Защо все трябва с лошо ...

  • 5 634
  • 59
# 30
Имам записан телефона на КЗП в телефона, имам виртуалното деловодство на общината във фейвърит и още няколко телефона и мейли на важни институции, които биха ми потрябвали. Пиша редовно и звъня редовно. Дества... Няма да оправя света, но мога да счерня живота на някой и друг себелокож търговец.
Виж целия пост
# 31
 Начина по който си постъпила не е лош,просто си потърсила правата.
Виж целия пост
# 32
ми да ...  Sad
Днес и това ми беше казано "Нямате избор, само ние сме" ... направо свитки ми излезнаха  Laughing

Трябваше да му отговориш  "Още по-лесно, тъкмо сте накуп и проверката ще е напълно съсредоточена при вас, няма да се разсейва и с други ваши сервизи". Сменяш им гледната точка.
Виж целия пост
# 33
Много жал ми стана за майка ти,защото жената с толкова кеф,както разбирам,си е ползвала прахосмукачката,че е била съгласна и на абсурдно високата сума (според мен),дадена за ремонт.Няма обаче да ви възстановят парите,нали?
Виж целия пост
# 34
Ако ще те успокоя - не е само тук така  Peace
Виж целия пост
# 35
 Mr. Green Ако мислиш, че е така само в "тази държава", дълбоко се лъжеш. Живея в Щатите, където имат най-прехваления къстъмър сървис. Тук всеки знае, че като си даде колата на сервиз му надписват 1001 допълнителни неща, които трябва да се оправят, подменят и тн. Особено на жените, които рядко имат представа от устройството на автомобила и са готови да повярват на всичко, което им кажат. Бяха направили неотдавна репортаж за една от големите вериги за авто-ремонти със скрита камера как хора си оставят колите за смяна на масло, филтри и тн и после се оказва, че монтьорите не правят АБСОЛЮТНО нищо, само си плащаш за фантомната услуга. На нас лично ни се е случвало да ни метнат, че са ни въртяли гуми и сменяли масло. Хората са еднакви навсякъде, това е положението.
Виж целия пост
# 36
Не, не трябва "все с лошо", просто си има легални начини. Един от тях е официална жалба и това не е "с лошото". Просто у нас се приема за "лошо" да си потърсиш правата и това е вече наистина "лошо"- докато мисленето ни е такова, често ще сме на този хал.
Виж целия пост
# 37
Не че е лошо да си търсиш правата и да си ги защитаващ. Просто е гадно, че всеки гледа някак да те прецака, а всъщност работата на търговците/институциите и т.н. е да "задоволяват изискванията на купувача", за да съществуват. При нас обаче не е точно така.
Виж целия пост
# 38
Търговците" и "институциите" имат коренно различно място и функции в оборота. Търговецът е насрещната ти страна, а институцията е тази, към която се обръщаме, за да потърсим защита. Това е добре също да се разбере от българина. За 20 години не всеки го разбира и поставя всичко в общия кюп. Търговците ще са по- лоялни именно когато институциите биват уведомявани винаги, когато е нужно и реагират навреме и адекватно.
Доста "институции" си вършат работата. Често, когато се обръщам към тях, имам удовлетворителен отговор и действия.
Виж целия пост
# 39
Сигурно при теб е така, Judy, но когато на мен ми се наложи да ходя со банката за справка или до общината, до НАП или до НОИ за някаква работа - настръхвам, защото ще трябва да си загубя сума си време с некомпетентните им и не искащи да работят служители. За мен това са институции, може би бъркам термина.
Виж целия пост
# 40
За банка се жалих само по електронен път. Проблемът се реши за седмица. Ако човек има оплакване от служител и последният не желае просто да комуникира нормално- срещу него също може да се подаде оплакване- колкото по- навреме, толкоз по- добре.
Няма друг начин да се научи българинът да работи. Жалби и санкции при липса на доброволно изпълнение.
Виж целия пост
# 41
Моят скромен опит показва, че споменаването на КЗП е като вълшебна думичка...Веднага променя посоката на вятъра и аз използвам това, винаги, когато мога. Laughing

Да.

Миналото лято свекърва ми беше платила авансово ПВЦ дограма за апартамента си. За 3 месеца нямаше ни звук, ни вопъл, ни стон от страна на фирмата доставчик. След това моето търпение се изчерпа, взех нещата в свои ръце и написах жалба до КЗП, след което им я показах. След 3 дни дограмата беше монтирана, заедно с комплимент от фирмата - безплатни комарници.

Скапана държава.
Виж целия пост
# 42
С риск да досадя, но го правя за общото благо.
Добре е не да се заплаши, а да се подаде реално оплакване. Само тогава съответната институция ще направи проверка и ще предприеме принудителни мерки и/или ще наложи санкции. Това би накарало един търговец наистина да се замисли следващият път.
Ако само заявя намерението си за оплакване- ще свърши работа на мен и ще си продължи да си кюта по стария начин.
Виж целия пост
# 43
Защо трябва да си търсиш правото,след като го имаш ?Защо вечно трябва да се борим и да го отстояваме и да губим излишна енергия? До кога ще бъдем зависими от разни институции,банки,сервизи,магазини и т.н. ?
Нали ,ако ни няма нас,те няма да съществуват?
Много пъти се чувствам унизително за да защитавам,това което ми се полага.
Виж целия пост
# 44
Защото "правото" е "възможност" да се придобият или запазят вече придобити блага, която се упражнява и дали ще се упражни, зависи от нейния носител. Правото е свобода, а за свободата си всеки се бори, така я цени. Не се чувствайте унизе да се борите за правата и свободите си, напротив, правете го с ясното съзнание, че само така ще ги имате и ще ги упражнявате реално.
Така е не само у нас. Принципът е за цялото човечество. Точно защото ние тук рядко се борим ни се налага и по- често да го правим, за да компенсираме пасивното поведение на мнозинството.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия