Пробелм с електромер

  • 4 410
  • 23
Здравейте, сега реших да погледна какво е положението с изразходваната от нас електоенергия и забелязвам , че електромерът не е отчел нито 1 кWh нощна енергия.
Какво се прави в този случай?
Виж целия пост
# 1
Пусни молба в Енергото, за да дойдат и да го сменят.
Имахме такъв случай у нас, за щастие същия ден, в който забелязахме, мина инкасаторката и говорих с нея. Тя подаде сигнал, дойде техник след време и го смени. Междувременно тя ни беше начислила служебно някакви киловати нощна енергия според потреблението ни от предишните месеци.
Виж целия пост
# 2
  bouquet Благодаря за бързият отговор.
Притеснява ме ,че ще ни сложат от новите електромери, от които масово се оплакват от по-високи сметки.
Вярно ли е това?
Виж целия пост
# 3
Вярно е.  Mr. Green
Но на нас ни сложиха от новите, преди да се получи това с нощната.
Ако има вариант да запазите този, действайте. Все ще намерите някой познат техник в Енергото, който да ви върне стария електромер.
Виж целия пост
# 4
Тогава чакам и други предложения .  Laughing
Виж целия пост
# 5
Аз знам,4е се пуска молба в енергото  те ще предценят какво се прави,но най вероятно ще ви сменят електромера с новите.
Виж целия пост
# 6
Ако електромера ви е стар модел, от енергото ще използват повода за да го сменят, отърваване няма  Confused.
За съжаление няма какво друго да направиш, щом няма нощна, най - вероятно часовникът се е повредил и не превключва от дневна на нощна. Никой няма да се навие да поправи/смени само часовника. А за да стигнеш до него трябва да счупиш пломбата. Аз бях същия случай, само че обратното - с дни отчиташе само нощна и понеже съм тарикат не се обадих, нали се сещаш че ми е по - изгодно така. Но пък те забелязаха и дойдоха да ни го сменят, не са правили проблем.
Виж целия пост
# 7


При повреда на часовника,се подменя самия часовник.Когато е блокирала една от тарифите на електромера се подменя електомера,като до момента на подмяна се делят киловатите на дневна и нощна.Ако са блокирали и двете тарифи,тогава се начисляват служебни киловати.Молба се подава във фронт офиса на Енергото.
Виж целия пост
# 8
Благодаря на всички, оказа се ,че изобщо не се сменят дневна и нощна тарифа не само на нашият електромер , а и на 5-те, които са в таблото в нашият коридор. Явно проблемът е общ за всички. Написах жалба, чакам отговор.
Виж целия пост
# 9
И аз така мисля-най-вероятно часовникът,за отчитане на дневна и нощна електроенергия се е развалили,и сега всичко ще ви се таксува по по-скъпата,дневна тарифа.Трябва да се смени.
Виж целия пост
# 10
Благодаря на всички, оказа се ,че изобщо не се сменят дневна и нощна тарифа не само на нашият електромер , а и на 5-те, които са в таблото в нашият коридор. Явно проблемът е общ за всички. Написах жалба, чакам отговор.
Това означава,че е повреден часовника,който е общ за таблото.Киловатите ви ще бъдат разделени на дневна и нощна,на база изминал предишен период.Не се притеснявай,няма да ти ги таксуват само на дневна,.Има си правила и кодове за делене при повреден часовник.
Виж целия пост
# 11
Не се притеснявам, свикнала съм да пиша жалби вече, а тези от чез електро сигурно като видят мейл от мен и вече припадат - любимци са ми  Laughing
Хубавото е ,че може да действат не много бързо, но винаги има полза от писането.
Виж целия пост
# 12
Този път са светкавични - вчера жалба, днес нов електромер - ДА ни е честит!!!Като се прибера ще го видя Grinning
Виж целия пост
# 13
Да са ви "честити" и новите сметки!  Mr. Green
Виж целия пост
# 14
За тях ще отворя нова тема , като получа изравнителната месец март  Crazy
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия