не су купувайте матраци Happy Dreams !

  • 22 033
  • 69
# 45
РОЗЕ66 благодаря ти   bouquet  bouquet Все пак нали си моя частен учител ама и аз съм прилежен ученик smile3529
Виж целия пост
# 46
РОЗЕ66 благодаря ти   bouquet  bouquet Все пак нали си моя частен учител ама и аз съм прилежен ученик smile3529
Да много   bouquet  bouquet  bouquet
Виж целия пост
# 47
Да му се не знае  Embarassed Преди 2 часа поръчахме матрак от същата фирма и същия магазин за утре. Платен е. Утре трябва да си го вземем. Ще пиша дали е това, което сме искали, макар че е доста евтин, да не кажа най-обикновения, но има 2 години гаранция.

П.С. А и 5-те момичета бяха с табелки с имената... Бяха любезни, макар и не много компютърно грамотни  Embarassed

най вероятно ще си имате точно каквото сте искали по простата причина че по евтини материали от вашите /предвид цената и модела ви/ няма отде да намерят. но нашия матрак е най скъпия а са го направили с най евтината дамаска според мен нарочно, защото нямам друго обяснение. пак повтярям изрично знаеха какво искам и умишлено прецакват клиентите си с евтини материали.
вие сте направили добър избор - малко пари/малко качество, а ние много пари и пак малко качество.
дано не ви сложат нещо дето ще се разпадне веднага де, защото явно тази фирма прави точно така.
Виж целия пост
# 48
да добавя че одеве нямах време............правилно си забелязала едва се оправят с компютъра как ли са назначени? едната ми каза че е нова и само глупости говореше, дори незнаеше какво има вътре в матрака. и са любезни да - нали целта е да ти вземат парите без значение дали си доволен от това което си получил  Naughty дано повече хора прочетат тази тема а и си казват мнението за продуктите дето купуват в други теми.....може и в тази де Simple Smile ако са се излъгали да са клиенти на хепи дриймс  ooooh!
Виж целия пост
# 49
олееееееееее - нямя да купувам от там!!!!!!!!!!!! Благодаря момичета !   bouquet
Виж целия пост
# 50
Ами получихме си матрака днес. Към 16 ч. любезно ми се обадиха на мобилния от софийски номер (сигурно е калкулирано в цената  newsm78 ), за да ме уведомят, че матракът ни е пристигнал в магазина и да заповядаме да си го вземем. Доколкото разбрах от мъжа ми не е имало никакъв проблем по процедурата.

Приятно се изненадах, че не е чисто бял (какъвто ми показаха в първия магазин), а сивкав на сини черти. Има си и скромно упътване от рода "Да се обръща на 3 месеца" и т.н.

Интересното е, че отстрани има едни кръгчета с нещо като пластмасова решетчица-капачица, които не разбрах за каква цел са, та някой ако знае - моля да ме светне.

П.С. Аз съм много опасен клиент, защото аз върша своята работа изключително съвестно и очаквам когато си давам парите за нещо, да получа каквото трябва от някой, който също да си върши неговата работа съвестно. Склонна съм да се жалвам и оплаквам, ако е нужно искам книгата за оплаквания или да говоря с управителя, пиша писма и т.н. Ако съм много доволна и видя книга за похвала, бих я ползвала, но досега ми се случи 1-2 пъти и все нямаше  Embarassed
Виж целия пост
# 51
Аз мисля че чрез тези приспособления матрака диша /ако съм разбрала естествено мястото където се намират/ а може и да бъркам Embarassed
Виж целия пост
# 52
И на мен така ми изглежда, а съквартирантът ме избъзика, че са къщички за хлебарки  Embarassed
Виж целия пост
# 53
 Joy Joy hahaha hahaha Joy Тази беше страхотна !!!!!!!!
Виж целия пост
# 54

Приятно се изненадах, че не е чисто бял (какъвто ми показаха в първия магазин), а сивкав на сини черти. Има си и скромно упътване от рода "Да се обръща на 3 месеца" и т.н.



еи тва не го разбрах. защо трябва да се изненадваме като поръчваме нещо. нали отиваме казваме какво искаме, плащаме и го доставят. лесно и просто. ако нямат това дето си искал ти се обаждат и пират искаш ли друго. ако кажеш да го правят, ако кажеш не ти връщат парите и приключвате на този етап. не е ли така, защото аз така схващам нещата...
Виж целия пост
# 55
Anaise, и аз ще ти кажа-гони ги до дупка, докато не ти върнат парите или не ти пратят матрак с дамаската, която искаш!!!!  Twisted Evil
Все пак продават най-скъпите матраци, мамка им!
Виж целия пост
# 56
ами отказаха ми да ми върнат парите, отказаха и да сменят дамаската - и как ли ще я сменят като по свестна нямат. качествените дамаски явно са само за показ в магазините. обадих се в комисията за защита на потребителите - казаха ми че ако в договора е посочено само матрак ние сме получили точно това само матрак, а не врата примерно. всъщност договор няма имаме касова бележка и фактура на която пише матрак. не е посочено нищо повече. дори не сме сигурни вътре какво има в матрака. това ще ни е за урок и на нас като купуваме нещо да има договор и да се описва всичко, а който откаже или ни предложи нещо като документите на хепи дриймс ще го квалифицирам като мошеник и няма да купуваме от него. в бг явно правата на потребителите никак не са гарантирани, защо не е изискано от производителите да спазват изисквания и документация незнам. явно така се печели чрез измама и липса на документи, на описание на стоката, съдържанието и и т.н. проблема явно е голям в това отношение
Виж целия пост
# 57
Е, това е то, в БГ сме! Ужас!И най-скъпото да поръчаш не знаеш какво ще ти донесат ShockedСъжалявам, че така сте си изпатили. Направи ли як скандал на директорката? Може и пред клиенти  #2gunfire Twisted Evil
Виж целия пост
# 58
олелеееее ти ме плашиш!!!!!!!  #Crazy Защо НЕ СЕ ОБАДИШ на какво беше там - за защита на потребителя  newsm78
Виж целия пост
# 59
писах вече че се обадих, те работят с документация, как ще се докаже какво сме се разбрали - никак. мислех че това е свестна фирма, но само с мислене нестава.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия