Някой ползвал ли е услугите на Емпреса?

  • 46 569
  • 649
# 630
meril, защо ще ти го пращат с наложен платеж? Нали само доставката трябва да си платиш? Наложеният платеж е ако трябва да плащаш и стоката  Peace
МИ ТОЧНО доставката ще си плати с наложения,нали емпреса взима 1.5п на килограм,точно тях ще плати  Laughing

Да за 1,5 £ става въпрос. Явно никъде не им пише общото тегло и за това се чуди жената. Но сигурно на всеки пакет по отделно ще им пише върху тях теглото, и като се съберат пак ще стане работата, но то човек трябва да се сети.
Виолета има списък в който пише кой колко пакета има,телефон,адрес и какво дължи (като тази цена може да включва ине само теглото на пакетите ,може да е купено или изпратено с наложен платеж до Мариела например)
Затова предполагам не е знаела каква сума да напише за наложения платеж.
И като разберете че имате един пакет не дейте да подскачате ами изчакайте защото както някой ви е писал в него могат да са 2,5 или 50 пакета .

Ако става въпрос за моите пакети, аз съм им платила пощенските разходи за UK на продавачите и техните стойности също, и би трябвало да няма други разходи по тях освен тези 1,5 паунда на килограм, които аз трябва да платя на фирмата. И знам колко на брой имам, за това едва ли ще се учудя. Явно  е пропуснала няколко получатели в списъка си, в което число съм и аз  Mr. Green
Виж целия пост
# 631
Момичета,утре мога да Ви дам адрес на нов куриер от Англия,с централен офис Пловдив.  bouquet
А от тук-пакетите Ви по централна поща могат да се разпращат за да не се оскъпява допълнително по ваше желание

Давай го веднага, моля Praynig Че съм харесала обувки, но не знам къде да ги пратя Mr. Green

А те съгласни ли са да получават от eBay?

На всичко са съгласни,само моля Ви до утре да уточня подробностите и се почва якото пазаруване Money Money Money
Извинявай ако си казала, но само в Пловдив ли разтоварват.
Виж целия пост
# 632
въпроса с новата фирма е какво ще стане ако се изсипем всичките на куп
т.е. с емпресата нещата вървяха добре, до момента в който не заваляха поръчки като за световно и това си е чиста липса на човешки ресурс и организация, надхвъриха си възможностите. Май му викаха проблеми с растежа
Предполагам че същотото ще се получи с който и да си изберем от тези превозвачи - като му засилим 1000 пратки на куп и няма да може да се оправи да ги разпрати 2 седмици. Т.е. не че емпресата или които и да е нямат желание, не са коректни, ама просто не са очаквали такива мащаби
А пък най-добре ще направят ако се обедният, хем ще има редовен транспорт, хем може да задалят малко парички за софтваре - Trackin ID etc. и тн
Виж целия пост
# 633
Момичета,утре мога да Ви дам адрес на нов куриер от Англия,с централен офис Пловдив.  bouquet
А от тук-пакетите Ви по централна поща могат да се разпращат за да не се оскъпява допълнително по ваше желание

Супер! Чакам с нетърпение подробности! Peace
Виж целия пост
# 634

А пък най-добре ще направят ако се обедният, хем ще има редовен транспорт, хем може да задалят малко парички за софтваре - Trackin ID etc. и тн

При емпреса проблема не е само с разтежа, а с желанието, отношението и координацията между тях.
За мен най-лошото в случилото се е, че Мариела написа във форума в 10 или 11 часа Чоколина да отиде да си вземе нещата на сутринта от Варна.
И на следващата сутрин, когато мъжът й е отишъл там, се оказва, че шефът на емпреса не е взел пакетите от ибей. Нямало място.
Ок. А не  можа ли да се обади на Мариела и да я предупреди, че не ги е натоварил? Защото когато Мариела написа съобщението към чоколина буса е пътувал. Мариела му е приятелка? Със сигурност се чуват по телефона.
На мен Виолета ми каза, че синът й е тръгнал с буса за Варна. Така, че ако на шефа на фирмата не му пука, че си урежда срещи с хора, чийто багаж не е взел (и то не е само чоколина) - за какво отношение говорим?
Също така - още не съм прочела извинение във форума. Което ужасно ме учудва.
Мариела винаги е била много мила и внимателна.

Може да се разпределим по фирмите по градове. Така натоварването им ще е по-малко.
Виж целия пост
# 635
Момичета,утре мога да Ви дам адрес на нов куриер от Англия,с централен офис Пловдив.  bouquet
А от тук-пакетите Ви по централна поща могат да се разпращат за да не се оскъпява допълнително по ваше желание

Идеално  Hug
Виж целия пост
# 636
Stryper така е, но едното е следствие на другото
доколкото знам си пазарувала редовно и не е имало проблем
въпроса е че като са се юрнали поне 200 човека да търси нещо малко са пооткачили кое за кой на къде
примен го има абсолютно същия проблем
ако не вземат мерки май няма да направят повече от още 2-3 курса преди всички да се разбягат
Виж целия пост
# 637
Може да се разпределим по фирмите по градове. Така натоварването им ще е по-малко.
Съгласна.Ако има повече за Плевен мога да ги поема,но от Левски.
Виж целия пост
# 638
Моля ако в някой случайно е получил това по погрешка да ми пише на лични
Благодаря


Мил@   Hug Hug За идеята-сега ще качаи моите непристигнали две неща-дано са у някой съвестен -че имам сега следния проблем- ибей ми изпратиха писмо че за тези покупки не съм върнала фийтбек и ако съм имала проблем някакъв да имапиша,защото ми изтичало времето за диспут-и така аз писах,вдигнах диспут,ескалирах дори,но продавача е изпратил два категорични отговора с тракинг номер и подпис-доказателство,че е получена пратката на адреса Дагенхам-Лондон Sad А сега да видим какво ще правя,защото излиза че там пакета е получен,но в два поредни курса не е сатигнал до мен във всеки случай ThinkingПисах на Мариела и питах,но тя ми каза че няма останали мои пакети там.
Затова при създалата се суматоха и обърквация разчитам на нечия съвстност да ми изпрати нещата.А те са тези бебшки обувчици -че не са и за мен ooooh!

и тези ролки
за които едва се преборих ooooh!


 newsm78 newsm78 newsm78  PraynigДа се самоцитирам  Tired
Виж целия пост
# 639
Stryper така е, но едното е следствие на другото
доколкото знам си пазарувала редовно и не е имало проблем
въпроса е че като са се юрнали поне 200 човека да търси нещо малко са пооткачили кое за кой на къде
примен го има абсолютно същия проблем
ако не вземат мерки май няма да направят повече от още 2-3 курса преди всички да се разбягат

Българинът е търпелив народ. Мисля, че няма да се разбягат само с 2-3 курса с неуредици.
По-скоро ще има отлив от клиенти ако се появи някой, който предложи по-добри условия и/или отношение.

За мен нормалната реакция на един търговец е да се опита да задържи клиентите си. Нормално е да има проблеми. Но има начини да се измъкнеш и хората да останат с добро впечатление за теб.
Могат да напишат, че заради объркването на пратките, тези, които не са си ги получили във Варна, ще платят по-малко - вместо 1.50 на кг, да платят 1 лира. 0.50 е извинение от емпреса за причинените неудобства. Все пак са имали среща с тях - хората са ставали рано, за да отидат на срещата и накрая - сори, не можахме да ги натоварим.
Нито емпреса ще обеднее с 0.50 на кг, нито хората ще забогатеят. Но клиентите ще останат доволни.
Виж целия пост
# 640
На Скайп, Мариела е написала "Пратките към адреса ми се подновяват след мое съгласие".
Виж целия пост
# 641
Да, Stryper, права си - точно това беше обидното и което ме отблъсна в крайна сметка. Защото писах на Мариела в Скайп, питайки я как можаха да ни вържат така, а тя дори не благоволи да ми отговори. Дори не съм мислила за компенсация, едно човешко "извинявай" можеше да оправи нещата. А не завиране на главите в пясъка като щрауси...
Нелюбезното отношение по телефона от страна на Виолета и редовното надписване на сумите за плащанесамо подсилиха афекта ми, а неуредиците, неполучените и загубените пратки, които все още продължават да се четат тук, окончателно ме отказаха от тях...

Да не говорим за непълната информация от Скайп, която тук трябва да се тълкува от клиентите (гледам изречението, което току-що е постнала Звънче) - толкова ли е сложно да се напише в сайта им или във форума с малко повече думи (и препинателни знаци) какво точно предстои?! newsm78
Виж целия пост
# 642
Оххххх, не знам вече. Въобще не обичам подобно поведение и въпреки, че не съм имала проблем не ми харесва това, че никой не се извини за проблемите, а и Мариела е непрекъснато инвизибъл. Пратила съм там 2 неща миналата седмица и ми е неприятно дори труд да си направя да питам дали са пристигнали  Confused. Имам усещане, все едно ги притеснявам и услуга ми правят, едва ли не. Много незряло поведение от страна на Емпреса.
Виж целия пост
# 643
Това изречение значи, че трябва да се попита за съгласие на Мариела дали може да се пращат пратките? А отговор ще има ли?  Tired
Виж целия пост
# 644
Ивенчуали. Дипендс ъф... не знам от какво (имам само някакви подозрения).
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия