ПЛЕВЕН - 77

  • 21 970
  • 295
# 45
Честит рожден ден Тина ,много здраве и късмет!  bouquet  bouquet  bouquet
Виж целия пост
# 46
Благодаря Ви, момичета.   Hug    Hug     Hug 
 Ето да се почерпите
Виж целия пост
# 47
Честит рожден ден,Тина!
Много здраве и късмет ти желая!  bouquet
Виж целия пост
# 48

Честит празник ТИНА! Много здраве, любов и късмет ти пожелавам!

Как се ядосах на Оптиспринт. За кой ли път, де...От вчера на обяд нямам нет, звънях им доста пъти до вечерата, никой не вдига, само секретар, с който ме уведомяват да почакам и ми пускат лека музичка. Тази сутрин отново започнах с опитите и накрая ми вдигнаха. Оказа се, че проблема не е технически, а са сменили начина за достъп към интернет. Ако повече от 24 часа не се включваш трябвало първо да се влезе в една секюрити страница, на която ми дадоха адреса, и там си въвеждаш паролата за достъп.
Попитах това ли е начина аз да разбирам за нововъведенията им, като от два дни се опитвам да разбера какъв е проблема и дори няма кой да ми вдигне. Нямали как да уведомят абонатите си...мрън-мрън...Един път преди 2-3 години пак така смениха нещо, за което ми казаха, че били уведомили по телевизия Плевен Спринт и аз един вид не гледам ли телевизия.
Могат да изпратят мейли на абонатите си, не вярвам да им коства кой знае колко много, но......


Снощи бяхме на банкет в "Двете сърнета". Още ми пищят ушите  Mr. Green
Виж целия пост
# 49
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН,ТИНА!ДА СИ ЖИВА И ЗДРАВА,МНОГО КЪСМЕТ И ЩАСТИЕ!
Виж целия пост
# 50
Честит рожден ден, Тина!!! Каквото си пожелаеш за Новата година - да ти се сбъдне!!!  Heart Eyes
Виж целия пост
# 51
Честит рожден ден,Тина! newsm59
Бъди все така усмихната и чаровна  Simple Smile
Пламси,радвам се,че малката е по-добре.
Виж целия пост
# 52
Честит рожден ден на Тина и от мен. ))) Много здраве, щастие, успехи и любов и пожелавам. ))))


Дикси, на официалната страница на Оптиспринт пише за промяна на трасетата, както и начина, по който да се влиза за тези, при които е променено.
Няма как да уведомяват всичките си абонати индивидуално.
Виж целия пост
# 53
Честит рожден ден, Тина! Щастие и сбъднати мечти ти желая! Бъди здрава! Hug
Виж целия пост
# 54
Mirama, на мен не ми се отваря заглавна страница. Когато ми слагаха рутера ми направиха дирекно да влизам през експлорера без да вкаравам потребителско име и парола. Изобщо не минавам през заглавна страница. Търсих сега но не намерих. Дай линк ако стане да я запаметя.
Виж целия пост
# 55
Няма как да уведомяват всичките си абонати индивидуално.
Не съм много съгласна-винаги,когато са променяли настройки, са идвали до тук или са ни уведомявали по някакъв начин. Дикси, вас нали ви нямаше,може и да е идвал някой  Simple Smile

Виж целия пост
# 56
ТИНА,НЕКА ПЪТЯТ ТИ С ЦВЕТЯ Е ОЗАРЕН,
ЧЕСТИТ ДА БЪДЕ ТВОЯТ ДЕН РОЖДЕН!!!




               
Виж целия пост
# 57
Здравейте и от мен.
Честит рожден ден на Тина! Да си жива и здрава! Честито и на всички празнували именници и рожденици!
Дикси, и аз ми иде да ги #Cussing out тия от Оптиспринт. Преди няколко седмици промениха начина на свързване и изразходихме сума ти пари да се свържем с тях /нямаме домашен телефон и послушахме музичката през мобилен/. Вчера се прибираме - няма нет. Днес с доста усилия се свързахме /пак послушахме музичка/ и ни казаха същото, както и на теб.
И хайде ние как да е, но има хора, които няма как да си направят сами настройките - като ходих да плащам таксите, един възрастен човек се разправяше, че вече втора седмица нямат интернет и го препращаха към техниците - това беше след като промениха начина на свързване.
Atrakcia, никой не си е правил труда да ни уведомява. Дойдоха само, когато се включвахме. А какви проблеми имахме тогава, ама айде да не си развалям съвсем коледното настроение. Crazy
Виж целия пост
# 58
Atrakcia, никой не си е правил труда да ни уведомява. Дойдоха само, когато се включвахме. А какви проблеми имахме тогава, ама айде да не си развалям съвсем коледното настроение. Crazy

 Ми ние затова минахме на БТК  Mr. Green
Виж целия пост
# 59
И ние имахме проблеми с ОптиСпринт,бях още бременна обаче.Току имаше нет,току изчезваше....Колко пъти им звънях,ние също нямаме домашен,та от мобилния,всеки ден в продължение на седмица поне....И все се извиняваха...Накрая яко се ядосах и оператора го направих на.....той все се обясняваше-прблеми със сървъра,с мрежата,претоварени незнам какво си....Голямо каране се накарах последния ден,но от тогава не сме имали проблеми.Сега незнам какви са тия промени,ние си влизаме без проблеми,но дано и да нямаме,че лошо им се пише #2gunfire #2gunfire Иначе все гледаме да платим  доста преди датата и никога не сме закъснявали.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия