мнения за NET 1 коректност качество

  • 65 456
  • 202
# 90
аз не съм доволна от доставката на интернет на НЕТ1. Защото спира нета /5-6 дни/ поради откраднати кабели, за което нямаше намаление на месечната такса. Освен това хакер беше влезнел в системата им с айпи адреса  на нашия комп /отново 8-10 дни без доставка/ и техните работници се изреждаха да правят проби и видители техния лап топ работи и  ни убеждаваха, че причината е в нашия комп. И така на края се оказа хванали хакера и спрели нета, за което пак нямаше намаление на месечната такса. Никой не ни отговори обаче, защо ние нямахме нужната защита на компа от НЕТ1 и ако този хакер беше го скапал с някой вирус, кой щеше да е виновен за това? Сигурно пак ние техните клиенти......   ПРЕПОРЪЧВАМ ВИ ДА НЕ СТАВАТЕ ТЕХНИ КЛИЕНТИ!!!!
Виж целия пост
# 91
Какво е виновен доставчика, че са му срязали кабелите?
И как доставчика да защити твоя личен компютър от чуждо вмешателство?
Понякога хората като не разбират, големи глупости пишат.
Виж целия пост
# 92
От септември месец 2010 съм им клиент на телевизия и интернет. Телевизията им е добре, но интернета не е на нужното качество.  Съпорта им е пълен ъпсурд. Опитайте се да отидете в централния им офис. Едва ли ще успеете, понеже нямат, пращат ви в касите за да си решите проблемите, а касиерките не бих казал че са достатъчно компетентни (а и те все пак не са съпорт). Откавам се от интернет-а им, колкото и да ми беше удобно да плащам на едно място за ТВ и интернет. Просто през седмица да ви спира нета в днешно време го няма и в БТК.
Живея на 50 метра от централния им офис, не са ме пращали по касите , реагират бързо и адекватно. Вече 2 години съм техен клиент и нямам оплаквания от услугата (ползвам кабелна и интернет).
Виж целия пост
# 93
Много съм учудена от това, което казвате за съпорта на НЕТ 1. Аз пътувам често между едното и другото ми жилище с лаптопа, в другото съм на друг доставчик. След това винаги сменям настройките като се върна, звъняла съм им късно вечерта, винаги има технически екип на линия, и ми диктуват настройките по телефона.
Виж целия пост
# 94
Какво е виновен доставчика, че са му срязали кабелите?
И как доставчика да защити твоя личен компютър от чуждо вмешателство?
Понякога хората като не разбират, големи глупости пишат.
Не виждам проблем за клиента, от това че са откраднали кабелите. Проблемът е от това, че доставчикът бездейства 5-6 дни, в случая. Прекъснаха ми кабелната в почивен ден /сещате се за чувството.../ Намериха прекъсването и възстановиха връзката за по-малко от 2 часа, и се обадиха да ни питат всичко наред ли е със сигнала - има ли го и с какво качество е. И - не съм съгласен, че клиентката, по-горе пише глупости.
Аз лично съм крайно недоволен от друго. Плащам сметките си в момента на излизането им, по правило. И пак 'по правило' получавам следващите веднага след плащането на последната. Това е доста груба форма на безвъзмездно кредитиране за сметка на клиента. Всички сметки си плащам през нета. Когато пристигат през ипей, те не съдържат периода, за който се отнасят. Остава или да ровиш последните плащания или да се одвериш на доставчика - в случая НЕТ1. Явно последният не се и опитва да заслужи подобно доверие.
Виж целия пост
# 95
Не виждам проблем за клиента, от това че са откраднали кабелите. Проблемът е от това, че доставчикът бездейства 5-6 дни, в случая. Прекъснаха ми кабелната в почивен ден /сещате се за чувството.../ Намериха прекъсването и възстановиха връзката за по-малко от 2 часа, и се обадиха да ни питат всичко наред ли е със сигнала - има ли го и с какво качество е. И - не съм съгласен, че клиентката, по-горе пише глупости.
Аз лично съм крайно недоволен от друго. Плащам сметките си в момента на излизането им, по правило. И пак 'по правило' получавам следващите веднага след плащането на последната. Това е доста груба форма на безвъзмездно кредитиране за сметка на клиента. Всички сметки си плащам през нета. Когато пристигат през ипей, те не съдържат периода, за който се отнасят. Остава или да ровиш последните плащания или да се одвериш на доставчика - в случая НЕТ1. Явно последният не се и опитва да заслужи подобно доверие.
И при мен е така (плащането имам предвид). Просто кабелните оператори искат таксата предварително, с което аз съм несъгласна. Затова им плащам когато изтече месеца и знам, че веднага ще излезе нова сметка. Седи си неплатена в и-пей и не ми пречи.  Peace
Виж целия пост
# 96
Едно от нещата, които харесах в НЕТ1 беше точно това, че се плаща след като съм ползвал услугата. И въобще като цяло съм си доволна, няма го това рязане на кабелите като при кварталните ланки. Обикновено прекъсванията са когато има проблем със захранването.
Виж целия пост
# 97
Засега сме доволни  Sunglasses  Винаги са указвали технически съпорт, когато е било необходимо и цените им са добри
Виж целия пост
# 98
Да, съгласна съм , че са любезни и отзивчиви. Аз редовно мъкна лаптопа ми между двете жилища, с два различни нета. Ползвам кабел, понеже безжичната връзка на лаптопа ми не е в ред и редовно не намира мрежа. Така че, все го пренастройвам от единия нет на другия, а после неизменно звъня в Нет 1, за да ми продиктуват техните настройки. Въпреки, че редовно ги тормозя с едно и също, от техническия екип са много учтиви и всеки път търпеливо ми диктуват настройките. Други биха ми казали " запишете си някъде параметрите и си ги въвеждайте сама". И с право. В нет 1 никога не са ми го казвали...Освен това като сравня качеството и скоростта, която имам с хоумбокса на мтел, и това на нет 1, разликата е от земята до небето. Пакетът с програми също ме устройва, за разлика от този на Булсатком, в другото ми жилище. При Булсатком минус според мен са различните цени тна различни пакеки. Все си мисля, към кой тарифен план да мина, за да имам тази или онази програма. При нет 1 за всички е едно и също.
Виж целия пост
# 99
От поддръжката им са били винаги на ниво - относно кабелната, която ползвам към тях. Но по въпроса с преждевременното издаване на следваща и следваща... фактури, така и не се поправиха. В началото, без да забележа, бях им наплатил за няколко месеца напред. Познайте дали имаше оплаквания от тяхна страна! След това спрях. Само няколко дни след изтичане на месеца ми бяха спрели телевизията.
Плащам през ипей всичките си сметки. От никой друг доставчик не съм получавал подобно отношение. Немърливост, подигравка, умишлено подвеждане на клиента или ... как да се тълкува поведението им по въпроса с плащането ?!? В крайна сметка си постигат едно добро безлихвено кредитиране от наша страна. Като прибавим липсата на адекватно поведение и на фиска ... картинката си е отново типично българска. Кучетата си лаят, керванът си върви, ... И като стигнат до медиите, съответните "отговорни" фактори едва ли не се жалват - "ама защо не се обърнахте директно към нас - веднага щяхме да решим проблема". ...
Виж целия пост
# 100
И аз да си кажа, че НЕ съм доволна от тях.
Скоростта която описват за интернет не отговаря на скоростта, която реално клиента получава.
А и винаги когато са ми трябвали и съм им звъняла по телефона не съм успявала да се свържа с тях:?
Съжалявам имала съм и по-добър доставчик, но за съжаление в момента се налага да ползвам техните услуги.
Виж целия пост
# 101
Ние сме към Евроком и Кейбълтел, но сме супер недоволни. Нета прекъсва регулярно, никакъв съпорт от страна на обслужващия персонал, никакво разбиране и сега обмисляме вариант да минем или към Нет 1 или към Мегалан. Мисля, че в момента те са най-добрите. Мегалан в момента предлагат комби пакет - интернет, цифрова тв и мобилни услуги с 2000 безпл. мин, 120 смс, ммс-и и т.н. за 12,45 лв на месец. И се чудим тва ли да изберем или комби пакет на Нет 1...
Виж целия пост
# 102
Аз съм избрала и двете.
Нетът абсолютно категорично от Мегалан, кабелна телевизия от Нет1.
Доволна съм и от двете фирми.
Виж целия пост
# 103
Доволна съм и от ТВ и нета им. Peace Наскоро предпосих договор.
Виж целия пост
# 104
Ползваме нета им, но за качество...през две-три седмици има срив по няколко часа, в центъра сме. Но ако трябва да сравня - преди с БТК - Нет 1 са по-добре.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия