Към пазаруващите онлайн от чужбина

  • 2 670
  • 43
Пускам темата в Красива мама,защото всички теми,за тези магазини са тук съответно и аудиторията им е в този подфорум.
Напоследък много зачестиха липсите от пакетите,а и непристигналите поръчки от Ларедут.Интересно ми е дали има липси и при пазаруване от Ягодка,Промод или някой друг онлайн магазин?Т.е. чудя се вината дали е в Бг пощите или в отсрещната страна?И има ли начин на противодействие или ще пълним гардеробите на пощаджийте Twisted Evil
Виж целия пост
# 1
Пръчвала съм 5-6 пъти от Ягодка-до сега липси не съм имала. Не са ми били отваряни и пакетите-то си личи. Ако имате липси трябва да се реагира!
Виж целия пост
# 2
Аз имам липсваща пратка,но няколко мацки гледам се оплакват от липси в самия пакет,разлика във фактурата и самия грамаж на пратката
Виж целия пост
# 3
Аз бързам да си дам мнението:)

Имам една загубена поръчка от Ла редут, (благодарение на някои момичета тук, реших да им пиша); Най-много ме дразни, че поръчката е от 28.02, а статуса и е "en préparation", т.е не си обновяват данните за поръчките на сайта с месеци.
От Promod съм много доволна. Имам направени 10-ина поръчки (ако не и повече), и по всяко едно време знаеш къде се намира пратката. Статуса и се обновява за около ден.

От ягодката се каня скоро да си поръчам Simple Smile, тогава ще си дам мнението.
Виж целия пост
# 4
4-5 поръчки имам от Ягодка и нямам проблеми и липси -и слава богу де Wink
Виж целия пост
# 5
Ot La Redute имам липсваща от 21 март-за около 170 евро/съдържа маратонки/,затова си мисля,че  е открадната,  а не изгубена.Получила съм над 30 колета от там-само с тази имам проблем.
От Ягодката- не е имало издънки-там са над 50 поръчки.имах един крем за тяло,който миришеше лошо.Писах им и ми върнаха парите след седмица.
пазарувала съм и от  dressforless.de-никакъв проблем и там ,след 10 дни си получих пратката. e, от е-bay имам печален опит с един телефон за около 150 евро, добре че не поръчах 2.Yoox.com-също всичко беше наред,но от там нямам много поръчки.
Виж целия пост
# 6
Моят опит с онлайн шопинга не е кой знае колко голям, но все пак и аз да споделя мнение.

Досега всички поръчки от Ягодка са ми идвали в пълен състав и колетчетата са видимо неотваряни. Продуктите дори вътре са добре пакетирани.

От ларедут, като писах в другите теми още на втората пратка имаше липси, най-вероятно кражба ...., но не е станала в районния пощенски клон, откъдето си взех колета, тък като беше запечатан. Ако се повтори такъв случай, ще се поинтересувам как се процедира и дали нашите пощи носят въобще някаква отговорност за липси. Според мен проблем с ларедут е и че фактурата е видима за всеки, а там се съдържа описание на стоките, номера, цена и като цяло опаковката е доста лесно отваряема.
Виж целия пост
# 7
АниСим, дори и да откраднат от твоя пощенски клон, мислиш ли че ще ти го дадат разпечатан, нали веднага ще се усъмниш, че нещо не е наред.
Аз съм правила само една поръчка от Ягодата, всичко беше ОК, дори имаше плюс. Но мисля, че ако започна да поръчвам често и получавам в един и същ пощ. клон, може да съблазня някого и да ме оберат и мен... Не знам, аз не вярвам на БГ пощи, нито пък на тези, които го изпращат. Рисковано е, а и никога не знаеш дали ще те компенсират за загубите. Sad, but true!
Виж целия пост
# 8
В нашия пощенски клон вчера ми ги изнесоха с количка 7-те пратки! хахаха...аман с тези тестери,дето ги слагам за пълнеж, а ми ги пращат в големи кашони!Не ми се е случвало да получа отворена кутия. Само от Ла Редут от митницат ми се е случвало няколко пъти. Ама те там са най-крадливите. Когото хваната в издънка  по митниците-го пращат за наказание на митницата на Пощите hahaha
Виж целия пост
# 9
АниСим, дори и да откраднат от твоя пощенски клон, мислиш ли че ще ти го дадат разпечатан, нали веднага ще се усъмниш, че нещо не е наред.

Пакетът беше запечатан с клеймо-стикер с печат, дата на получаване и констатирано тегло. Такива печати мисля не се слагат в районните клонове, а при пристигане в страната.
Виж целия пост
# 10
А когато ги тарашат по митниците после разкъсани ли идват. Е*аси държавата...  ooooh!
Виж целия пост
# 11
А когато ги тарашат по митниците после разкъсани ли идват. Е*аси държавата...  ooooh!
не, облепят ги с тиксо, но отвсякъде си личи,че са отваряни.
Виж целия пост
# 12
При мен една пратка (която беше минала през щателен митнически контрол) беше облепена с лепенка която го удостоверяваше..
Виж целия пост
# 13
Последната ми пратка, която пристигна на Варненска митница, беше също с ракъсана опаковка и облепена с тиксо. Още там питах дали имат нещо против да отворя и да проверя дали всичко е ОК. Жената не възрази, отворих и нямаше нищо липсващо. Може би са я отваряли и нищо не са си харесали..Знам ли..  Rolling Eyes

Друго ме озадачава мен- сякаш проблеми има само с поръчките от ЛАредута...Затова смея да виня и самите тях, не толкова митниците и пощенските служби  Tired

Лошото е, че един Бог знае къде е вината...
Виж целия пост
# 14
Днес си взех една поръчка от ягодката, един лосион за тяло и кашона беше разкъсан, но явно като са разбрали че е едно нещо са се отказали...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия