Черен списък на хотелите в България!

  • 377 782
  • 1 807
# 1 230
Пишете тези неща и като отзив в букинг, ако все още са им партньори, то би трябвало да ги отсвирят при такова отношение към доведени техни клиенти.
Ха, това не ми беше хрумнало. Сега ще пиша и на booking.
Дано да го публикуват обаче, защото видях, че хотелът има много висок рейтинг - 9 по оценки на гости, визит също ме съмняват да публикуват всичко - мои отзиви имам непубликувани и то съм ги давала като техен клиент.
Моят отзив за тях е публикуван в букинг. Той беше и повод, след прибирането ни, представител на Къщите да ми звъни. Сега писах мейл - обратна връзка на букинг.
Хотелът придобива съмнително високи оценки без коментар след всеки публикуван коментар с ниска оценка. Аз също се подведох по общата висока оценка, когато избирах.
Виж целия пост
# 1 231
Е това е пълно безобразие от страна на "хотелиерите" в Копривщица. Абсолютно подкрепям, че сте си потърсили правата и въобще пък не знам прокуратурата как е работила по сигнал, по който освен твърденията на едната страна няма нищо като доказателства.

Такава е практиката, независимо какъв е сигналът, трябва да се провери и отговори.
Виж целия пост
# 1 232
Значи всяка откачалка може да си пише каквото си иска всеки ден за мен и аз всеки ден да ходя да давам обяснения? Едва ли без никакви доказателства трябва да разкарват хората.
Виж целия пост
# 1 233
Такава е процедурата, всеки подаден сигнал трябва да се проверява и да се отговаря.
Виж целия пост
# 1 234
Далеч съм от мисълта да защитавам собствениците, защото наистина не е приятна ситуацията. Но си мисля, че ако бяхте им се обадили по телефона( а вие казвате, че не сте го направила), щяхте да си спестите цялата тази разправия. Възможно е да са объркали нещо и да можеше да се поправи това объркване...И ако тогава вече нещата не са наред, аз също бих постъпила като Вас.
Виж целия пост
# 1 235
Далеч съм от мисълта да защитавам собствениците, защото наистина не е приятна ситуацията. Но си мисля, че ако бяхте им се обадили по телефона( а вие казвате, че не сте го направила), щяхте да си спестите цялата тази разправия. Възможно е да са объркали нещо и да можеше да се поправи това объркване...И ако тогава вече нещата не са наред, аз също бих постъпила като Вас.
А защо клиентите винаги трябва да бъдем виновни?
Далеч съм от мисълта, че нещо се е объркало от тяхна страна. Всичко е било предварително преценено. Двете къщи бяха пълни. И не съм първи подобен случай. Можете да видите коментари от други техни клиенти, настанявани "объркано".
Защо не се обадих вече написах. Нямам навик да се обяснявам и развалям семейните празници с некоректни хора. Не е мой ангажимент да се обаждам, тогава когато не съм допуснала грешка, за да търся закъснели обяснения.
Грешка да поискаш двойно по-висока сума да бъде предплатена, също не виждам как може да бъде допусната от сериозен хотелиер.
Грешка за непредоставяне на документ за плащане също не мога да видя, а само лоша, перманентна практика.
Все си мисля, че едно извинете и признаване на грешката щеше да е достатъчно. Поредицата от лъжи, които прочетох и чух, потвърждават, че тези собственици не са коректни.
Не се чувствам виновна, че съм сезирала съответните страни. И това не е рекет, не е заплаха. Не търся лична изгода, а точни взаимоотношения. Но, понеже собствениците нямат нагласа за коректност, не могат да възприемат това.
Последната постъпка от тяхна страна потвърждава всички предходни негативни впечатления. Никой нормален човек не би ходил да пуска сигнали с измислени факти в Прокуратурата. 
А аз, ако смятам, че имам вина в ситуацията, не бих писала. Ясно, надявам се, съм посочила конкретни факти, за всеки от които имам документ. Бих премълчала, но нямам какво да крия. И не пиша тук, за да търся съчувствие или подкрепа.
Всеки е свободен да направи своя избор. Може дори да отиде и да види дали "объркано" няма да го настанят в помещение с общ санитарен възел със съседната стая, за което няма да е предупреден. И на място, вместо да почива, за което се предполага, че е отишъл, да си скъса нервите да се изяснява с некоректни хотелиери кое как трябва да е. В букинг продължава да няма описание, че има стаи със споделена тоалетна и баня със съседни. Всички са описани със самостоятелна баня и тоалетна. След това, разбира се, да си замълчи и да се почувства виновен. За да има и следващи като него.
А ситуацията за мен нито е приятна, нито неприятна. Тя е лицето на собственика на Хаджи Нейкови къщи, Копривщица. Аз нямам страх от институциите, защото няма от какво да се притеснявам. Искрено се надявам да си свършат съвестно и обективно работата.
Виж целия пост
# 1 236
Далеч съм от мисълта да защитавам собствениците, защото наистина не е приятна ситуацията. Но си мисля, че ако бяхте им се обадили по телефона( а вие казвате, че не сте го направила), щяхте да си спестите цялата тази разправия. Възможно е да са объркали нещо и да можеше да се поправи това объркване...И ако тогава вече нещата не са наред, аз също бих постъпила като Вас.
Според Вас щеше ли да има резултат от едно такова обаждане? Защото пък дори без обаждане хората са били разкарвани до прокуратурата да пишат обяснения, а ако имаше позвъняване какво ли щяха да преживеят те? Объркали са да, пропуснали са да си платят данъците, в резултат на което виновни искат да изкарат тези, които са сигнализирали. Помислете и колко туристи са махнали с ръка и не са го направили и до какво е довело това и не само в това място за настаняване.
Виж целия пост
# 1 237
САУТ БИЙЧ -Царево, къмпинг Нестинарка. От зле по-зле. Всичко е много зле. Никакъв мениджмънт. Оскъдна храна, никаква хигиена, никаква организация.
Виж целия пост
# 1 238

zvаnchе, а колко време и пари бихте си спестили, ако си бяхте резервирали един по-луксозен хотел. Явно имате много време и желание да се разправяте.  Shocked
Виж целия пост
# 1 239
Къде видя, че става въпрос за пари? Избраният има висок рейтинг и автентична атмосфера, което търсех. И рейтингът, и цените седят и лесно могат да бъдат съпоставени, а не да пишем наизуст. Критерият при избора не е бил цената. Колкото и да е чудно, но когато правех резервация това, което харесах първоначано, не беше свободно вече.
Непримиримостта ми с некоректните хора не е въпрос на наличие или липса на време.
Написала съм впечатленията си, повече по темата няма да пиша. Всеки има глава на раменете си, отговаря за постъпките и това, което отстоява (някои пари, други - други ценности).


Виж целия пост
# 1 240

zvаnchе, а колко време и пари бихте си спестили, ако си бяхте резервирали един по-луксозен хотел. Явно имате много време и желание да се разправяте.  Shocked
То пък в Копривщица като бъка от по-луксозни хотели ... айде сега! По-луксозен има чак в Пангюрище - Каменград. В самата Копривщица води се за луксозен със спа хотел Галерия, но аз лично съм се обаждала там за резервация и не останах очарована от отношението, което ме отказа да резервирам.  Още повече че имам лошо мнение за места, които непрекъснато си пускат ваучери, това означава че не могат да си напълнят базата по една или друга причина.
Виж целия пост
# 1 241
Не е като да не сме били в луксозни и скъпи хотели, които са за този списък, така, че не е гаранция.
Виж целия пост
# 1 242
Не е като да не сме били в луксозни и скъпи хотели, които са за този списък, така, че не е гаранция.
Определено.
Виж целия пост
# 1 243
Принцеса, много сте 'добра"! Някой се осмелява да напише мнение и веднага се намира друг, който да му се присмее, че щом не е дал една торба пари, значи си заслужава лошата услуга и не следва да реве.
Информацията за този хотел беше, че е изцяло с нов мениджмънт, с нова визия за ОИ, с частична реновация и т.н. Аз също бих се подръгала.
И този ред на мисли, защо като Дюни е с космически цени, пак има оплакващи се хора, а за други  хотели с доста прилични цени се пишат само или предимно суперлативи. Не трябва да корим хората за техният избор, а всички да сме непримирими към нефелните хотелиери, да споделяме и да си търсим правата.
Виж целия пост
# 1 244
О, Фаталина Дюни е един от курортите, може би единственият по Черноморието, който си заслужава високите цени, посещавала съм го многократно и нямам никакви забележки, хайде да не го слагаме в този списък. А от оплакващ се турист, до такъв, който е даден на прокуратурата за оплакването си, има огромна разлика. То това е проблемът.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия