Как се справяте с отвратителните клиенти?

  • 1 787
  • 65
# 45
Не разбирам от маникюр.
Ама колежките ми си правят и го белят отвреме навреме.
Закачат и пада, това е маникюр, не стомана.
Тази жена не можа да докаже, че е от теб това и то след три седмици.
Тя е направила нещо за да се отлепи.
3 седмици, че то след 3 седмици не иде ли ред на нов маникюр, че мрънка.
Виж целия пост
# 46
Не разбирам от маникюр.
Ама колежките ми си правят и го белят отвреме навреме.
Закачат и пада, това е маникюр, не стомана.
Тази жена не можа да докаже, че е от теб това и то след три седмици.
Тя е направила нещо за да се отлепи.
3 седмици, че то след 3 седмици не иде ли ред на нов маникюр, че мрънка.
Точно на 3тата седмица е време за нов. За това ми стана толкова кофти и потърсих вашата помощ да се справя, тъй като ситуацията и абсурдна, а бях овиквана като куче на улицата..
Виж целия пост
# 47
Трябва да работиш над егото си.
Неприятно е да те обвиняват, особено ако не си виновен.
Но разбери, че цял живот ще има такива хора около теб. Винаги има един % хора около нас,  които няма да ни харесат и ще ни правят разни номерца.
Вените ли ще си режиш или ще се справяш с такива хора.
Тъпо е, помисли си.
За някакви непознати дето ти казали нещо.
Обиждай и се връзвай на думи на близки, емоциите за тях си ги пазиш.
Виж целия пост
# 48
Погледни го от добрата страна - ти сам си си шеф. Тази жена е дошла с претенции, необосновани, да вдига скандали - е, може веднага любезно и твърдо да й покажеш вратата и повече да не я видиш.
Ако си във фирма обаче, често се налага да търпиш настроенията на шефовете и да го играеш виновен за всичко, което решат.
Така че в момента си в печеливша ситуация - реално колкото и да е странно, но можеш да управляваш стреса. Тоест да избягваш хората, които ти го причиняват.
С времето ще си намериш постоянни клиенти и ще си отсееш нещата, ще стане още по-добре. Няма да има такива истерии.
Виж целия пост
# 49
Най-важното е да не отвърщате на тона. Запазвате спокойствие и се опитвате да изясните проблема, съответно да намерите решение.
Ако нещата ексалират до насилие, викате полиция.
В конретния случай вие сте предложили нов маникюр, не виждам какво повече иска. За гела - наистина не ни трябвало да се бели след 3 седмици. Но това не означава, че грешката е ваша. Ако е нов клиент и още не познавате нокътната ѝ плочка, нормално е да има изненади в някои случаи. Съответно следващия път слагате друга база, печете различно време и т.н. Ако човекът отсреща търси решение, ще стигнете до него. Ако търси само скандал, за каквото и да се е хванал, няма да постигнете нищо. Игнорираш и забравяш.

Скрит текст:
Моят маникюр в момента е на 1 месец и 1 ден. Понеже правя ремонт, реших да отида като приключа. Израстването и омазването с латекс са ясни Trollface но няма никакво отлепване, ето как изглежда в момента, само на показалеца има леко изтъняване на покритието на върха, обаче съм го подлагала на много чоплене и какво ли не натоварване. При нормално използване и това не се случва.
Скрит текст:

Ето и палеца:
Скрит текст:
Виж целия пост
# 50
Най-важното е да не отвърщате на тона. Запазвате спокойствие и се опитвате да изясните проблема, съответно да намерите решение.
Ако нещата ексалират до насилие, викате полиция.
В конретния случай вие сте предложили нов маникюр, не виждам какво повече иска. За гела - наистина не ни трябвало да се бели след 3 седмици. Но това не означава, че грешката е ваша. Ако е нов клиент и още не познавате нокътната ѝ плочка, нормално е да има изненади в някои случаи. Съответно следващия път слагате друга база, печете различно време и т.н. Ако човекът отсреща търси решение, ще стигнете до него. Ако търси само скандал, за каквото и да се е хванал, няма да постигнете нищо. Игнорираш и забравяш.

Скрит текст:
Моят маникюр в момента е на 1 месец и 1 ден. Понеже правя ремонт, реших да отида като приключа. Израстването и омазването с латекс са ясни Trollface но няма никакво отлепване, ето как изглежда в момента, само на показалеца има леко изтъняване на покритието на върха, обаче съм го подлагала на много чоплене и какво ли не натоварване. При нормално използване и това не се случва.
Скрит текст:

Ето и палеца:
Скрит текст:
Както написах отлепването беше причина от факта, че когато е пекла палците ги е държала на една страна и от там крайчето долу не се е изпекло, още като обясних на преподавателката си тя беше убедена, ме е това и после се потвърди и от думите на жената, че така си облягала ръката, но пък вината все пак продължаваше да е моя. Клиентите ми се връщат на по 1 месец без проблеми..
Виж целия пост
# 51
Имам няколко неуспешни опита да ми правят маникюр, който на 7-8 ден се отлепяше, как не съм се сетила да правя рекламация?! Много съм проста!
Последният ми опит беше преди 4-5 години. Тогава приключих с опитите за маникюр.
Виж целия пост
# 52
Добре де, значи ще знаеш вече да напомняш по няколко пъти, че има неразбрали и да предупреждаваш, а пък тя като се успокои сигурно за себе си ще си даде сметка, че не е трябвало така да си държи ръцете.
Важното е, че си й предложила обезщетение, извинила си се и в крайна сметка отлепен или не, най-малкото заради израстнал маникюр тя пак трябва да посети маникюрист след 3-4 седмици. Така че реално ноктите са издържали все пак необходимото време.
Виж целия пост
# 53
Както написах отлепването беше причина от факта, че когато е пекла палците ги е държала на една страна и от там крайчето долу не се е изпекло...
Моята маникюристка за палците променя положението на лампата и ми казва точно как да поставя палеца. В началото де, сега вече си знам. Но следи и ако не ги сложа, както трябва, веднага ме коригира.
Ако и вие го правите, т.е. сте ѝ показала как трябва да си държи ръката и въпреки това не е искала да го направи, въобще не е трябвало да ѝ предлагате безплатен маникюр. Вината си е нейна.
Ако не сте, правилно сте дали предложението и е ясно, че ще го имате предвид напред в работата.
Виж целия пост
# 54
Не не си пази идиотите за клиенти.
Това не са клиенти. Това са тумори.
За какво то е да идва пак?
За 20 лв които то оставя после 4 дена да пишеш по форуми и да взимаш лекарства месец за 100 лв. Айде мерси.
Моя бизнес съм го правил от 0
Ако си къдърна ще идват от цяла България при теб. И ще си избираш. Ако не си къдърна ще трябва да работиш с всякакви клиенти. Повечето идиоти.
Така че  от теб зависи.
Виж целия пост
# 55
Както написах отлепването беше причина от факта, че когато е пекла палците ги е държала на една страна и от там крайчето долу не се е изпекло...
Моята маникюристка за палците променя положението на лампата и ми казва точно как да поставя палеца. В началото де, сега вече си знам. Но следи и ако не ги сложа, както трябва, веднага ме коригира.
Ако и вие го правите, т.е. сте ѝ показала как трябва да си държи ръката и въпреки това не е искала да го направи, въобще не е трябвало да ѝ предлагате безплатен маникюр. Вината си е нейна.
Ако не сте, правилно сте дали предложението и е ясно, че ще го имате предвид напред в работата.
Естествено, че винаги казвам на клиентките как правилно да поставят и им намествам лампата. Въпросът ми обаче не е дали работя правилно, а търся помощ, за да се справя с емоциите, които преживях заради това крещене по мен. Вината не беше моя, каквото се иска от мен, съм го свършила. Казах на жената, че ще оправим нещата, въпреки всичко, 1во защото да начинаеща съм и не желая утре да ходи със злобните си приятелки да ми срива репутацията сред хората и 2ро, защото не исках да стават по - големи циркове пред хората. Но не мисля, че това е от значение. И аз съм ходила на маникюри, на фризьори и на какво ли не, случвало се е и да не ме направят добре или както искам, един път така жестоко ми оръваха косата, че я възстановявах в продължение на 2 години. Никога не съм си позволила да овиквам хората или да се държа надменно, винаги просто казвам какво се е случило и че повече не желая да посещавам това място или пък въобще не отивам. Отиваш възрастна, уж образована жена, уж интелигентна, с претенции, правят ти нещо, ти решаваш обаче че пари пак не ти се дават и отиваш да тровиш човека, който със зъби и нокти се опитва да направи нещо от нулата. Също казах на жената повече да не идва, все ми е едно дали ще ми е клиент или не. Повече естествено няма да я взема, но тогава не знаех, че е такава. Направих каквото можах, казах и довиждане и че тя повече не е добре дошла. Темата обаче съвсем се изкриви.
Виж целия пост
# 56
Както написах отлепването беше причина от факта, че когато е пекла палците ги е държала на една страна и от там крайчето долу не се е изпекло...
Моята маникюристка за палците променя положението на лампата и ми казва точно как да поставя палеца. В началото де, сега вече си знам. Но следи и ако не ги сложа, както трябва, веднага ме коригира.
Ако и вие го правите, т.е. сте ѝ показала как трябва да си държи ръката и въпреки това не е искала да го направи, въобще не е трябвало да ѝ предлагате безплатен маникюр. Вината си е нейна.
Ако не сте, правилно сте дали предложението и е ясно, че ще го имате предвид напред в работата.
Естествено, че винаги казвам на клиентките как правилно да поставят и им намествам лампата. Въпросът ми обаче не е дали работя правилно, а търся помощ, за да се справя с емоциите, които преживях заради това крещене по мен. Вината не беше моя, каквото се иска от мен, съм го свършила. Казах на жената, че ще оправим нещата, въпреки всичко, 1во защото да начинаеща съм и не желая утре да ходи със злобните си приятелки да ми срива репутацията сред хората и 2ро, защото не исках да стават по - големи циркове пред хората. Но не мисля, че това е от значение. И аз съм ходила на маникюри, на фризьори и на какво ли не, случвало се е и да не ме направят добре или както искам, един път така жестоко ми оръваха косата, че я възстановявах в продължение на 2 години. Никога не съм си позволила да овиквам хората или да се държа надменно, винаги просто казвам какво се е случило и че повече не желая да посещавам това място или пък въобще не отивам. Отиваш възрастна, уж образована жена, уж интелигентна, с претенции, правят ти нещо, ти решаваш обаче че пари пак не ти се дават и отиваш да тровиш човека, който със зъби и нокти се опитва да направи нещо от нулата. Също казах на жената повече да не идва, все ми е едно дали ще ми е клиент или не. Повече естествено няма да я взема, но тогава не знаех, че е такава. Направих каквото можах, казах и довиждане и че тя повече не е добре дошла. Темата обаче съвсем се изкриви.
За съжаление живеем в свят пълен с идиоти. Това няма как да промениш.
Адаптиран се, свиква и напред и на горе
Виж целия пост
# 57
Значи според мен, за да се справяш за в бъдеще психично със стреса, старай се прогресивно да го намаляваш.
Например гледай да записваш клиенти, които са идвали повече от веднъж с предимство. Или ако трябва си води списък с клиенти, които да отбягваш.
Помагат и техники с дишане. Както и рисуване по номера. Звучи супер странно, но успява да ангажира ума с нещо, докато емоцията премине.
Помага и йогата, разходки сред природата.
Ако нямаш желание за подобни начинания, може просто усилията ти да са насочени към това да изградиш бизнес и да гледаш да концентрираш ума си натам. Тоест идва такава клиентка - на края на деня вместо да мислиш за нея, мислиш за всички, които са били доволни през деня. Изброяваш си ги наум. Повтаряш си пак какво искаш...
Също така все пак сега си се научила, ще се случват проблеми, ще стават грешки -неизбежно е.
Виж целия пост
# 58
Да, алтернативно дишане със смяна на ноздри.
Опитвам се да го въведа и аз.
Поне мисля да започна с 3 минути на ден.
Виж целия пост
# 59
Ето съвети за овладяване на тревожност:
https://www.jenatadnes.com/shesto-chuvstvo/5-efektivni-trika-za- … ne-na-trevojnost/
Аз си мисля, че има хора, които са по-чувствителни, а други възприемат нещата по-лежерно.
Няма какво да се направи, всеки е такъв, какъвто е. Но наистина движението помага, дишането помага, йогата, смехът, общуването с приятели помагат и разсейват.

Помага и тази техника, да се замислиш какво е най-лошото последствие от събитието, да приемеш, че се е случило, и да обмислиш какво трябва да направиш. Пример: след скандала да направиш допълнителна реклама, за да се увеличи притокът на клиенти. Тоест, да отговориш с действие на заплахата за бизнеса си. Активността те кара да изпуснеш парата.

Има и такава техника: да се замислиш какво ще означава това събитие за теб след 6 години. Най-вероятно - няма да означава нищо, нали така?
Желая ти успешен бизнес.

П.П. Изкривените според теб реакции на темата са заради заглавието: как да се справим с отвратителни клиенти. Хората отговарят на този въпрос.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия