Външно оценяване 4ти клас

  • 2 238
  • 5
Здравейте! Как мина външното оценяване при вашите деца? Днес гледах резултати от четвъртокласници в училището, където ще записвам моето дете в първи клас. От 4 паралелки ни една шестица на диктовката по БЕЛ Rolling Eyes Труден ли беше тестът или просто май аз не съм на прав път в избора на училище Rolling Eyes
Виж целия пост
# 1
 На мен ми се струва че не е правилно да има такова оценяване в 4 клас защото е трудно за децата а ние се притесняваме повече от тях Heart Eyes Tired newsm78
Виж целия пост
# 2
Мина си супер, с пълни шестици. На диктовката без грешки, по математика също, и по другите предмети.
 На децата нищо им няма, не са им вадили зъби с тези тестова, че и на всичко отгоре те са безкрайно лесни! И двете ми деца твърдят, че текущите изходни нива са много по-трудни от външното оценяване.
Много ми е странно чак пък никой да няма диктовка за шестица! Тя н беше трудна, ако детето владее добре езика.
Виж целия пост
# 3
Това вече съвсем ме кара да се замисля Thinking
Виж целия пост
# 4
Не бяха трудни матурите. По правило не са особено трудни. Миналата година бяха една идея по-трудни. Моят има на диктовката една изпусната дума "това". Други грешки няма. Не е трудна диктовката, да не говорим как се диктува - бавно, с паузи на препинателните знаци, някои от думите направо им ги спелват...

Класната ми каза, че в класа било пълно с деца с максимален брой точки. Това по повод на моя, че е изпуснал думата, защото е блял и беше ядосана.

Та матурите са си лесни. Както и Andariel е казала, годишните тестове, които дават самите учители са пъти по-трудни и сериозни.
Виж целия пост
# 5
...Днес гледах резултати от четвъртокласници в училището, където ще записвам моето дете в първи клас. От 4 паралелки ни една шестица на диктовката по БЕЛ Rolling Eyes Труден ли беше тестът или просто май аз не съм на прав път в избора на училище Rolling Eyes

Всъщност теб по- скоро това те притеснява и смяташ от резултатите да си извадиш изводи за училището?
Не бързай. На места диктовките се правят със спелуване и посочване на препинателните знаци, на други места не се подсказва въобще. Зависи от училището и от конкретните квестори. Резултатите не са обективно мерило за ниво. Особено при този тип тестове. А грешка винаги може да се допусне от разсеяност или дори от погрешно подсказване от страна на квесторите. Точно последното се установява най- често при еднотипни грешки на ученици от една стая. И не е нещо необичайно.
Аз бих следила по- скоро за реализацията на учениците от дадено училище след завършването му. За мен това е по- обективният критерий.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия