Децата от 5 годишни на предучилищна

  • 79 248
  • 2 142
# 990
И като са от малцинствата какво? Не са деца ли? И кой каза, че това е толкова лошо или че няма квалифициран персонал, който да работи с децата? И сега има група в детските градини, в нея учат 5 годишни деца, програма е същата, преподавателите са работили с нея доста години, не виждам изобщо къде е  проблема. Това, че обучавате по някакви си свои представи децата на някакви си неща, които вие сте решили, че трябва да знаят и могат, не означава, че познавате основните умения, които са им нужни за първи клас. Идеята е чудесна, защото всички деца ще получат равен шанс. Не разбирам защо винаги, когато чуете "система" и "правила" и настръхвате? На това ли ще научите и децата си, че когато нещо е прието като правило всички вкупом се засилват да го оплюват, отричат и разбира се не важи за тях?   

Напълно подкрепям това мнение   Hands Clap  Страхотно е, че има хора, които мислят така. И са надраснали клишето "мойто дете е най-умно".
Виж целия пост
# 991
Е, кой е казал, че смятам, че моето дете е най-умното?
Да, наистина е уникален, но засега не знам, дали ще е най-умният Laughing
Относно малцинствата, имах предвид, че законът се променя заради тях, не заради и в полза на моето дете.
Искам аз да определям кое е най-добре за детето ми до 7г. възраст, не да ме ЗАДЪЛЖАВАТ.
Щом съм от 1%, който имат възможност сами да си гледат детето, не е нужно да ми отнемат това право.
Ще се повторя: не смятам че учителката в ДЗ ще се справи по-добре от мен с възпитанието и обучението на собственото ми дете, тя трябва да обърне внимание на 30-ина деца ooooh!
Виж целия пост
# 992
ДГ би трябвало да е социална услуга и да няма общо с образованието. Тези, които си пращат децата в градина, го правят, защото няма кой да им ги гледа.

Това може да го каже само човек, който и идея си няма от това какво е Детска градина  Laughing

 Peace

И продължавам да чакам какво ще се приеме официално.
Виж целия пост
# 993
Никой не казва, че децата са глупави и  тепърва ще ги учат да поумняват в ДЗ. Как това знаещо дете ще се държи в конкуренция с още 30 деца, а как това дете ще привлече вниманието на преподавателя към себе си, как ще възприеме още 29 различни характера на съучениците си, ще работи с тях, ще спазва общи правила, ще отстоява собствен интерес? Така се учат на социални връзки, на комбинативност, гъвкавост /дори вътре в правилата/. Това няма как да им осигурим в къщи, с колкото и деца или възрастни да се срещат.
Виж целия пост
# 994
Конкуренция...привличане на внимание...отстояване на интерес...мноооооого далеч от истината и идеята за задължителното образование  Tired
 
Виж целия пост
# 995
Защо?
Виж целия пост
# 996
Защото самите цели на това предучилищно образование/възпитание са различни, както са различни и очакваните резултати.
Виж целия пост
# 997
Е, аз пък писах какво може да вземе едно дете от предучилищното образование, като се абстрахирам от това какви "академични" знания има. Говоря за общуване и приспособяване, а не за постижения в някаква област- колко букви от азбуката ще научат, колко цифри, колко стихотворения, песни и езици. Това много родители могат и сами в къщи да развиват или усъвършенстват. Искам просто да подчертая и другите ползи /на фона на твърденията колко много знаят децата не посещавали ДГ/, че не всичко се изчерпва с материала, който се учи.
Виж целия пост
# 998
Не всичко, но в много голяма степен. На първо място един родител не е същия авторитет, като една учителка. На второ място - не всеки родител е завършил педагогика. А академичните знания въобще не се изчерпват в това колко букви и цифри знае детето, а са свързани с цялостното му развитие като личност. Ако искаш наистина да разбереш каква е идеята на предучилищното задължително образование - сама можеш да се поинтересуваш и да си намериш необходимата нормативна база. Ако не можеш - пиши, ще ти цитирам.

И със сигурност цел на предучилищното образование не е да научи детето как да се държи в конкуренция/???????/, нито пък да се научи да привлича вниманието на преподавателя...
Виж целия пост
# 999
Другите ползи за мен не са никакви ползи. Нека родителите сами решават искат ли ги тези ползи от ДГ или не. Пълни глупости са това, че като не е било в градина, няма да знае да общува, разговаря и да се вписва в колектив.
Виж целия пост
# 1 000
Прочетете НАРЕДБА No 4, от 18 септември 2000 г. за предучилищно възпитание и подготовка (обн.,ДВ,бр.80 от 3 октомври 2000 г.; изм. и доп.,бр.70 от 26 август 2005 г.). В нея са конкретно упоменати нещата, над които се работи и които се изискват от едно дете. След това ми кажете кое от тях не ви харесва  Crazy
Ето линк - явно, че не сте ги чели: http://www.minedu.government.bg/opencms/export/sites/mon/left_me … hilishtno_obr.pdf
Виж целия пост
# 1 001
Закон още няма, но директорите на ДГ вече получиха бланки за безплатни заявки за учебници за следващата уч. година за 5-годишните/и то Просвета/.
Виж целия пост
# 1 002
Балони, не може ли примерно родителското настоятелство да избере издателството?  Sad Съвместно с директора? Що за недомислие?
Виж целия пост
# 1 003
Всичко е претупано и недомислено Close
Виж целия пост
# 1 004
След като още няма нищо законово решено ,как се избират учебници  Thinking
Това е просто рекламен трик на Просвета.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия