Глобул-лоши фактури!

  • 2 919
  • 34
Получих една фактура,в която имах 4 международни разговора,които със сигурност не съм провела и един съвсем непознат номер.Подадох оплакване и какво си мислете,че ми отговориха?Че Глобул следял разговорите и не можело да стане грешка и тям подобни глупости.А на свекърва ми и бяха натряскали сметка за 40лв.от някаква игра.Случвало ли ви се е?
Виж целия пост
# 1
Откакто съществува Глобул съм им абонат и досега съм нямала никакви оплаквания от тях  Wink
Виж целия пост
# 2
Получих една фактура,в която имах 4 международни разговора,които със сигурност не съм провела и един съвсем непознат номер.Подадох оплакване и какво си мислете,че ми отговориха?Че Глобул следял разговорите и не можело да стане грешка и тям подобни глупости.А на свекърва ми и бяха натряскали сметка за 40лв.от някаква игра.Случвало ли ви се е?
Телефонът ти винаги ли е с теб, помисли отново за проведените разговори. Същото се отнася и до номера на свекърва ти. Не знам как си го представяте това надписване на сметки, но смея да ви уверя че съвсем не е така лесно както явно си мислите. Човек бързо забравя, че е пратил някой смс за някоя телевизионна игра или пък е отговорил на многобройните оферти, които понякога пристигат на телефона му. И обикновено като получи сметка започва едно чудене, но скромния ми опит показва че грешката доста по-рядко е в мобилните оператори.
Виж целия пост
# 3
На мен ми се е случвало и то доста пъти един път гледам един международен номер и хукнах веднага да проверя кода оказа се на Япония Simple Smile званя и им казвам че не сам говорила  с Япония ,нито аз, нито мои познати са говорили.... В крайна сметка си платих сметката и това е . Но според мен Мтел повече режт в сметките
Виж целия пост
# 4

Ако телефона ти е "разкодиран" т.е. внесен от чужбина, е възможно да си запазила номера за интернет достъп на чуждия оператор = международен разговор (на мен ми се случва често да браузя като не си заключвам клавиатурата)

Същото е възможно и дори апарата да е купен от бг... Провери си настройките и свери номерата дали са еднакви...
Виж целия пост
# 5
Да ,бяхме с карти на глобул и в началото ни идваха нормални сметки,като постепенно се увеличаваха и  оператора ни обясни ,че има пробив в ситемата,но скоро щяло всичко да бъде наред и ще приспаднат от надписаните разговори.Чашата преля когато получихме фактура със сметки 360 лева,като се има предвид,че полагащите ни безплатни разговори бяха зачислени като сума(които изобщо не бяха използвани от нас ,тъй като работим заедно),отделно несъществуващи разговори с чужбина и страната.Последния месец се бяхме ограничили в разговорите и съответно си проверявахме сметката периодично-която нямаше нищо общо с получената в края на месеца фактура-отново ни казаха,че при следващия месец ще приспадат ,но не се вързахме  и приминахме на м-тел.Сметката я платихме -нямаше начин.Може пък сега да са си оправили системата-нямам представа.
Виж целия пост
# 6
На мен тези номера редовно ми ги правеха от М тел, затова и се преместих при Глобул. До сега при тях не ми се е случвало надписване, но щом казвате, значи става ...
Виж целия пост
# 7
Досега съм била абонат само на Глобул и съм много доволна във всяко едно отношение. Не мисля, че може да стане такъв гаф.
Виж целия пост
# 8
Да ,бяхме с карти на глобул и в началото ни идваха нормални сметки,като постепенно се увеличаваха и  оператора ни обясни ,че има пробив в ситемата,но скоро щяло всичко да бъде наред и ще приспаднат от надписаните разговори.Чашата преля когато получихме фактура със сметки 360 лева,като се има предвид,че полагащите ни безплатни разговори бяха зачислени като сума(които изобщо не бяха използвани от нас ,тъй като работим заедно),отделно несъществуващи разговори с чужбина и страната.Последния месец се бяхме ограничили в разговорите и съответно си проверявахме сметката периодично-която нямаше нищо общо с получената в края на месеца фактура-отново ни казаха,че при следващия месец ще приспадат ,но не се вързахме  и приминахме на м-тел.Сметката я платихме -нямаше начин.Може пък сега да са си оправили системата-нямам представа.

Ако бях по-зле възпитана щях да настоя да ми посочиш кой точно ти го е казал!
Но понеже не съм те моля най-учтиво!
Това е най-опашатата и грозна лъжа в цялата тема. Технически проблем да, някаква временна неизправност в рамките на 12-24 часа да речем, но пробив в системата - много американски филми гледате!


Ако телефона ти е "разкодиран" т.е. внесен от чужбина, е възможно да си запазила номера за интернет достъп на чуждия оператор = международен разговор (на мен ми се случва често да браузя като не си заключвам клавиатурата)

Същото е възможно и дори апарата да е купен от бг... Провери си настройките и свери номерата дали са еднакви...

 Peace Това е една от твърде вероятните причини, наред с оставянето на телефона без надзор.
Виж целия пост
# 9
Не искам да влизам в спор,но не виждам смисъла да си измислям,има опция да джиесема за връзка с оператор ,надявам се че си запозната с това и всеки който ползва такива услуги.Определено не ни беше приятно да платим сума ,която не сме изговорили и във фактурата сумите на разговори да са объркани ,като от рода да са ми сметнати безплатните минути  и включени в крайната сметка(двете карти се водят -семейство),за пробив в системата или срив в системата  ,смятам ,че няма нищо нереално -случват се технически неисправности-както искаш го разбирай.Надявам се да съм била изчерпателна. Peace
Виж целия пост
# 10
Откакто съществува Глобул съм им абонат и досега съм нямала никакви оплаквания от тях  Wink
Peace
Виж целия пост
# 11
Случвало ми се е да набирам някого, когато не съм си заключила телефона, или когато съм го пъхнала бързо-бързо след разговор в джоба си. Така че нищо чудно и да се е натиснал някой и друг бутон и без да знаеш да си говорила с някого.  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 12
Случвало ми се е да набирам някого, когато не съм си заключила телефона, или когато съм го пъхнала бързо-бързо след разговор в джоба си. Така че нищо чудно и да се е натиснал някой и друг бутон и без да знаеш да си говорила с някого.  Rolling Eyes


И на мен ми се е случвало. Също така ми се е случвало и колеги с незаключени телефони да ми "звънят" по нощите, защото телефона им е в някой джоб, или в чантата или някъде по седалките на колата. Случвало ми се е някой от синовете ми да докопа телефона и да изпрати 10-тина смс на първия в листата / това и наложи да направя първи мъжът ми, защото преди беше шефа  hahaha/, както и ми се е случвало децата да натискат в захлас копчета и накрая зелена слушалка ..... Вярвай ми такъв номер в живота си не съм виждала и не го познавам със сигурност.

Вече почти 9 години работя в мобилни оператори и смея да твърдя, че има доста неща които разбирам, както и си давам ясна сметка колко още трябва да науча. Именно за това се опитвам навсякъде да поясня от къде идва проблема. Не целя да се заяждам, а да покажа на хората къде грешат, какво недоглеждат и недоразбират. Иначе е много лесно да кажеш, че всички са маскари ... и Глобул и Мтел и ВиваТел. Само за сведение ще ти кажа,че миналата година Мтел получиха международно признание за надежността на билинг системата си и бяха сертифицирани  от БАБТ - международна институция, която е уторизирана да прави подобна сертификация на мобилните оператори по цял свят, като целта на сертифицирането беше Мтел да докаже, че клиентите му са надеждно защитени.
В Глобул от година има нова билинг система, която за да бъде приета също е преминала поредица проверки и международен одитинг.

Техническите неизправности за които говориш, ако въобще се случват,  са толкова  редки и клиента по принцип не научава за тях. А не научава защото има доста хора, на които това им е работата - да следят за вярното и навременно отразяване на разговорите на клиентите им във фактурите и смея да те уверя, че хората си вършат работата. Дори и най-дребната нередност веднага бива отбелязана и коригирана, много преди да получиш фактурата си в края на отчетния за теб период.
Мисля, че освен изчерпателна съм и достатъчно компетентна ще следя темата защото съм професионално заинтересувана, но повече няма да се намесвам. Ако прецениш, че имаш нужда от някакво допълнително обяснение или дори и лично съдействие и помощ си добре дошла на ЛС. С удоволствие бих се опитала да ти помогна да разбереш, какво и как се е случило, ако това е целта на темата. Ако е просто поредния вопъл срещу някой от операторите вече съм чела достатъчно такива теми. Лека вечер !

п.с сетих се да добавя още нещо - обикновено проблемите с билинга са в ущърб на операторите / просто някои клиенти се опитват да напипат слабото място на дадена билинг система и да го използват за свои си нужди/, а не на клиентите - обяснението е много просто все пак билинг системите са създадени да отчитат съществуващи, действително проведени разговори, а не имагинерни такива. Билинг системата не е жив човек та да седне по симпатии или антипатии на едни да надписва, на други да отписва.
Виж целия пост
# 13
Аз също си изпатих от Глобул.Бях 1 месец в Лондон и като се прибрах и си включих GSM имах 180 лв при положение,че бях в Лондон без телефона си.
Виж целия пост
# 14
На мен тези номера редовно ми ги правеха от М тел, затова и се преместих при Глобул. До сега при тях не ми се е случвало надписване, но щом казвате, значи става ...


 Peace
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия