Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да се справя с продукт, който не отговаря на очакванията ми?
Как мога да разбера дали поръчката ми от La Redoute ще бъде изпратена по пощата или до митницата?
Какво означава „mes remboursements“ и какво мога да очаквам в този раздел?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да се справя с продукт, който не отговаря на очакванията ми?
-
Как мога да разбера дали поръчката ми от La Redoute ще бъде изпратена по пощата или до митницата?
За да разберете дали поръчката ви от La Redoute ще бъде изпратена по пощата или до митницата, можете да се свържете с куриерската фирма или да проверите статуса на пратката през уебсайта на куриера, като използвате номера на пратката. Обикновено, ако стойността на поръчката надвишава определена сума, тя ще бъде изпратена до митницата.
-
Какво означава „mes remboursements“ и какво мога да очаквам в този раздел?
„Mes remboursements“ е раздел, където можете да намерите информация за възстановяване на средства. Това може да включва отказани поръчки или връщания на пари за върнати артикули. В този раздел можете да очаквате информация за възстановяване на сумата в случай на отказана поръчка или връщане на артикул, като процесът обикновено отнема няколко дни до няколко седмици, в зависимост от политиката на магазина.
-
Как мога да разреша проблема с невъзможността да използвам картата си за плащане, въпреки че в нея има повече от 100 лв.?
-
Какво означава „A LA LIVRAISSION“ в съобщението „КАКВО ЗНАЧИ ТОВА“?