Има ли абонати на CabelTel и доволни ли сте от обслужването?

  • 4 833
  • 53
# 30
ДА, абонати сме и НЕ, не сме доволни! ползваме само услугата кабелна телевизия. образ отврат, на снежинки, кошмар! от 2 месеца вече не си плащаме таксата и чакаме послушно да ни отрежат кабела, с което ще ни оттърват от ежедневните ни мъки!
Много добре те разбирам, но по-добре не чакайте да ви отрежат, а подайте както му е реда молба за отказване от кабелна телевизия, тъй като независимо от лошото качество на сигнала, сте ползвали услугата и ще ви принудят да платите и последните си сметки, въпреки всичко.
Ние също смятаме да се откажем в най-скоро време, не заради лош сигнал, а защото вече 4 години с кабелна и всичко ти се вижда скучно, еднотипно, безинтересно... БНТ, Нова и БТВ са напълно достатъчни, ако питате мен. 21 лв. на месец за тоя дето духа, е няма да стане.
Виж целия пост
# 31
ДА, абонати сме и НЕ, не сме доволни! ползваме само услугата кабелна телевизия. образ отврат, на снежинки, кошмар! от 2 месеца вече не си плащаме таксата и чакаме послушно да ни отрежат кабела, с което ще ни оттърват от ежедневните ни мъки!
Много добре те разбирам, но по-добре не чакайте да ви отрежат, а подайте както му е реда молба за отказване от кабелна телевизия, тъй като независимо от лошото качество на сигнала, сте ползвали услугата и ще ви принудят да платите и последните си сметки, въпреки всичко.
Ние също смятаме да се откажем в най-скоро време, не заради лош сигнал, а защото вече 4 години с кабелна и всичко ти се вижда скучно, еднотипно, безинтересно... БНТ, Нова и БТВ са напълно достатъчни, ако питате мен. 21 лв. на месец за тоя дето духа, е няма да стане.

отрязването на кабела е вече факт! преди месец. не са ни карали нищо да плащаме. изкарахме на аванта 5 месеца Sunglasses
Виж целия пост
# 32
Ползвам цифровата от месец и съм доволен....доволен докато не се включих към трипъл плей  ИНТЕРНЕТА Е БЕЗОБРААААЗНО СЛАБ телефона май повече го няма отколкото го има....абе само да изтече месеца и се махам с пълна сила #Crazy
 
Абе май в белите държави такива като КЕЙБЪЛ.ТЕЛ ГИ СЪДЯТ
Виж целия пост
# 33
За протокола - не, НЕ СЪМ ДОВОЛНА, АМА ВЪОБЩЕ НЕ СЪМ ДОВОЛНА!!! Местният ЛАН е класи над тези! Сигурно, поне 5 пъти съм им казала на Кейбълтел, че не са си преценили силите, да рекламират нещо, което не могат да направят! Всички оплаквания от Интернет и Тел - важат и за мен в пълна сила.  Та исках да попитам тук, в темата, как да си прекъсна договора за Triple play, който е до Дек. 2008 или поне да се спася от интернета им т.е. някой може ли да ми каже, какви са правата ми по договора, че моят договор съм го изхварлила вече.
Виж целия пост
# 34
Кабелната-става но пък прекъсва,а интернета ако го има въобще е бавен.Не съм доволна и ползвам само кабелната в провинцията защото няма други!
Виж целия пост
# 35
За протокола - не, НЕ СЪМ ДОВОЛНА, АМА ВЪОБЩЕ НЕ СЪМ ДОВОЛНА!!! Местният ЛАН е класи над тези! Сигурно, поне 5 пъти съм им казала на Кейбълтел, че не са си преценили силите, да рекламират нещо, което не могат да направят! Всички оплаквания от Интернет и Тел - важат и за мен в пълна сила.  Та исках да попитам тук, в темата, как да си прекъсна договора за Triple play, който е до Дек. 2008 или поне да се спася от интернета им т.е. някой може ли да ми каже, какви са правата ми по договора, че моят договор съм го изхварлила вече.

Можеш да прекъснеш договора по всяко време, но за срока за който си ползвал услугите за трипъл плей по договора за 1г. към момента на прекъсването му ще трябва да платиш разликата между реалната цена и промоцията  /размера на отстъпката за пакета/ т.е колкото по-рано прекъснеш договора, толкова по-малко ще плащаш като неустойка.
Аз преподписах нов договор смених го от трипъл плей на дабъл плей /телефон и ТВ/  и не са ми искали да доплащам нещо, но ползвах трипъл плей само 1м.
Виж целия пост
# 36
За кабелната ТV нямам възражения.
Но за интернета- катастрофа. Преди месец нямах интернет цели седем дни. Стотици пъти ги търсих на 0700..... никой не пожела да вдигне телефина за повреди.
Ходих два пъти до касата, в коята плащам за услугите им. Резултата беше нулев. След седемдневно чакане се включих към друг доставчик.
Върнах им модема и декодера за цифрова TV.
Не съм имала време да се занимавам по въпроса с кабелната телевизия. Макар, че с нея мямам проблемо до сега, не мисля че трябва да остана техен абонат след нулевата им реакция.
Виж целия пост
# 37
За кабелната ТV нямам възражения.
Но за интернета- катастрофа. Преди месец нямах интернет цели седем дни. Стотици пъти ги търсих на 0700..... никой не пожела да вдигне телефина за повреди.
Ходих два пъти до касата, в коята плащам за услугите им. Резултата беше нулев. След седемдневно чакане се включих към друг доставчик.
Върнах им модема и декодера за цифрова TV.
Не съм имала време да се занимавам по въпроса с кабелната телевизия. Макар, че с нея мямам проблемо до сега, не мисля че трябва да остана техен абонат след нулевата им реакция.
Пропуснах да отбелаежа, че съм била техен абонат от 2000г. Винаги съм си плащала сметките с 10 дни по-рано. И когато ми потрябваха не се отзоваха. Пълно безобразие!!!!!!!!!!!!!!!!!
Виж целия пост
# 38
От почти една година се мъчим с тях Кабелна + Интернет, едва чакам да изтече договора и да се махам от Интернета им поне, защото е ужас, като вземе да търси и направо ми се завива свят.
Кабелната е добре, нета е ужас меко казано, ако се откажеш ще си направиш сама услуга.
Виж целия пост
# 39
Аз съм доволна. За 32 лв месечно, ползвам цифрова и интернет.
Виж целия пост
# 40
Ползвам само телевизия - като качество не мога да се оплача, но постоянното покачване на цената ме вбеси.
Сега казаха, че трябва да подам писмена молба за отказване, все едно писмено съм се съгласила да ми сменят постоянно цената. 22,90лв на месец е почти двойно спрямо БулсатКом.
От другия месец ще си имам нов доставчик. Wink
Виж целия пост
# 41
Не сме доволни категорично.Ползваме кабелна,цифрова,интернет и телефон.Интернета е скапан,телефона не е работил повече от два-три дни,връзките бяха ужасни.Ще търсим алтернатива защото ме дразни да плащам нещо което не ползвам.
Виж целия пост
# 42
Moмичета,
да вземем да им пуснем един линк към bg-mama, да се видят какво представляват.
Виж целия пост
# 43
Аз също не съм доволна от качеството на предлаганите от тях услуги. Никога не можеш да се свържеш с 0700...., когато има проблем. Звънях да се оплаквам и от фирмата ми каза една фръцла "Ами то госпожо, ние незнаем дали утре ще бъдем на работа, а вие искате качество на предлаганите от нас услуги!" После се опитах да говоря с кщонтрола по качеството - дамата ми каза "Ами като не сте доволна, откажете се от нас!". Това последното мисля да го направя от 01,07,2008. Дано собственика на Кейбъл тел, не реши да купува друг оператор.....
Виж целия пост
# 44
След перипетиите ми с тях, за което писах, ги изключих след празниците. Телевизия и без това малко се гледа лятото а Интерент имам и на друго място. Бай-бай от мен.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия