Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да се справя с неполучена поръчка и какво да направя, ако имам проблем с фактурирането?
Как да се справя с неправилно издадена фактура за поръчка?
Докога е валидно намалението в Tailliissime?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да се справя с неполучена поръчка и какво да направя, ако имам проблем с фактурирането?
Ако имате неполучена поръчка, можете да напишете писмо до доставчика, изразявайки недоволството си и изисквайки разяснения относно статуса на поръчката. В случай на проблем с фактурирането, може да използвате стандартно писмо, описващо проблема и изисквайки разяснения относно цената и наличността на артикула.
-
Как да се справя с неправилно издадена фактура за поръчка?
-
Докога е валидно намалението в Tailliissime?
-
Как мога да разреша проблема с блокираната си поръчка?
-
Как мога да разреша проблема с невъзможността да вляза в акаунта на съответния уебсайт?