Интересно ми е там как се развиват нещата?
Повече или по-малко клиенти?
Аз имам своята логика,половинката е на обратното мнение...
Любопитствам само кой е прав и си правя изводи.
Тази теория я чух, но съм съгласна с нея. Точно в криза трябва да се рекламира, защото иначе изпадаш от пазара.
Нямам впечатления за рязко намаляване на рекламата, поне засега.
Divana,аз не съм си написала мнението,само питах.
Може би друг си искала паралелно да цитираш..,но няма значение.
Моето мнение е,че в моменти на свито потребление/ какъвто е сегашният/ е логично да се увеличи рекламния бюджет за да се повишат продажбите.
Съпругът ми смята,че на хората с проблемен финансов баланс и едва кретащ бизнес съвсем не им е до подобни допълнителни разходи и рекламирането им е последна грижа.
Ама това на което той вика "допълнителни разходи" аз му викам "абсолютно оправдани".