Как се справяте с отвратителните клиенти?

  • 1 560
  • 62
# 60
Ето съвети за овладяване на тревожност:
https://www.jenatadnes.com/shesto-chuvstvo/5-efektivni-trika-za- … ne-na-trevojnost/
Аз си мисля, че има хора, които са по-чувствителни, а други възприемат нещата по-лежерно.
Няма какво да се направи, всеки е такъв, какъвто е. Но наистина движението помага, дишането помага, йогата, смехът, общуването с приятели помагат и разсейват.

Помага и тази техника, да се замислиш какво е най-лошото последствие от събитието, да приемеш, че се е случило, и да обмислиш какво трябва да направиш. Пример: след скандала да направиш допълнителна реклама, за да се увеличи притокът на клиенти. Тоест, да отговориш с действие на заплахата за бизнеса си. Активността те кара да изпуснеш парата.

Има и такава техника: да се замислиш какво ще означава това събитие за теб след 6 години. Най-вероятно - няма да означава нищо, нали така?
Желая ти успешен бизнес.

П.П. Изкривените според теб реакции на темата са заради заглавието: как да се справим с отвратителни клиенти. Хората отговарят на този въпрос.
Имах предвид, че се изкриви, защото много се задълба в това как е направен маникюрът. Много благодаря за статията и съветите, със сигурност ще са ми от полза❤
Виж целия пост
# 61
Е , щом е издържал три седмици е добре . При повечето държи седмица . Аз на маникюр не ходя , нямам желание . Не виждам какво има да се разправя , като не е доволна отива другаде или си го прави сама .
Има много недоволни хора , повечето от живота си .
Виж целия пост
# 62
Първо правило - това е работа! Не е живота ти, не те определя като човек - работа е!
Второ правило - винаги има недоволни. Винаги! С помада и небесен елексир да ги мажеш все ще се намери някоя дето е изрината, дето е чуля, видяла, разбрала. Ако си спазила правилата и всичко е по протокол - не можеш да поемаш виа.
Трето правило - има хора, които ИСКАТ да се скарате. За да изпушат своето напрежение, защото обичат конфликти, защото са енергийни вампири - все тая.  Не поемай кавгата.

Как се реагира - изслушваш, цялата тирада веднъж без да прекъсваш. Питаш и побутваш да разкажат всичко или части още веднъж за да разбереш правилно и НЕ СЕ ОБЯСНЯВАШ. Казваш, че ще говориш с обучаващ, доставчик, някое светило, Бог и ще им дадеш отговор, защото НИКОГА НИКОЙ не е имал такъв проблем. Целта е да си излеят емоцията и ако държат да имат развитие леко и с разбиране продължавате дискусията, но друг ден. Ако виждаш, че не са глезотии, а имат основание - предлагаш компенсация - процедура или каквото там можеш без пари или на 50 % или с намаление. Някой ще продължат да се зверят, тогава ги питаш "А какво искате всъщност да се случи от тук нататък? Каквото предложиш все не сте съгласна?" Бързо клякат ако не почнеш да се оправдаваш и да отстъпваш, ако не нападаш, ако изслушаш и подходиш с разбиране.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия