smetkite za toka

  • 2 567
  • 36
# 15
desiniko, не е въпроса в това кой колко мълчи. Съсипах си нервите от 6 месеца да ходя в Е.ОН. Пускам жалба след жалба, дано накрая бъдат коригирани надписаните киловати от лятото на 2006. Резултат няма. Опашките в центъра им за Работа с клиенти винаги са от поне 10 човека, вътре има още толкова, които в момента се "обслужват". Очевидно не съм само аз тази, която има проблем и ходи да си търси правата. И знаеш ли колко безочливо последния път една от служителките ми каза - "и да пуснете нова жалба, това едва ли ще промени нещо, не сте само вие". Какво да кажа повече?!
Исках да говоря с началник - не може. Исках да отида в отдел фактуриране, където уж вече били документите ни - никой не ме пуска. Исках да платя проклетата надписана сметка и да приключа тази простотия - не може, защото има подадена жалба. Наистина не знам какво да правя.
Всички се оправдават с новия им софтуер, който се въвежда в експлоатация от октомври! Нямам думи. И аз съм програмист и ако фирмата ни си позволи подобна идиотщина, просто оставаме без работа. Не са виновни клиентите на Е.ОН. Виновни са онези, които са подписали този безумен договор за приватизация. Който се интересува, може да го види и на сайта им...
Виж целия пост
# 16
Януарската ни сметка е със 70% по-висока от декемврийската.
Виж целия пост
# 17
и нашата сметка излезе и е по-висока. а по празниците почти не сме си били в къщи и поне 10дни не съм пускала готварската печка. бас ловя, обаче, че евн биха се оправдали точно с празниците  Close
Виж целия пост
# 18
И нашата сметка е два пъти по-висока от тази за декември. Топлим се на ток, но при това топло време почти не сме пускали радиатори...и пак е по-висока сметката отколкото тази за по-студения декември Sad
Виж целия пост
# 19
desiniko, не е въпроса в това кой колко мълчи. Съсипах си нервите от 6 месеца да ходя в Е.ОН. Пускам жалба след жалба, дано накрая бъдат коригирани надписаните киловати от лятото на 2006. Резултат няма. Опашките в центъра им за Работа с клиенти винаги са от поне 10 човека, вътре има още толкова, които в момента се "обслужват". Очевидно не съм само аз тази, която има проблем и ходи да си търси правата. И знаеш ли колко безочливо последния път една от служителките ми каза - "и да пуснете нова жалба, това едва ли ще промени нещо, не сте само вие". Какво да кажа повече?!
Исках да говоря с началник - не може. Исках да отида в отдел фактуриране, където уж вече били документите ни - никой не ме пуска. Исках да платя проклетата надписана сметка и да приключа тази простотия - не може, защото има подадена жалба. Наистина не знам какво да правя.
Всички се оправдават с новия им софтуер, който се въвежда в експлоатация от октомври! Нямам думи. И аз съм програмист и ако фирмата ни си позволи подобна идиотщина, просто оставаме без работа. Не са виновни клиентите на Е.ОН. Виновни са онези, които са подписали този безумен договор за приватизация. Който се интересува, може да го види и на сайта им...

Май остава  човек да се обърне само към телевизията за съдействие или да пие една студена вода ...
Моята сметка (за месец само, не за повече дни) е с 50% по-висока при минимално потребление, както и на половината ми комшии. На другата половна от входа е със 100% повече. Явно съм от половината от късметлиите и само ми е гадно. Другата половина от входа обаче вие на линейка. А уж били закръглили само нагоре с някакви стотни от стотинката. Казаха, че другия месец ще ни върнат на всеки по 4 (четири) стотинки и праснаха телефона. Върховна наглост. Нашата мафия си има държава.
Виж целия пост
# 20
Ninicol, с тези 50% си си за завиждане. Късметлийка. И към телевизията да се обърнеш, все тая, винаги имат готов отговор. Не им ща кирливите 4 ст, а само да знам кога засичат и да съм там, т.с предварително уведомена чрез нищо и никаква бележчица залепена на входа. Не твърдя, че не съм си изразходила киловатите, а ми писна да ме правят на маймуна, като единия месец си пишат колкото си искат, а другия пак така. Все пак не говорим за 50 лв. нито за 100.
Виж целия пост
# 21
http://www.bhb-bg.com/30/50.html
някои ползвал ли е това .звучи ми много примамващо ,обаче не вярвам нещо newsm78
Виж целия пост
# 22
ами трябва да ви кажа че аз съм от пловдив и сметката ми е два пъти по-голяма от тази за декември.а пък декември месец сме си стояли повече време в къщи и повече сме се топлили. направо ми е странно как така ,когато не потребяваш ти е по-голяма сметката и обратно.
с тези хора вече незнам. как ще се оправяме с тях идея си нямам.
Виж целия пост
# 23
аз пък искам да се оплача, че в бургас времето за обслужване на един клиент е променено от 5 на 15 мин. което значи, че ако пред мен има 4 човека ще трябва да чакам цял час  #Crazy
Виж целия пост
# 24
И нашата сметка е по-голяма, но не чак двойно.
Виж целия пост
# 25
ами трябва да ви кажа че аз съм от пловдив и сметката ми е два пъти по-голяма от тази за декември.а пък декември месец сме си стояли повече време в къщи и повече сме се топлили. направо ми е странно как така ,когато не потребяваш ти е по-голяма сметката и обратно.
с тези хора вече незнам. как ще се оправяме с тях идея си нямам.
и при нас е така. Декември сме ползвали много ток и имам нормална сметка, а през януари много малко е отоплявано и смитката ни е по голяма. и аз съм от пловдив
Виж целия пост
# 26
аз съм от софия,и нашата сметка е супер висока----януари--най-топлия от 15г.Просто нямам думи---големи нагледци са!!!!!!!! И" в едно сутрешно предаване  гледах коментар  на една дама от енергото---общи приказки,даже каза че старите електремери не отчитат вярно-в смисъл  отчитат по малко--????????
Виж целия пост
# 27
а това че се води дело за дето са сменили електромерите без собственика ,някой може ли да каже нещо повече.аз напрамер така и не знам кога са ни го сменили.прибирам се от работа и хоп нов елекктромер.ако има такова дело ще се вкл.и аз.те тия монополисти се уляха вече.направо са нагли,но защо ли не като народа си плаща и мрънка само по форумите.
Виж целия пост
# 28
Кажете ми нормално ли е според вас да плащам 170 лв.при положение,че се топлим с камина готвя на гас и ползвам само бойлер;прралня;хладилник;малък фризер;2 телевизора и компютър?
Нащи познати се топлят на ток и над 100лв не са плащали.
Електромера е нов?!
Виж целия пост
# 29
Ако си с новите електронни електромери, благодари на съдбата, че си се отървала само с толкова  Mr. Green Аз имам близки, които ги засвириха с далеч по-големи суми за никакво потребление. Щом сложат новите електромери, сметката скача високо, високо, високо ... Даже само един мобилен телефон да си включиш да го заредиш, върти като отвинтено. Гадове мръсни, ненакрадоха се  #2gunfire
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия