Купих си развалена пералня от Техномаркет и не искат да ми я подменят

  • 8 129
  • 20
# 15
 smile3501 Браво, ползвайте я със здраве и дано не ви създава ядове.  newsm10
Виж целия пост
# 16
Много неприятно, наистина. Но хубавото е, че е свършило и са подменили уреда.
Позволявам си да вмъкна националния телефон на КЗП - Горещ телефон за сигнали 0 700 111 22
(на цената на 1 градски разговор от цялата страна)

Но дано не се налага!
Виж целия пост
# 17
Нищо ново под слънцето
Баща ми си купи кафемашина за 1000 лева и беше развалена и също не искат да я подменят,
а я ремонтираха наужким и му я дадоха
Виж целия пост
# 18
Мила,пиши до КЗП,много са бързи и коректни.Имах проблем с Глобул,въртяха ме сумати време за един телефон,накрая ми писна,писах писмо до КЗП и до седмица ми отговориха.
В рамките на 2 седмици от писмото ми,по мое поискване (по закон имам това право) поисках да ми се върнат парите,а не както Глобул настояваха да ми подменят телефона!Да вметна,че Глобул искаха замяна след като дойдоха КЗП,иначе до преди това само прематаряха телефона по сервизи (ако изобщо са го давали на сервиз) .
Виж целия пост
# 19
Милата вече си е решила проблема,явно не четете!
Честито за новата пералня и дано забравите бързо всички ядове около старата!
Виж целия пост
# 20
Би ли ми казала, как си се свързала с по висшестоящите, че и аз имам проблем с пералня от Техномаркет
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия