за софийското метро и служителите на касите

  • 1 254
  • 11
не мислех да реагирам на вчерашната случка до преди малко. обаче реших, че щом нещо ме тормози толкова, то е редно да напавя нещо по въпроса.
вчера една кака в метрото ми продаде билет, който вече е бил продаден - демек двойно маркиран. след кратък размисъл дали да съм зла и директно да ида в центрата, или да съм добра и просто да й кажа, че така не се прави, реших тоя ден точно да съм добра. и се върнах до касата. жената ме овика - на ква съм се правила, кво ми било поведението /какво  newsm78/, нямало проблеми да пътувам с подобен билет /обаче го взе и оказа да ми го върне/. обобщено  казано, каката се дъжа зле, невъзпитано, нахално и нагло предвид предходно-извършената кражба и лъжа.
както и да е. реших, че аз съм си виновна и ще си сърбам попарата след като се правя на добра и връщам билета, разчитайки, че едно възпитано смъмряне ще направо чудеса. вече и без това нямам доказателство за твърдението си, което бих могла някъде да депозирам. в тоя миг обаче, в краката ми цъфва един чужд билет - и той двойно-маркиран. демек, тая кака /или другата - на другата каса, обаче аз лично подозирам това същото лице поради наглото му поведение/ ежедневно и /поне/ в рамките на 40 минути е продало 2 билата, които преди това вече са били продадени, и отгоре на всичко се държи неадекватно и нахално към учтив и умерен в тона си клиент. е това вече ме срази. и провокира действие.

и понеже не съм сигурна, че метрополитен ще обърне внимание на мейла ми, пускам тема и тук. този форум се чете от шарени хора - все ще има служители на метрополитен, деца на служители, приятели на служители, които да се информират по случая; или пък някой журналист, който да се поинтересува мъничко от туй-онуй. т.е. вярвам, че ще има развитие по въпроса  Peace

моля снимки: http://snimka.bg/album.php?album_id=360541

пп - не съм 'лошава' по природа /както казва баба/, ама подобни ситуации ме провокират да преодолея природния си мързел и да реагирам някак...
Виж целия пост
# 1
Браво на теб, че не само мрънкаш, но и действаш.   bouquet
На твое място бих пуснала жалба срещу въпросната служителка, като представя и билета за доказателство. Ако самите ние не си търсим правата, няма кой да ни ги поднесе на тепсия.
Виж целия пост
# 2
опитах докато ми е прясно, баче жалбите се подавали не в централата /задния вход на спирка сердика/, а в някаква сграда на спирка опълченска. нямах време вчера да се връщам назад, а знаеш, ако не се движиш с инерцията, ентусиазмът бързо умира. и той умря нощес, всъщност  Mr. Green
баче подходих ЕнтЕлЕгЕнтно - има мейли, има бг мама  bowuu
Виж целия пост
# 3

баче подходих ЕнтЕлЕгЕнтно - има мейли, има бг мама  bowuu
Мейла се трие лесно,бг мамма ако не до дни,до седмица са го забравили<потребителите> и служителката пак ще си върти далаверките,без жалба няма как да искаш да ти обърнат внимание. Всеки може да напише лъжлив мейл с лъжлива снимка<не казвам,че лъжеш Peace> и те не са длъжни да направят проверка на база мейл  Confused
Виж целия пост
# 4
Хм, а данъчните дали не биха проявили интерес, ако служителите на метрото си направят пас?  Twisted Evil
Виж целия пост
# 5
Аз пътувам редовно и то от метростанция Обеля, селцето ни е в тази посока. Миналата година отказаха да ме пуснат с чаша кафе, при положение, че двама младежи с пици минаха. Продавачката ми обясни, че аз редовно го правя това, при положение, че за пръв път си бях купила кафе. Някакъв полицай започна да ми крещи, че трябва да изляза извън метростанцията и се държа ужасно грубо, сочеше ми табела встрани от касите, на която пишеше, че храненето и пиенето в метростанцията е забранено. Аз просто носех чашата и ако се бяха държали нормално щях да седна на пейките и да си изпия кафето след което да се кача в метрото. Така ме ядосаха, обаче, че помолих мъжа ми да ме закара с колата до следващата метростанция, през която минах безпрепятствено и нарочно с чаша в ръка.
Оттогава си плащам билетчетата в жълти стотинки и вбесявам нелюбезните касиерки според възможностите си.
Жалба мисля, че се подава срещу входа на Католическата църква, виждала съм табела "Метрополитен" там.
Виж целия пост
# 6
Каките билетчета от кошчетата ли
събират? И нали системата отчита
всяка продажба?  newsm78
Рядко пътувам с метрото, но ще си
отварям очите и а попадна на такъв
билет... #2gunfire
Мислех, че метрото е единственият
транспорт, в който измамите са изключени
Виж целия пост
# 7
Мислех, че метрото е единственият
транспорт, в който измамите са изключени

Може да е било,.... преди метрото да дойде в България. Какъв съм патриот  bg !
Виж целия пост
# 8
Я кажи как изглежда двойно маркирания билет? Баркода е рамазан, или?
Виж целия пост
# 9

Ето тук е дала снимки.
Виж целия пост
# 10

Упс! Извинявай, не видях...  Rolling Eyes Не погледнах, защото като служител се развълнувах  Wink
Наистина е премаркиран билета! Поздравления за автроката на темата, че е сигнализирала!!!  Hug

Чак ме хвана срам, макар да нямам нищо общо със служителите по станциите  Embarassed
Виж целия пост
# 11
да добавя:

- не получих отговор на мейла си. навярно е изтрит. очаквах нещо от сорта 'благодарим за сигнала, ще реагираме според правилника за вътрешния ред' или пък нещо подобно. обаче няма  Wink
- проблемното лице работи на метростанция сливница.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия