В сметки яко се оплиташ, можеш тука да попиташ - има много помагачи за неясните задачи! :)

  • 13 709
  • 463
# 195
Динчо, заповядай. Дано не съм оплескала много нещата

Виж целия пост
# 196
Момичета много благодаря на отзовалите се, още две задачи, ако някой е свободен и има време, ще съм много благодарна, да си сверя сметките, че утре е класната. Пак за 6 клас
1. С колко литра вода трябва да се разредят 6 лирта разтвор на киселинас концентрация 92 %, за да се получи киселина с концентрация 69%
2. Трима съдружници трябвало да си разпределят определена сума пари в съотнощение 7  : 6  : 5, но допуснали грешка и парите били разпределени в съотношение 8 : 7  : 6. Така единият съдруцник получил 200лв. по малко от предвиденото. Каква сума са разпределили съдружниците?
Oтново благодаря на отделилите от времето си
Виж целия пост
# 197
Момичета много благодаря на отзовалите се, още две задачи, ако някой е свободен и има време, ще съм много благодарна, да си сверя сметките, че утре е класната. Пак за 6 клас
1. С колко литра вода трябва да се разредят 6 лирта разтвор на киселинас концентрация 92 %, за да се получи киселина с концентрация 69%
2. Трима съдружници трябвало да си разпределят определена сума пари в съотнощение 7  : 6  : 5, но допуснали грешка и парите били разпределени в съотношение 8 : 7  : 6. Така единият съдруцник получил 200лв. по малко от предвиденото. Каква сума са разпределили съдружниците?
Oтново благодаря на отделилите от времето си

1 зад

6.0,92 = (6+х).0,69
х = 1/3 л
Виж целия пост
# 198
2. Задача
Скицирана, но не ми се преписва.
Виж целия пост
# 199
Здравейте! Моля за помощ за следната задача
Виж целия пост
# 200
Подобна задача съм решила в пост 183.
Виж целия пост
# 201
Подобна задача съм решила в пост 183.
Благодаря! Даден е този чертеж, но някакси не можех да си представя как ще се пресекат ъглополовящите на А и D в BC, пък и след решение AB 12 см (по-малка от AD) , а видно не е и се омотахме.
Виж целия пост
# 202
Аз пак с моите грозни чертежи, ама нещо такова би трябвало да се получи.
Скрит текст:
Виж целия пост
# 203
Ето го и моя чертеж.
Виж целия пост
# 204
Здравейте! Имам един въпрос, свързан по-скоро с математическата география по отношение на определяне на географски координати по карта. Как се определя географска ширина и географска дължина, е ясно. Обаче в чудене съм как да определя на колко минути в съответния градус се намира дадената точка по карта. Напр координатите на София са 23° 19′ 39″. Ясно е, че всеки онлайн калкулатор показва координатите на всяка точка наготово, но ме интересува как се определят минути при ръчно измерване по карта. Признавам си, това с измерването на минутите никога не ми е било ясно.  Налага ми се да си задълбоча познанията по този въпрос. Ще съм благодарна, ако някой може да обясни.
Виж целия пост
# 205
Здравейте, момичета! Имам питанка за една задача, която според мен може и за 8 клас да мине, но е дадена на 11 клас. Условието е: Правоъгълен триъгълник с катети 6 и 8 см и построена височина към хипотенузата СН. Да се намери разстоянието между центровете на окръжностите вписани в АСН и ВСН.
Намирам радиусите на двете окръжности - 1,6 и 1,2 см, но това разстрояние на е равно на сборът им със сигурност... И нямам идея какво да направя.
Виж целия пост
# 206
Emma, ако О1 е единият център, а О2 е другият център, триъгълникът О1НО2 е правоъгълен. с катети единия радиус по корен 2 и другия радиус по корен от 2.
(О1Н и О2Н са ъглополовящи на правите ъгли и О1НО2 е ъгълът равен на 1/2 от 90 + 1/2  от 90 градуса.)
Виж целия пост
# 207
Много благодаря! Аз направих подобни триъгълници, но твоето решение ми харесва многооо повече!!!
Виж целия пост
# 208
Друг вариант наум - пусни двата радиуса към хипотенузата на  АВС. Ще се получи правоъгълен трапец, чието по-голямо бедро е търсената централа.
Виж целия пост
# 209
Момичета може ли някой да помогне как се рещава задача по правилото на Гаус , когато стъпката е различна, от типа
5+15+20+..................+75
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия