НЕдискриминационно за стачката

  • 11 875
  • 405
# 315

Казваш, че не зависело и от редовите учители. А от кого тогава?!
Както казах, ако нещата не са съвсем изпипани трябва точно учителите да кажат, как това да стане. С викане и скачане реформа няма да се направи, а от там недоволство винаги ще има.
Ами МОН за какво е? Ние на всяко съвещание, конференция или каквото и да е събиране на учители посочваме какво не ни харесва, какво трябва да се промени, знаеш ли колко ни чуват? Ще ти дам само един пример - непрекъснато протестираме срещу промени в учебната програма, които се правят след началото на учебната година. И всяка година такива промени има. Нали не очакваш качество, когато до средата на първия срок учиш нещо, което после отпада и в програмата влиза нещо съвсем различно? Значи точно с викане и скачане трябва да стане, че да има чуваемост. Ако ти имаш друго разумно предложение - давай. На мен обаче ми се струва, че там някъде по върховете на Олимп не ги интересува ни реформа, ни качество или са оглушели тотално.
Виж целия пост
# 316
То още не заработило, като хората и веднага почваме да го отричаме и отхвърляме. Явно не е по вкуса на доста хора и то точно на хора дето не им се работи.
Моля да не обиждаш, защото аз споделям конкретни неща от моята работа, а не коментирам на теб или на някой друг колко му се работи. Според въпросното диференцирано заплащане 1 точка се равнява на 0,46 лв. За презентациите си получих 2 точки, за разпределенията, които сме длъжни да направим всички - 14 т. Това е еднократна добавка. Би ли ми казала с  0,92 лв. какъв разход мога да си покрия? Мога да си платя интернета, да си купя хартия или тонер за принтера? За изгубеното време и труда хич не споменавам. И сега се чудя струва ли си да продължавам да прилагам иновационни методи в работата си? Хайде, моля те, мотивирай ме!
Виж целия пост
# 317
То още не заработило, като хората и веднага почваме да го отричаме и отхвърляме. Явно не е по вкуса на доста хора и то точно на хора дето не им се работи.
Моля да не обиждаш, защото аз споделям конкретни неща от моята работа, а не коментирам на теб или на някой друг колко му се работи. Според въпросното диференцирано заплащане 1 точка се равнява на 0,46 лв. За презентациите си получих 2 точки, за разпределенията, които сме длъжни да направим всички - 14 т. Това е еднократна добавка. Би ли ми казала с  0,92 лв. какъв разход мога да си покрия? Мога да си платя интернета, да си купя хартия или тонер за принтера? За изгубеното време и труда хич не споменавам. И сега се чудя струва ли си да продължавам да прилагам иновационни методи в работата си? Хайде, моля те, мотивирай ме!

Не виждам никъде обиди. Ако ти приемаш думите ми лично към теб, проблема е твой.
Говоря по принцип и съм убедена, че думите ми за мързела, се отнасят до доста голям процент от учителите.
От писаното по всички теми тук, разбрах, че не се отнася само за пишещите тук учители. Ок. Така да е.
Конкретни предложение не ми е работа да давам. Затова не съм и в системата.
Просто споделих някой свои виждания, без да влагам излишни емоции.
Щом ви се вижда малко оценката на труда ви значи ще се наложи да се изиска увеличение на даваните проценти, а не веднага искане за премахване на критериите за оценка.
Това пак не е моя работа, а ваша и на синдикатите ви.
Вместо Такева да се прави на клоун по добре и кажете какво не ви харесва по предложенията за диференцираното заплащане и да седне да го обсъди, а не да се прави на кукувица и да ви прави за смях.

И пак ще кажа за N-ти и последен път. Само въвеждането на подобни критерии ще доведе, както до реформа, така и до повишаване на заплатите. Всичко друго за мен са празни приказки, с които трудно може да бъде убеден обикновения човек, че не става дума само за пари.
Виж целия пост
# 318
........
Не разбирам, защото учителите са се запънали за тези 100 % на всички, а не помислят над идеята за диференцирано заплащане. Може би не така както им се предлага, но поне да покажат, че това би ги удовлетворило и да дадат предложение по въпроса.
Сега ще се опитам да ти обясня защо.
В нашето училище бе въведено диференцираното заплащане. Имам една колежка, която изобщо нищо не върши, трудно се справя и вечно някой друг й върши задълженията. Но тя ще получи много повече от всички от диф. заплащане, защото е с много стаж, с първа ПКС, преквалифицирала се е и най важното - подмазва се на шефовете и приятелките им.
Ще кажете, че с толкова умения би трябвало да върши работа - не, напротив, все гледа да мине между капките и обича да си приписва чужди заслуги. Има още няколко като нея, но те пък са без магистратура по специалността си, но няма кандидати за техните места и така...
Виж целия пост
# 319
Lilqna, абсолютно разбирам, че има неща, които не са изпипани.
Не трябва ли обаче точно това да е целта. Нали затова в момента има преговори. Може да се поговори и на тази тема.
Такива, като тази твоя колежка ще си ги има винаги, а сега и още повече, но при въвеждането на едни добри критерии за оценка, след време такива, като нея ще стават все по-малко и по-малко.
Нали не се очаква това нещо, както се въведе и веднага да стане перфектно или пък тези като описаната ти колежка изведнъж да се вземат в ръце или да отпаднат от системата.
Знам, че парите не стигат сега, в този момент и са важни, но все пак не отхвърляйте идеята за диференцираното заплащане и на първо време приемете по-малък процент увеличение.

Честно казано не ми се спори. Вие си знаете най добре, но все си мислих, че ако се чуе и страната на родителите, които все пак не подкрепят на 100% стачката ще ви е поне интересно.
Виж целия пост
# 320
Ето и малко фолклор Wink
Като разправям, че с тая стачка си плюха на имиджа съвсем ...

Цитат на: Днес+
Из Тълковен речник на българския език – издание октомври 2007 г. :
УЧИТЕЛИ – егоистични същества, поставящи се над всичко и над всички, които : 1. Смятат , че всичко започва от тях /вероятно – и сътворението на света /. 2. Колкото повече плюят и обругават собствения си министър, толкова повече облаги получават. 3. Наричат децата, които обучават – лумпени, изроди, измет и т.н. /справка – форумите в Интернет/. 4. Работното им време е многократно по-малко от това на другите професии. 5. Платените им отпуски са около 3-4 пъти повече от тези на другите професии. 6. Противно на логиката получават букети за благодарност в началото на учебната година, а не в края й. 7. Учат на теория децата на морал и саможертва, а на практика показват каква е тяхната саможертва в името на децата / справка : видеокадрите показват как при катастрофата в река Лим, учителките тъпчат по детските главици, за да се спасят първи/. 8. Вечно недоволни от заплащането си, протестират, стачкуват, а държавата им заплаща времето през което се чекнат по улиците с плакати, или - играят боулинг . Поемат им се и разноските за пътни до София – мястото на протеста, за престоя им по хотели и т.н. 9. Получават допълнителни доходи от частни уроци, които укриват и не декларират в годишни данъчни декларации. 10. Синдикалните им лидери участват в един куп бордове. Така всеки месец те си докарват поне по 5 учителски заплати. 11. На ученици, дръзнали да ги призовават да започват занятия, / защото половин месец стачка е на път да провали учебната година/, отговарят „много ви си приучи, бе, изроди. Като ви се учи толкова – имате учебници, четете си ги в къщи” / справка – форумите в Интернет. 12. Уж стачката им е доброволна и тръбят, че които учители искат , могат да останат по класните стаи, а на практика нестачкуващите учители биват наричани „продажници”, „подлоги”, „лизачи на властта” и т.н.
Виж целия пост
# 321
Ето и малко фолклор Wink
Като разправям, че с тая стачка си плюха на имиджа съвсем ...

Цитат на: Днес+
Из Тълковен речник на българския език – издание октомври 2007 г. :
УЧИТЕЛИ – егоистични същества, поставящи се над всичко и над всички, които : 1. Смятат , че всичко започва от тях /вероятно – и сътворението на света /. 2. Колкото повече плюят и обругават собствения си министър, толкова повече облаги получават. 3. Наричат децата, които обучават – лумпени, изроди, измет и т.н. /справка – форумите в Интернет/. 4. Работното им време е многократно по-малко от това на другите професии. 5. Платените им отпуски са около 3-4 пъти повече от тези на другите професии. 6. Противно на логиката получават букети за благодарност в началото на учебната година, а не в края й. 7. Учат на теория децата на морал и саможертва, а на практика показват каква е тяхната саможертва в името на децата / справка : видеокадрите показват как при катастрофата в река Лим, учителките тъпчат по детските главици, за да се спасят първи/. 8. Вечно недоволни от заплащането си, протестират, стачкуват, а държавата им заплаща времето през което се чекнат по улиците с плакати, или - играят боулинг . Поемат им се и разноските за пътни до София – мястото на протеста, за престоя им по хотели и т.н. 9. Получават допълнителни доходи от частни уроци, които укриват и не декларират в годишни данъчни декларации. 10. Синдикалните им лидери участват в един куп бордове. Така всеки месец те си докарват поне по 5 учителски заплати. 11. На ученици, дръзнали да ги призовават да започват занятия, / защото половин месец стачка е на път да провали учебната година/, отговарят „много ви си приучи, бе, изроди. Като ви се учи толкова – имате учебници, четете си ги в къщи” / справка – форумите в Интернет. 12. Уж стачката им е доброволна и тръбят, че които учители искат , могат да останат по класните стаи, а на практика нестачкуващите учители биват наричани „продажници”, „подлоги”, „лизачи на властта” и т.н.

Това сигурно го е писала някоя форумка от БЕГЕмама... Поне същите неща четох и тук... Wink
Виж целия пост
# 322
Може, ама като прецъках останалите форуми с предимно ученическо
присъствие май и по-цинични нещица прочетох  Mr. Green
Виж целия пост
# 323
Е, те циничните неща учениците по принцип си ги пишат за учителите, не конкретно заради стачката... Всъщност децата нямат нищо против стачката - даже ги радват свободните часове.  Confused
Виж целия пост
# 324
Е, те циничните неща учениците по принцип си ги пишат за учителите, не конкретно заради стачката... Всъщност децата нямат нищо против стачката - даже ги радват свободните часове.  Confused


Благодаря на Бога,  имам деца, учещи в добри училища, за които учиха здраво и където си струва да ходиш на училище,

 защото по-голямата част от преподавателите там си вършат работата.

С всеки изминал ден те истерясват свсе повече , защото виждат,  че годината им отива на кино.

А представи си - те имат амбиции и са направили някакви планове за тази година .
За някои от тях тя е и решаваща, поради класа в който са.


Чудя се дали наистина не разбираш  какво ще коства на децата, това което правите?  Кое ли е по-страшно да осъзнаваш или не? Май и двете!
Виж целия пост
# 325
Е, те циничните неща учениците по принцип си ги пишат за учителите, не конкретно заради стачката... Всъщност децата нямат нищо против стачката - даже ги радват свободните часове.  Confused


Благодаря на Бога,  имам деца, учещи в добри училища, за които учиха здраво и където си струва да ходиш на училище,

 защото по-голямата част от преподавателите там си вършат работата.

С всеки изминал ден те истерясват свсе повече , защото виждат,  че годината им отива на кино.

А представи си - те имат амбиции и са направили някакви планове за тази година .
За някои от тях тя е и решаваща, поради класа в който са.


Чудя се дали наистина не разбираш  какво ще коства на децата, това което правите?  Кое ли е по-страшно да осъзнаваш или не? Май и двете!


Ти нали си доволен от училището на своите деца? Какво тогава се притесняваш за другите?
А като има грипна или дървена ваканция колко им коства на децата?
Никаква година няма да отиде на кино и това вече дори никой от управляващите не смее да го каже, защото една нулева година ще донесе много икономически загуби за държавата.
 Така че, по-спокойно с грижите за децата.
Виж целия пост
# 326
Ето и малко фолклор Wink
Като разправям, че с тая стачка си плюха на имиджа съвсем ...

Цитат на: Днес+
Из Тълковен речник на българския език – издание октомври 2007 г. :
УЧИТЕЛИ – егоистични същества, поставящи се над всичко и над всички, които : 1. Смятат , че всичко започва от тях /вероятно – и сътворението на света /. 2. Колкото повече плюят и обругават собствения си министър, толкова повече облаги получават. 3. Наричат децата, които обучават – лумпени, изроди, измет и т.н. /справка – форумите в Интернет/. 4. Работното им време е многократно по-малко от това на другите професии. 5. Платените им отпуски са около 3-4 пъти повече от тези на другите професии. 6. Противно на логиката получават букети за благодарност в началото на учебната година, а не в края й. 7. Учат на теория децата на морал и саможертва, а на практика показват каква е тяхната саможертва в името на децата / справка : видеокадрите показват как при катастрофата в река Лим, учителките тъпчат по детските главици, за да се спасят първи/. 8. Вечно недоволни от заплащането си, протестират, стачкуват, а държавата им заплаща времето през което се чекнат по улиците с плакати, или - играят боулинг . Поемат им се и разноските за пътни до София – мястото на протеста, за престоя им по хотели и т.н. 9. Получават допълнителни доходи от частни уроци, които укриват и не декларират в годишни данъчни декларации. 10. Синдикалните им лидери участват в един куп бордове. Така всеки месец те си докарват поне по 5 учителски заплати. 11. На ученици, дръзнали да ги призовават да започват занятия, / защото половин месец стачка е на път да провали учебната година/, отговарят „много ви си приучи, бе, изроди. Като ви се учи толкова – имате учебници, четете си ги в къщи” / справка – форумите в Интернет. 12. Уж стачката им е доброволна и тръбят, че които учители искат , могат да останат по класните стаи, а на практика нестачкуващите учители биват наричани „продажници”, „подлоги”, „лизачи на властта” и т.н.

 Joy Разпечатах го и ще го покажа на колкото може повече хора ! То с това разбиране , което проявяват учителите не ни остава нищо освен да се забавляваме... с истината !!! Тъжен смях.
Виж целия пост
# 327



Чудя се дали наистина не разбираш  какво ще коства на децата, това което правите?  Кое ли е по-страшно да осъзнаваш или не? Май и двете!


Чудесно разбирам какво ще коства и на децата, и на мен. Водя седмокласници, за които тази година е важна - ще кандидатстват. Не е зле и вие, родителите, да осъзнаете в каква дупка са учителите и че е време някой и за тях да помисли. И след като си доволна от училището и преподавателите на децата си, защо плюеш срещу тях? Те не заслужават ли нормален живот?
Виж целия пост
# 328

 Joy Разпечатах го и ще го покажа на колкото може повече хора ! То с това разбиране , което проявяват учителите не ни остава нищо освен да се забавляваме... с истината !!! Тъжен смях.

Постъпила си умно. Възхищавам ти се... Tired
Виж целия пост
# 329

 Joy Разпечатах го и ще го покажа на колкото може повече хора ! То с това разбиране , което проявяват учителите не ни остава нищо освен да се забавляваме... с истината !!! Тъжен смях.

Постъпила си умно. Възхищавам ти се... Tired

То и нашето " възхищение" спрямо повечето от вас вероятно сте го усетили Wink!



Чудя се дали наистина не разбираш  какво ще коства на децата, това което правите?  Кое ли е по-страшно да осъзнаваш или не? Май и двете!


Чудесно разбирам какво ще коства и на децата, и на мен. Водя седмокласници, за които тази година е важна - ще кандидатстват. Не е зле и вие, родителите, да осъзнаете в каква дупка са учителите и че е време някой и за тях да помисли. И след като си доволна от училището и преподавателите на децата си, защо плюеш срещу тях? Те не заслужават ли нормален живот?

Абсолютно никой от пишещите против стачката не оспорва това ви право , а напротив зад него стоим и ние , като искаме такъв живот за всички ни ! Но вашите искания от самото начало са нереални  и биха влошили ако не нормалния , то вече балансирания живот на голяма част от тези , които трябва да изработят вашите пари !!! Ама , защо ли излишно се хабя , то явно по тази тема допирни точки няма .
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия