https://www.jenatadnes.com/shesto-chuvstvo/5-efektivni-trika-za- … ne-na-trevojnost/
Аз си мисля, че има хора, които са по-чувствителни, а други възприемат нещата по-лежерно.
Няма какво да се направи, всеки е такъв, какъвто е. Но наистина движението помага, дишането помага, йогата, смехът, общуването с приятели помагат и разсейват.
Помага и тази техника, да се замислиш какво е най-лошото последствие от събитието, да приемеш, че се е случило, и да обмислиш какво трябва да направиш. Пример: след скандала да направиш допълнителна реклама, за да се увеличи притокът на клиенти. Тоест, да отговориш с действие на заплахата за бизнеса си. Активността те кара да изпуснеш парата.
Има и такава техника: да се замислиш какво ще означава това събитие за теб след 6 години. Най-вероятно - няма да означава нищо, нали така?
Желая ти успешен бизнес.
П.П. Изкривените според теб реакции на темата са заради заглавието: как да се справим с отвратителни клиенти. Хората отговарят на този въпрос.