вчера една кака в метрото ми продаде билет, който вече е бил продаден - демек двойно маркиран. след кратък размисъл дали да съм зла и директно да ида в центрата, или да съм добра и просто да й кажа, че така не се прави, реших тоя ден точно да съм добра. и се върнах до касата. жената ме овика - на ква съм се правила, кво ми било поведението /какво /, нямало проблеми да пътувам с подобен билет /обаче го взе и оказа да ми го върне/. обобщено казано, каката се дъжа зле, невъзпитано, нахално и нагло предвид предходно-извършената кражба и лъжа.
както и да е. реших, че аз съм си виновна и ще си сърбам попарата след като се правя на добра и връщам билета, разчитайки, че едно възпитано смъмряне ще направо чудеса. вече и без това нямам доказателство за твърдението си, което бих могла някъде да депозирам. в тоя миг обаче, в краката ми цъфва един чужд билет - и той двойно-маркиран. демек, тая кака /или другата - на другата каса, обаче аз лично подозирам това същото лице поради наглото му поведение/ ежедневно и /поне/ в рамките на 40 минути е продало 2 билата, които преди това вече са били продадени, и отгоре на всичко се държи неадекватно и нахално към учтив и умерен в тона си клиент. е това вече ме срази. и провокира действие.
и понеже не съм сигурна, че метрополитен ще обърне внимание на мейла ми, пускам тема и тук. този форум се чете от шарени хора - все ще има служители на метрополитен, деца на служители, приятели на служители, които да се информират по случая; или пък някой журналист, който да се поинтересува мъничко от туй-онуй. т.е. вярвам, че ще има развитие по въпроса
моля снимки: http://snimka.bg/album.php?album_id=360541
пп - не съм 'лошава' по природа /както казва баба/, ама подобни ситуации ме провокират да преодолея природния си мързел и да реагирам някак...