Черен списък на фирми за обзавеждане, майстори и всичко каквото се сетите

  • 293 568
  • 734
# 480
С помощта на paint .Тук ще пусна линк към албума дано се видят всички снимки. http://novodomec.snimka.bg/other/kachestvena-izrabotka.570484.26710588
Виж целия пост
# 481
Здравейте, нека и аз се оплача от една фирма - Тунадор. Поръчахме си врата от въпросните, срокът за монтаж беше 1 месец. Дойде по- късно след хиляди обаждания в офиса им във Варна и централата в Габрово. Оказа се, обаче, че ни носят друга врата! Други размери, друго отваряне, друг обков, абе... всичко друго. Имаха наглостта да попитат дали пък случайно тази, грешната, не ни харесва! При желанието да си получим, това което сме поръчали се оказа, че трябва да чакаме още месец! Изчакахме и него, а вратата така и не идваше. След отново многобройни разговори с всички възможни техни офиси, накрая решиха да ни компенсират със по- висок клас врата. Тя дойде отново след забавяне, но все пак дойде и беше монтирана. Оказа се обаче, че монтажът е "чудесен" и вратата увисва. И мъките започнаха отново.  Всеки път като се обадим да дойдат за поправка, ни се казваше, че следващата седмица идват и така измина отново повече от месец. Накрая дойдоха и се оказа, че нямат необходимите материали за поправка и регулация на пантите! След още 3 седмици най- накрая дойдоха и я оправиха. Не мога да си представя по- некомпетентни служители, по- лошо изпълнение и въобще как функционира тази фирма!
Виж целия пост
# 482
Айко, да се оплача , три пъти връщам поръчка, на кухня. Долните шкафове са бежови, а горните са кафяви. И двата пъти пристигнаха различни нюанси, и на кафявото и на бежовото. Третия път, пристигна друга кухня която не беше моята. Период на чакане по 45 календарни дни на всяка една сгрешена поръчка !
Виж целия пост
# 483
.......Айко, да се оплача , три пъти връщам поръчка, на кухня. Долните шкафове са бежови, а горните са кафяви. И двата пъти пристигнаха различни нюанси, и на кафявото и на бежовото. Третия път, пристигна друга кухня която не беше моята. Период на чакане по 45 календарни дни на всяка една сгрешена поръчка !

Ау!  Shocked
Виж целия пост
# 484
Енергон АД
http://www.energon.bg/vrati/
На 9 април купих две касети и поръчах и капарирах две плъзгащи врати!
Още ги НЯМА ВРАТИТЕ .Отговарят всеки път, че другата седмица пристигат!
Виж целия пост
# 485
В черният списък слагам домакинската техника с марка Philips. Никога вече няма да погледна такова нещо!
Фирмената им политика е да сменят техниката, докато е в гаранция, а след това те принуждават да си купиш нова - нямат части на склад, а цели агрегати. С работата ти се връзва колкото нова машина!
ЗАТОВА - НИКОГА ПОВЕЧЕ УРЕД С МАРКА PHILIPS НЯМА ДА КУПУВАМ!!!
Виж целия пост
# 486
Ние пък, сме много доволни от дребна домакинска техника на Philips - имаме доста неща и нищо не се е развалило (чук-чук).
Виж целия пост
# 487
Техномаркета на бул. Цариградско шосе до Метро. Бях фен на отдела им за декорация и на градинарския отдел отвън. Закупих от тях една домакинска кърпа (т-шлайфер). Той се продава красиво сгънат и захванат с картон. Струваше около 9 лв. Когато се прибрах вкъщи видях, че по сгъвките е видимо избелял - очевидно никой не ги купува и най-горната е стояла поне година, за да избелее така. Когато отидох да направя рекламация (същия месец) бях посрещната с нечувано пренебрежително държание и ми се държеше махленски тон, което не бях очаквала от служител на магазин като Техномаркет. Имало и дупки (не бях ги видяла..., как така не съм погледнала като съм купувала - ами не пазарувам от магазин за 1 лв, не ми е минало през ум дори, че такъв е случаят).
Редовно пазарувам в най-големите вериги и никога не бях срещала подобно държание, бях третирана едва ли не като смешна просякиня, която е тръгнала да връща някаква покривка за 9 лв. Само ще отбележа, че от Икеа си купих 3 кърпи за 4 лв, че в H&M ти казват "купи сега, върни после", че в Карфур ти връщат дефектната стока без да си позволяват коментари и т.н.

До този момент никой не ми се обади от Техномаркет да ми каже какво става (онази ми каза, че щели да ми се обадят до месец... представяте ли си?????). Нито впрочем ми беше "позволено" да си избера здрава кърпа,  за да не си губя повече времето.
Разбира се, става въпрос за отношението - обидно е да  те третират така и някак си не подхожда на днешното време на активни потребители. Днес един доволен клиент може да бъде безплатна реклама и съответно обратното.

Никога повече няма да стъпя в Техномаркет, за мен тази верига завинаги е в черния списък, защото за да си позволят подобно държание, освен простотия, причина ще да е и липсата на добри практики при рекламации, а това вече няма как да не е политика на магазина. Но аз като си давам парите (9 лв  за домакинска кърпа, не е малко, мене ако питате), искам да знам, че не ги давам на хора, които не ценят клиентите си. Как ли щяха да се държат, ако връщах телевизор? лаптоп? Не пазарувайте в Техномаркет (малко ключови думи да наблъскаме все пак  Mr. Green)
Виж целия пост
# 488
Енергон АД
http://www.energon.bg/vrati/
На 9 април купих две касети и поръчах и капарирах две плъзгащи врати!
Още ги НЯМА ВРАТИТЕ .Отговарят всеки път, че другата седмица пристигат!
Вратите пристигнаха!
Ура! Отне ми само 3 месеца!
Виж целия пост
# 489
Да, кажа - обадиха ми се след като пуснах оплакване чрез мейла за рекламация на сайта им. Звучеше медено-любезно. Били ми се обадили, но ми бил изключен телефона. Помнела ме, как така се е получило и т.н. Изпратих майка ми, тя избра друга покривчица. Хепи инд, но след усилия от моя страна. Приех извиненията, но така или иначе неприятният спомен остана и повече няма да пазарувам при тях. Такива неща се пазаруват за удоволствие и да ти създават радост и настроение, а не да ходиш да се разправяш и бориш за правдини. Зачеркнах Техномаркет от маршрутите си. И всичко това заради грубото отношение на една служителка.
Виж целия пост
# 490
БРАТЯ ГРАДЕВИ - щори и дограма! Никога повече! Такива Лъжци няма! И работата им калпава, а ако не дай Боже ги викнеш да ти поправят нещо те мотая със седмици! За първи път се обърнахме към тях преди 7 години! Сложиха ни ужасна дограма! Но вече бяхме платили и нямаше измъкване! Бъркат схемите, все нещо не могат да ти направят, взимат ти парите започват да ти правят нещо и в един момент те зарязват и изобщо не ти казват кога ще дойдат. Сега две семейства ни мотаят сумати време едните за дограма, другите за една най-обикновена панта за вратата. Изобщо се чудя защо се обърнахме към тях!
След като ги чакахме цяла сутрин (вече трета седмица) при условие, че им обяснихме че единствено тази сутрин не можем, но се съгласихме, те НЕ дойдоха и сега пак трябва да бягаме от работа, за да ги чакаме довечера! Думи нямам!
Виж целия пост
# 491
Майстор на паркет Стоичко, който е от Бухово. Не е никакъв майстор за мен. В началото след като не беше засъхнал лака, паркета изглеждаше ок. След като вече изсъхна започнаха да личат неравномерното изцикляне, петна от неразнесен лак, не места го е направил даже релефен. То бива бива некадърност. На всичкото отгоре ни излъга с квадратурата. Допълнително поиска за още 5 кв. като твърдеше, че ги бил измерил, а вече беше лакирано и трябваше да съхне 12 часа, така че не можехме да проверим на момента. 
Виж целия пост
# 492
Съвсем смело слагам в черния списък фирмата за строителство и ремонти Ави Билдинг, които  все още приключват ремонта  у нас. Шпакловката не е направена както трябва, твърдят, че не съм била поискала изрично финна шпакловка, затова толклова. Майсторите не са лоши, но явно собствениците имат доста обекти и не успяват да проследят нещата, декорите в банята не  бяха правилно поставени, твърдят, че не съм била дала точни инструкции. Един съвет от мен, всяко нещо което искате да се направи го напишете в писмен вид и да ви се подпишат> после ама не сме разбрали, не си обяснила, не разбираш.  Вземете си фирма с малко обекти, които доизпипват и персонално се заемат с нещата.  Много работа и оебкти не означава качество
Виж целия пост
# 493
С помощта на paint .Тук ще пусна линк към албума дано се видят всички снимки. http://novodomec.snimka.bg/other/kachestvena-izrabotka.570484.26710588

При нас се получи същото ....първо бяха объркали вида прервази, което ни създаде огромни главоболия , вместо плаващи са ни предвидили прави первази , няма да споменавам , че вратите бяха много рехаво боядисани .Най голямото втрешение беше когато видях че са сложили первазите с големи пирони с чук и са отрязали главичките на пироните . Ще пусна снимки и аз .
Напасването на ълите беше повече от ужасно ,все едно аз съм си ги правила .
ФИРМАТА Е ОТ СТАРА ЗАГОРА СТОЯНОВИ ООД .Изключително недоволна , ще се радвам повече хора да прочетат това и да се предпазят
Виж целия пост
# 494
Ето ме и мен тук! "БауКлима"-гр.Бургас-НЕКОРЕКТНИ ,НЕКОМПЕТЕНТНИ ,И ВСИЧКО ЩО ЗАПОЧВА С НЕЕЕЕЕЕЕЕЕ  се отнася за тях!!!!!!!!  Извикани са да погледнат климатика на родителите ми , който фирмата си е поставила ....климатикът тече в стаята ,след лутане няколко часа  прибират 60 лв.  и си тръгват! Нито фактура, нито касов бон ,нищо не е дадено за тези пари! Климатикът  продължава да ТЕЧЕ! Свързва се баща ми повторно с тях и те го лъжат неколкократно  ,че ще дойдат отново! След което той се свързва с Шефа по телефона. Онзи се държи дори нагло ! Изпраща екип на следващия ден, пак по-късно от обещания час ,при което на баща ми просто му писва и връща екипа от бездарни мързели!
Тази измислена фирма "БауКлима" или трябва да се вземе в ръце и да си върши компетентно работата ,или просто АУТ!  Нали знаете? Всеки си намира майстора ...и техният ще дойде!!!!!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия