Има ли някоя дама, работеща в банка /по-специално FIB/?

  • 9 136
  • 78
# 15
ПИБ е банката с най-много проблеми. Не стига това, ами са и най-нелюбезните. Поради тази причина ги смених, след като ги търпях цели 5 години. Разликата е огромна.

 Naughty

за първото място мога да номинирам обб и пиреус. колкото проблеми съм имала с тях... ooooh! първа са направо невинни
Виж целия пост
# 16
Не измествайте темата встрани...
Разсъждавайки коя банка колко лошо или колко добра е...

Не можете да правите генерални изводи като...
"Тази банка е най-добрата" или "Тази банка е най-лошата"...
Това са констатации, миродавни само и единствено за вас...
Защото вие търсите от банката едно - бързо обслужване, компетентен съвет, млади и усмихнати служители...
Аз търся от банката съвсем друго - ниски такси и комисионни, качествено интернет банкиране, нисколихвено кредитиране...
Затова, всеки си гледа от собствената камбанария и решава кое е най-добро или най-лошо за него самия...
Налагането на същото мнение и на други хора...
Е, меко казано, егоистично...

Та по темата...!
Виж целия пост
# 17
Картата беше разблокирана още на следващия ден след тяколко мои настоятелни обаждания.

"Технически проблем"

Знам го аз колко е технически, след като младежът, който ми блокира картата не си беше направил дори труда да си скрие студентската книжка от бюрото.   hahaha

Черпя ви с по едно с парите от двете заплати и благодаря на всички ви за съветите.

И все пак "всяко зло за добро". Понеже не съм от най-пестеливите, никога нямам спестени пари, а сега имам зве заплати наведнъж с толкова време блокирана карта.  Mr. Green
Виж целия пост
# 18
 Yogurina - аз работя в банка. Проблемите могат да бъдат и технически, колкото и невероятно да звучи. 
Други проблеми, които могат да възникнат са безброй, като започнеш от това, че може изобщо да са забравили да ти активират картата, да ти пратят баланса до Борика, респективно Виза и т.н., в зависимост от картата.
Има случаи, в които самите банкомати "дават" грешки.
Както и да е, безкрайна тема, радвам се, че си се опаричила  Simple Smile .
Основното в такива ситуации е да не се доверяваш на случайни телефони, подозрително любезни помагачи, а както си направила ти - да идеш до банката, ако нямаш сигурен тел. , на който да се обадиш. И естествено да изтеглиш пари на каса междувременно, както са те посаветвали преди мен.
Поздрави!
Виж целия пост
# 19
Други проблеми, които могат да възникнат са безброй...
...да ти пратят баланса до Борика...

Картите на Първа Инвестиционна Банка вече нямат нищо общо с БОРИКА... Обслужват се от собствен картов център...
Така че, това го изключваме като вариант...
Но пък собствения картов център, и той греши понякога при обработката на транзакциите... Wink
Виж целия пост
# 20
И аз скоро си сменях картата, защото беше изтекла. Пак в ПИБ. Трябваше да се обадя, за да ми кажат дали са ми я доставили в клона, който ми е най-удобен. Обаждах се цяла седмица, все я няма. И това точно преди Коледа. Колко съм ги благославяла... В един момент се сетих, че старата ми карта беше е с предишната ми фамилия, а аз проверявам с новата. Обадих се пак, и о, чудо! - картата седи и ме чака от една седмица.  Embarassed
Спомням си, че ми я дадоха в четвъртък, а трябваше да чакам чак до понеделник следобед, за да ми я активират.
Виж целия пост
# 21
А някой вътрешен и компетентен знае ли кога ПИБ ще оправи справките за наличност за картите с чип през ePay?
Виж целия пост
# 22
А някой вътрешен и компетентен знае ли кога ПИБ ще оправи справките за наличност за картите с чип през ePay?

Това ме вълнува и мен.
Виж целия пост
# 23
Функционалността на картите рязко падна при започването на обслужването от собствения картов център...
Една от опциите, която "падна", беше тази, която вие цитирате - справките за наличност...
В момента се работи да се възстанови пълната функционалност на картите...
Но не мога да ви кажа точно кога ще стане...
Още повече, коя функция ще е първа...
Не са ни казали точно кога ще се случи, но...
Вероятно до средата на годината най-късно ще стане...
Виж целия пост
# 24
Функционалността на картите рязко падна при започването на обслужването от собствения картов център...
Една от опциите, която "падна", беше тази, която вие цитирате - справките за наличност...
В момента се работи да се възстанови пълната функционалност на картите...
Но не мога да ви кажа точно кога ще стане...
Още повече, коя функция ще е първа...
Не са ни казали точно кога ще се случи, но...
Вероятно до средата на годината най-късно ще стане...

Не звучи много обнадеждаващо, но дано да стане!
Виж целия пост
# 25
Не звучи много обнадеждаващо, но дано да стане!

Напълно съм съгласен, но по-важното е услугата да е качествена, от колкото да е набързо скалъпена и често да не работи както трябва...
Виж целия пост
# 26
И аз да попитам нещо - има ли възможност извлечението ми за кредитната карта да ми се изпраща на email-а. Получавам го в клон, в който служителките са отвратително нелюбезни. Ходя да плащам вноски в другия клон, може би трябва да помоля да ми го изпращат в този клон точно и да изтъкна, че не съм доволна от обслужването в другия. Не съм конфликтна, ако има вариант да ми се изпраща по e-mail, ще ми бъде най-удобно.
Виж целия пост
# 27
На e-mail не може, но можеш да отидеш да ти сменят адреса за кореспонденция. Ако искаш кажи домашен, ако искаш служебен, а може и адреса на клона, в който плащаш.
Виж целия пост
# 28
И аз да попитам нещо - има ли възможност извлечението ми за кредитната карта да ми се изпраща на email-а. Получавам го в клон, в който служителките са отвратително нелюбезни. Ходя да плащам вноски в другия клон, може би трябва да помоля да ми го изпращат в този клон точно и да изтъкна, че не съм доволна от обслужването в другия. Не съм конфликтна, ако има вариант да ми се изпраща по e-mail, ще ми бъде най-удобно.

Разбира се, че може на и-мейл. Има банки, които предлагат онлайн банкиране /преполагам повечето вече/. Само по себе си следенето на движенията/транзакциите по сметката е своеобразно извлечение и щом можеш да го виждаш онлайн - воала, имаш извлечение. Някои банки предлагат и опция да си разпечаташ извлечение във вид и формат, в който би го получила на хартиен носител и на място в банката.
Виж целия пост
# 29
Може и по e-mail, но най- добре смени банката. Има много по добри банки, с по- удължено работно време и по- бързи и компетентни служители. Препоръчвам Прокредит банк
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия