PAY PAL

  • 12 192
  • 44
# 30
Може ли да ми дадете мейл на Пейпал, на който да пиша  за проблем
 
Виж целия пост
# 31
Плащам през Пей Пал вече две години и не си спомням да са ми искали код.За какъв код става въпрос?Да не би да е нещо ново,че ми предстои голяма поръчка?
Виж целия пост
# 32
Може ли да ми дадете мейл на Пейпал, на който да пиша  за проблем
 

Влез си в pay pal акаунта и най-доло на страницата пише contact us като го избереш ти отваря да избереш по какъв начин да се свържеш с тях, дали по и мейл или по телефона  Peace
Успех  Hug
Виж целия пост
# 33
Здравейте!
И аз да помоля за помощ,че май сама не мога да се справя.
 newsm53Вчера се регистрирах в пей пал и всичко е ок.Получих съобщение,че има извършено плащане на 1usd,но 4цифрен код нямах.
Пробвах на ново и ми даде плащане на 1.5eur.До тук добре, но отоново не излезе код.Логнах се наново и пак ми взеха 1.5eur newsm12 и май този път е с код-плащане на POS-6502paypal----EXPUSE35314369001
Според мен кода е 6502,но като се опитам да го запиша ми дава,че е грешен.
Сигурно нещо не правя правилно и за това ви моля за съвет.
И последно на кого да пиша да ми се възстановят тези две допълнителни плащания. smile3525
Sorry — your last action could not be completed-ето това ми изписва
Виж целия пост
# 34
galenna, трябва да отидеш до банката която обслужва тази карта която си регистрирала. Там като отидеш и им кажи че ти трябва 4 цифрения код за Pay Pal(мисля че знаят за какво става въпрос). Ти и сега можеш да поръчваш с тази карта без да си взела номера, но има ограничение от 100 евро или долара ли беше  ooooh!. Ако поръчката ти надвиши 100 евро няма да можеш да я направиш без да си вкарала 4 цифрения код  Peace
Виж целия пост
# 35
Благодаря Дезидерата Куха! smile3525
Аз имам sms известяване и мислех че не е необходимо да ходя до банката,но явно ще се наложи.
POS-6502paypal----EXPUSE35314369001-това получих и от прочетено от предните страници предположих,че кода е 6502.
Проблема е да не я блокират и да ми объркат поръчките.
На кого и какво да пиша за да ми възстановят другите таксувания?
 newsm12
Виж целия пост
# 36
Като гледам и аз си мисля че този трябва да ти е кода  Thinking А защо ли ти дава грешка  newsm78
Виж целия пост
# 37
Може ли да ми дадете мейл на Пейпал, на който да пиша  за проблем
 

Влез си в pay pal акаунта и най-доло на страницата пише contact us като го избереш ти отваря да избереш по какъв начин да се свържеш с тях, дали по и мейл или по телефона  Peace
Успех  Hug
В тази форма им писах няколко пъти - отговор не получих.
Благодаря ти все пак
Виж целия пост
# 38
Здравейте,
Виждам, че сте ползвали Виза Електрон на ДСК, аз имам такава, имам и виртуална Виза. Досега съм правила интернет плащания с виртуалната Виза, нея мога и да зареждам през ДСК Директ. Дали виртуалната Виза може да бъде регистрирана в системата на Пей Пал?
Виж целия пост
# 39
Момичета имам проблем с PAYPAL. Регистрирах карта, въведох кода за потвърждение, но когато се опитам да прехвърля пари от баланса в картата ми иска отново регистрация на карта. Защо? Колко пъти трябва да потвърждавам една и съща карта?
Да ви кажа, че аз никъде не я виждам да е регистрирана. Или не гледам където трябва.
Виж целия пост
# 40
Здравейте,може ли да ми кажете дали ако прехвърля пари през пейпал на физическо лице/в Германия/ има някаква комисионна
Виж целия пост
# 41
здравйте имате ли днес получен такъв майл, дали е наистина от ПП?
Your account PayPal is limited you have to solve the problem in 24 hours
   
   
Hello PayPal customer,

We are sorry to inform you that you can not access all your paypal advantages like sending money and purchasing,due to account limitation .

Why my account PayPal™ is limited?
Because we think that your account is in danger from stealing and unauthorized uses .

What can I do to resolve the problem?
You have to confirm all your account details on our secure server by click the link bellow and following all the steps
   
   
   Confirm your information



бЛАГОДАРЯ Simple Smile
Виж целия пост
# 42
Аз имам получени вече 2 имейла ,които си мисля,че са някаква измама. И двата са ми пратени НЕ на имейла с който съм регистрирана в пейпал,което само по себе си е доста странно. Ето какви са.
Dear member,
 
The credit card we have on file for your PayPal service was declined when we attempted to bill you on 07/02/2015 for your most recent service fees.
 
For this reason, your service could be suspended.
 
You must update your billing information immediately in order to avoid any interruption to your services. Once your credit card information is updated, you
will be charged immediately, as soon as payment is received. You can update your credit card simply by download the form attached in email
 
Thanks.
Libby Barr
Managing Director, Customer Service
 
Виж целия пост
# 43
Аз имам получени вече 2 имейла ,които си мисля,че са някаква измама. И двата са ми пратени НЕ на имейла с който съм регистрирана в пейпал,което само по себе си е доста странно. Ето какви са.
Dear member,
 
The credit card we have on file for your PayPal service was declined when we attempted to bill you on 07/02/2015 for your most recent service fees.
 
For this reason, your service could be suspended.
 
You must update your billing information immediately in order to avoid any interruption to your services. Once your credit card information is updated, you
will be charged immediately, as soon as payment is received. You can update your credit card simply by download the form attached in email
 
Thanks.
Libby Barr
Managing Director, Customer Service
Измама е - не прави нищо
Препрати писмото на spoof@paypal.com   Peace
Не цъкай на никакви линкове в писмото
 
Виж целия пост
# 44
Препратих го и мисля да го изтрия. Първото го изтрих и те пак ми пратиха.

Скрит текст:
ПП.Веднага получих отговор от ПП,измама е
Thank you for being a proactive contributor by reporting
suspicious-looking emails to PayPal's Abuse Department. Our security
team is working to identify if the email you forwarded to us is a
malicious email.
Paypal Will Always:
- Address our customers by their first and last name or business name of
their PayPal account
Paypal Will Never:
- Send an email to: "Undisclosed Recipients" or more than one email
address
- Ask you to download a form or file to resolve an issue
- Ask in an email to verify an account using Personal Information such
as Name, Date of Birth, Driver's License, or Address
- Ask in an email to verify an account using Bank Account Information
such as Bank Name, Routing Number, or Bank Account PIN Number
- Ask in an email to verify an account using Credit Card Information
such as Credit Card Number or Type, Expiration Date, ATM PIN Number, or
CVV2 Security Code
- Ask for your full credit card number without displaying the type of
card and the last two digits
- Ask you for your full bank account number without displaying your bank
name, type of account (Checking/Savings) and the last two digits
- Ask you for your security question answers without displaying each
security question you created
- Ask you to ship an item, pay a shipping fee, send a Western Union
Money Transfer, or provide a tracking number before the payment received
is available in your transaction history
READ!
Any time you receive an email about changes to your PayPal account, the
safest way to confirm the email's validity is to log in to your PayPal
account where any of the activity reported in the email will be
available to view. DO NOT USE THE LINKS IN THE EMAIL RECEIVED TO VISIT
THE PAYPAL WEBSITE. Instead, enter www.paypal.com into your browser to
log in to your account.
What is a phishing email?
You may have received an email falsely claiming to be from PayPal or
another known entity. This is called "phishing" because the sender is
"fishing" for your personal data. The goal is to trick you into clicking
through to a fake or "spoofed" website, or into calling a bogus customer
service number where they can collect and steal your sensitive personal
or financial information.
We will carefully review the content reported to us to certify that the
content is legitimate. We will contact you if we need any additional
information for investigating the matter. Please take note to the
security tips provided above as they may help to answer any questions
that you may have about the email you are reporting to us.
Help! I responded to a phishing email!
If you have responded to a phishing email and provided any personal
information, or if you think someone has used your account without
permission, you should immediately change your password and security
questions.
You should also report it to PayPal immediately and we'll help protect
you as much as possible.
1. Open a new browser and type in www.paypal.com.
2. Log in to your PayPal account.
3. Click "Security and Protection" near the top of the page.
4. Click "Identify a problem."
5. Click "I think someone may be using my account without permission."
6. Click "Unauthorized Account Activity."
Thank you for your help making a difference.
Every email counts. By forwarding a suspicious-looking email to
spoof@paypal.com, you have helped keep yourself and others safe from
identity theft.
Thanks,
The PayPal Team
***********************************************************************
Please do not reply to this email. If you need to follow up, please
follow the steps above to access your account and utilize the Contact Us
resources from our site.
***********************************************************************

Thanks for forwarding that suspicious-looking email. You're right - it
was a phishing attempt, and we're working on stopping the fraud. By
reporting the problem, you've made a difference!
Identity thieves try to trick you into revealing your password or other
personal information through phishing emails and fake websites. To learn
more about online safety, click "Security Center" on any PayPal webpage.
Every email counts. When you forward suspicious-looking emails to
spoof@paypal.com, you help keep yourself and others safe from identity
theft.
Your account security is very important to us, so we appreciate your
extra effort.
Thanks,
PayPal
This email is sent to you by the contracting entity to your User
Agreement, either PayPal Ince, PayPal Pte. Ltd or PayPal (Europe) S.à
r.l. & Cie, S.C.A. Société en Commandite par Actions, Registered Office:
5th Floor 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg RCS Luxembourg B 118
349.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия