде да разбера номера на пратката  Confused
Виж целия пост
# 28
НОМЕРА НА ПРАТКАТА ТИ ГО ИЗПРАщАт след order confirmation...мейла съдържа shipping confirmation  и там ти е и номера на пратката
Виж целия пост
# 29
НОМЕРА НА ПРАТКАТА ТИ ГО ИЗПРАщАт след order confirmation...мейла съдържа shipping confirmation  и там ти е и номера на пратката
Аааа е на мен никой не ми праща такава информация за shipping confirmation....... Само имейла, че е направена поръчката и се мъча аз с номера на order confirmation и се чудя що нищо не става.....
Виж целия пост
# 30
НОМЕРА НА ПРАТКАТА ТИ ГО ИЗПРАщАт след order confirmation...мейла съдържа shipping confirmation  и там ти е и номера на пратката
Аааа е на мен никой не ми праща такава информация за shipping confirmation....... Само имейла, че е направена поръчката и се мъча аз с номера на order confirmation и се чудя що нищо не става.....

сега погледнх- shippment status  е subject-a  на  e-mail-a

Shipment Status
 
Order No : 710756587
Date of Order Received : 2007/02/04
Current Status : Dispatched
Dispatched : 2007/02/04
Registered Post Ref. No.: : RA210743167HK
 Това представлява. Но  съм го получавала само при директна поръчка от Strwberry.

Виж целия пост
# 31
Дръндрън, като влезеш в главната  страница на ягодка в ляво си пишеш номера на поръчката и после излиза другия номер.

А относно проследяването чрез български пощи, не върши за мен никаква работа, защото ми излиза само кога е регистрирана в централа на София. Кога е пристигнала в моя град - няма такава информация, така че и дори да е пристигнала в България, не означава, че като отида в пощата ще мога да си я взема.

Предполагам, че ако има някакъв проблем - например съмнения за загубена пратка, тогава ще има по-голяма полза от нея.
Виж целия пост
# 32
Дръндрън, като влезеш в главната  страница на ягодка в ляво си пишеш номера на поръчката и после излиза другия номер.
кликваш върху картинката на самата ягодка /плодчето/ и се отваря прозорец,където да напишеш номера на ордера.
Виж целия пост
# 33
Но поне знаеш, кога пратката е чекната в България  Wink И ако нямаш бележка от пощата да отидеш на място да си я търсиш  Grinning Дори и да пристига първо в София (не съм сигурна дали първо всички пратки минават от там), но ако днес е пристигнала в София, то на другия или най-късно на по-другия ден ще е в твоя град.
Виж целия пост
# 34
Оооо благодаря ви ! Загрях най-после! hahaha Колкото по-късно, толкова по-накрая. Албански реотан, ряпа да яде  doh
Аз хубаво пиша order номера в ягодката, ама кой да погледне, че после си излиза и Registered Post Ref. No.: ..  Hug
Виж целия пост
# 35
Дижонка, благодаря за полезната тема Hug
Виж целия пост
# 36
Ще се радвам да помагам с каквото мога  Hug
Виж целия пост
# 37
а след колко време ти изпращат потвърждаване от фема че са получили парите---защото вчера аз преведох сумата ,а отговор нямам newsm78 до момента
Виж целия пост
# 38
Пиши им, те ще ти обяснят ако има някакъв проблем.
Виж целия пост
# 39
а след колко време ти изпращат потвърждаване от фема че са получили парите---защото вчера аз преведох сумата ,а отговор нямам newsm78 до момента

Чрез epay ли плащаш ?
Виж целия пост
# 40
по банков път
Виж целия пост
# 41
Потвърждение от Фема не се получава, а само уведомление за банков превод от банката.  Peace
Виж целия пост
# 42
и това уведомление на емайла ли трябва да го получа
Виж целия пост
# 43
благодаря---разбрах Simple Smile
Виж целия пост
# 44
Моля някой от вас да погледне дали съм направила правилно поръчката си,защото малко съм скарана с английския
https://secure3.strawberrynet.com/800/sthankYouOrder.aspx?respCo … smetics+(USA)+Ltd.
И какво кледва от тук нататък?
Виж целия пост
# 45
Може ли някой да ми помогне да си направя поръчка чрез Фема или Елеганта,ама стъпка по стъпка,защото нещо не схващам много нещата,а искам да си поръчам доста неща.Да уточня,че нямам кредитна карта!
Ще ви бъда много благодарна!
Виж целия пост
# 46
Ето този е-майл получих току що:
Dear StrawberryNET customer,

Thank you for shopping at StrawberryNET, the Fresh Cosmetic Company!

Your order has been received and will be shipped very shortly.

Your order confirmation number is : 730718509

Please note down this number and refer to it should you wish to contact us at any time about this order.
 
 
Your order contains the following:
 
Bill To:
Anna Dimova

Bulgaria,Sofia


Sofia

1712
Japan  Ship To:
Anna Dimova

Bulgaria,Mladost 3


Sofia

1712
United States 

--------------------------------------------------------------------------------
 
 
    StrawberryNET
Price
 Total
Price
       
Qty Description BGL BGL
       
1  Clinique - Total Turnaround Cream 50ml/1.7oz  70.00  70.00 
1  Colour Selected - L'Oreal Glam Shine Holograpic Dazzling Plumping Lip Color - No. 400 Aura 6ml/0.2oz  0.00  0.00 
       
    Subtotal: 70.00
    Free L'Oreal Lipgloss (New Customer) : 0.00 
    C.O.D : 0.00 
    Total: 70.00
 
 
 
An order status update will be e-mailed to you once your order has been dispatched. You can also check your order status on our website www.StrawberryNET.com. Your order will also be added to your loyalty record once it is shipped.


To ensure that you can continue to receive emails from us in your inbox (not bulk or junk folder), please add StrawberryNET.com and info@strawberryNET.com to your address book, otherwise emails may not reach you due to either web-based email restrictions or computer spam filters.

Thanks again for your order and we look forward to serving you again soon.
 
 
Yours sincerely,
 
 Kitty Wong
Customer Services
orders@strawberrynet.com
 
Виж целия пост
# 47
Направих си поръчка на трите стъпки чрез Елеганта,сега какво трябва да чакам потвърждение ли?
А по-горе ви показах поръчка,която направих направих през Ягодката за Тотъл Търнъраунд-а,тя валидна ли е,какво ще стане с нея,къде ще преведа парите?
Офффффффф нещо се обърках...Помооооощ!!!!
Виж целия пост
# 48
Пиши в другата тема за Ягодка-та и ще ти обяснят момичетата.Мисля,че има потвърждение.
Виж целия пост
# 49
Направих си поръчка на трите стъпки чрез Елеганта,сега какво трябва да чакам потвърждение ли?
А по-горе ви показах поръчка,която направих направих през Ягодката за Тотъл Търнъраунд-а,тя валидна ли е,какво ще стане с нея,къде ще преведа парите?
Офффффффф нещо се обърках...Помооооощ!!!!

Поръчката която си направила сама без посредник е ок.Получила си номера и с него можеш да проследиш кога е шипната.
Сега се загледах и видях ,че след София пише USA. Сигурна ли си ,че навсякъде където трябваше да посочиш държава ти писа България.
Виж целия пост
# 50
тя не е превела пари,какво потвърждение? няма кр.карта момичето newsm78
Виж целия пост
# 51
Monda,т.е. изобщо не съм направила поръчка за Тотъл-а,така ли излиза?
Виж целия пост
# 52
Ами-да. Поръчката се счита за потвърдена след плащането. Досега трябваше  да получиш мейл с потвърждение за shippment
Виж целия пост
# 53
Искам последно да ви попитам има ли мито за поръчки над 45 евро?
Виж целия пост
# 54
по принцип-да.
Виж целия пост
# 55
Поръчах си трите стъпки чрез Елегантна и те ми пратиха потвърждение.Бихте ли ми казали как сега мога да проследя пратката си и за колко време горе-долу ще пристигне,от София съм?
Виж целия пост
# 56
  Поръчах директно от Ягодката в събота. Дръпнали са парите от картата, но не съм получила никакъв имейл за потвърждение за shippment. При вас случвало ли се е така? Признавам, че за първи път правя поръчка и не съм наясно.
  Благодаря!
Виж целия пост
# 57
Уж ми стана ясно как става поръчката. Да видим дали ще се справя сама или ще се наложи да ви моля за помощ LaughingСега следва да си избера продукти, доколкото разбрах, хубаво е да са до 45 евро, за да не плащам мито, нали така?
Виж целия пост
# 58
по принцип имало,
Виж целия пост
# 59
а и ти като си смяташ поръчките ги умножавай по курса за деня
Виж целия пост
# 60
казват,че по принцип за поръчки над 45 евро имало мито,,
Виж целия пост
# 61
Вижте какъв проблем имам:
Малко предистория от последните дни (писах в другата тема):
На 03.04. ми поискаха потвърждение на billing address-а и security code по е-мейл-а, след като вече бях платила. Стори ми се странно, но разбрах, че и на други момичета са искали и са си ги пратили, написах им запитване, на което те ми отговориха:
Цитат
Dear Madam,

Thank you for your order.

Unfortunately the credit card company has informed us that your billing address does not match that which they have on record. In order to process your order, we would be grateful if you could e-mail by return your correct billing address and the security digits from your credit card. For Visa or Master Card, these are the last three digits on the back of the card. For American Express, these are the four black numbers on the front of the card.

Thank you again for your assistance, your order will be processed once your information has been received and verified.

Yours sincerely,

Kitty Wong
Customer Service Manager
www.Strawberrynet.com

Тогава им изпратих пак същите данни, които бях писала при пускането на поръчката -  бяха ми написали, че ако до 7 дни не си потвърдя горните данни, поръчката ми няма да бъде изпълнена.
Отговориха ми, че има разминаване между billing address-a, който съм написала и този, който е в банката...
В "Алианц" не бяха и чували за billing address, седяха и се чудеха какво да ми кажат, още повече, че съм посочила, че искам да си получавам сметките по е-мейл... Пратих на Ягодката адреса на клона на банката, издател на картата и те ми отговориха, че им трябва отново и потвърждение на секюрити кода. Това беше на 5-ти. Пратих им го.
И оттогава нямам никакъв отговор, въпреки че им написах няколко е-мейла още. Поръчката ми още изчаква потвърждение на плащането, 7-те дни изтичат утре....
Искрено се надявам да ми потвърдят поръчката най-после, но вече леко започвам да се съмнявам в коректността им...
Пишете, особено тези, на които им се е случвало подобно нещо...
Виж целия пост
# 62
Вижте какъв проблем имам:
Малко предистория от последните дни (писах в другата тема):
На 03.04. ми поискаха потвърждение на billing address-а и security code по е-мейл-а, след като вече бях платила. Стори ми се странно, но разбрах, че и на други момичета са искали и са си ги пратили, написах им запитване, на което те ми отговориха:
Цитат
Dear Madam,

Thank you for your order.

Unfortunately the credit card company has informed us that your billing address does not match that which they have on record. In order to process your order, we would be grateful if you could e-mail by return your correct billing address and the security digits from your credit card. For Visa or Master Card, these are the last three digits on the back of the card. For American Express, these are the four black numbers on the front of the card.

Thank you again for your assistance, your order will be processed once your information has been received and verified.

Yours sincerely,

Kitty Wong
Customer Service Manager
www.Strawberrynet.com

Тогава им изпратих пак същите данни, които бях писала при пускането на поръчката -  бяха ми написали, че ако до 7 дни не си потвърдя горните данни, поръчката ми няма да бъде изпълнена.
Отговориха ми, че има разминаване между billing address-a, който съм написала и този, който е в банката...
В "Алианц" не бяха и чували за billing address, седяха и се чудеха какво да ми кажат, още повече, че съм посочила, че искам да си получавам сметките по е-мейл... Пратих на Ягодката адреса на клона на банката, издател на картата и те ми отговориха, че им трябва отново и потвърждение на секюрити кода. Това беше на 5-ти. Пратих им го.
И оттогава нямам никакъв отговор, въпреки че им написах няколко е-мейла още. Поръчката ми още изчаква потвърждение на плащането, 7-те дни изтичат утре....
Искрено се надявам да ми потвърдят поръчката най-после, но вече леко започвам да се съмнявам в коректността им...
Пишете, особено тези, на които им се е случвало подобно нещо...

На мен ми се случи подобно нещо,имах кореспонденция от около 50 мейла в двете посоки и накрая се отказах. вече имам над 30 поръчки  чрз Фема и съм много доволна и ми е мирна главата. Онези са бавноразвиващи,побъркаха ме. На всичкото отгоре ми бяха и блокирали 1000 долара за около месец.
Виж целия пост
# 63
Моята поръчка е около 43 евро, но много ме изнервят вече... Чак след месец ли ти ги освободиха? Защото в единия от е-мейлите ми бяха написали, че картата ми е задължена само временно и ако до 7 дни не потвърдя исканите данни, парите ще ми бъдат възстановени..
Виж целия пост
# 64
Моята поръчка е около 43 евро, но много ме изнервят вече... Чак след месец ли ти ги освободиха? Защото в единия от е-мейлите ми бяха написали, че картата ми е задължена само временно и ако до 7 дни не потвърдя исканите данни, парите ще ми бъдат възстановени..
А, моите поръчки да не са били за 1000 долара? ! Бяха за около 100-150- не си спомням, но ми блокираха 1000!Освободиха ги след 20 дни .а парите от поръчката ми върнаха след седмица-10 дни.
Виж целия пост
# 65
Как така ще ти блокират 1000?! Цялата карта ли?
А какъв беше проблема при теб - билинг адреса ли пак?
Виж целия пост
# 66
Билинг адреса, секюрити кода,  искаха последно извлечение няколко пъти, платени комунални сметки...абе луди хора направо! Оказа се, че банката слага по дефолт  пощенски код 9000, а аз си знам кода, че е 9002. Погледнах си договора и им го изпратих даже, но- не.. продължиха да си прехвърлят топката- дай това, прати онова...
Виж целия пост
# 67
Пфу-у-у, мерси, Монда, явно ще е дълго разясняване... ooooh!
Виж целия пост
# 68
Пфу-у-у, мерси, Монда, явно ще е дълго разясняване... ooooh!
ама не е сигурно,че ще се споразумеете- аз не можах!
Виж целия пост
# 69
Защо така ви мотаят не мога да разбера? Не ме разбирайте погрешно, разбирам ви и съжалявам че ви късат нервите.На мен досега не са ми правили никакви проблеми.И такива майли за потвърждение на това или онова никога не са ми искали.Те едва ли не се съмняват във вашите карти.

Отговориха ми, че има разминаване между billing address-a, който съм написала и този, който е в банката...
В "Алианц" не бяха и чували за billing address, седяха и се чудеха какво да ми кажат, още повече, че съм посочила, че искам да си получавам сметките по е-мейл...

chockolina billing address е адреса които си посочила когато си кандидатствала за картата. Обикновенно хората посочват домашния си адрес.
Виж целия пост
# 70
Галето, там е работата, че съм посочила е-мейл за получаване на сметките, не съвпада с домашния ми адрес..
Виж целия пост
# 71
Здравейте момичета    моята поръчка  от Фема пристигна точно за  7 дена Laughing и сьм много много  доволна     bouquet
Виж целия пост
# 72
Да се похваля, че успях в борбата! Sunglasses
За съжаление, докато сме се разправяли, трите стъпки на "Клиник", които бях поръчала, са свършили, затова ми пращат само другите неща. Отстъпката за три продукта все пак ще е валидна. Чакам си покупките с нетърпение!
Виж целия пост
# 73
ей`браво че си успяла Peace
Виж целия пост
# 74
chockolina, как разбра че са ти шипнати продуктите, те ли ти пратиха мейл или видя от статуса на поръчките на сайта.

Питам че и на мен тази Ягодка ми излеле не кисела, ами направо горчива, вече две седмици ме мотаят с подобни мейли, че и заблуждаващи твърдения   #Cussing out. Наистина по-големи "дебили" не бях срещала, и което е най-лошото са си дръпнали парите от картата, а най-нагло трърдят че плащането било отклонено  Close. Май като приключи цялата тази одисея, ще се ориентирам и аз към някой посредник, поне не е такова хабене на нерви!
Виж целия пост
# 75
chockolina, как разбра че са ти шипнати продуктите, те ли ти пратиха мейл или видя от статуса на поръчките на сайта.

Питам че и на мен тази Ягодка ми излеле не кисела, ами направо горчива, вече две седмици ме мотаят с подобни мейли, че и заблуждаващи твърдения   #Cussing out. Наистина по-големи "дебили" не бях срещала, и което е най-лошото са си дръпнали парите от картата, а най-нагло трърдят че плащането било отклонено  Close. Май като приключи цялата тази одисея, ще се ориентирам и аз към някой посредник, поне не е такова хабене на нерви!
Аз така се отказах от тях. върнаха ми парите ,разбира се, но така и не  разбрах защо ми бяха блокирали и допълнително 1000 долара. ненормални.
Виж целия пост
# 76
Ох монда меко казано са ненормални, първо твърдяха че секюрити кода бил грешен, после няколко пъти, че моята банка отказвала плащането, е замъкнах се до банката и се оказа че са си изтеглили веднага парите, два пъти им писах за това и никой не ми отговяря от няколко дена, ще взема да им звънна най- накрая по телефон. И това било customer service, пфуу.
Виж целия пост
# 77
Момичета обръщам се със съвет към вас.


От трите поръчки които бях направила, двете които са с Виза, вчера най-накрая след поредния вече гневен мейл от моя страна, някой от ягодката благоволи да провери какво става с плащането и се оказа че са ми възстановили сумите на 12 април, т.е. канцелирали са поръчките, вместо да ги шипнат. Това че никой не ме е информирал и получвам още разни мейли от типа на това, че банката ми отклонила плащането, или че секюрити кода ми бил грешен въобще няма да коментирам.  #Cussing out

Проблемът е, че за третата поръчка, която е направена с Дайнерс, сега около седмица след поръчката ми искат да им пратя по факс номера на картата и кога изтича. Пращал ли е някой така данни за картата си по факс, честно казано от цялата некомпетентност и безхаберие, което показаха не съм съм сигурна в кой ще ми попаднат данните и въобще дали имам някаква сигурност?  newsm78
Виж целия пост
# 78
Сега с цените в лева -имам въпрос.Може ли през Фема да поръчвам в долари?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия