Коя банка с адекватно интернет банкиране

  • 16 530
  • 94
# 45
ДСК директ  Peace Много съм доволна.Транзакциите се отразяват на секундата,след като се извърши плащането.Извършвам всякакви плащания през тях и никога не съм имала проблем.Теглените суми от банкомат,плащания на пост терминал също се отразяват веднага в Директа.Единствено незнам как работи информационната им система чрез SMS,защото аз не я ползвам.Следя си всяко движение по картата в нета.
Виж целия пост
# 46
Недоволна съм от ДСК, т.е. ужасно съм разочарована. След месец закривам сметката си и с радост ги напускам.  Обмислям дали да ги съдя.
Темата е актуална за мен, за да се информирам,  на коя банка  с интернет банкиране бих станала клиент.
Виж целия пост
# 47
За мен най-удобно е интернет банкирането на Прокредитбанк, защото се ползват ТАН кодове, няма електронни подписи, не се плаща за регистрация и т.н.
Много лесно се работи с него, ползвам го вече няколко години.
За превод от дебитна карта към друга сметка - от Прокредит ми обясниха, че може да се превежда сума над 400 лв, т.е над кредитния лимит, но това според мен не е изискване на банките, а по-скоро на картовите оператори.
Виж целия пост
# 48
Впрочем- издирвам собственик на сметка № 12344350 банка ДСК и му предлагам да върне парите доброволно, срещу "възнаграждение" от 100 евро и да спи спокойно.

Най-малкото, което ще му причиня, е че заведа дело за незаконно присвояване и ще бъде разкарван по съдилища.
Виж целия пост
# 49
Шехи, и аз имах същата ситуация ама ми ги върнаха доброволно. Вината беше на служителката дето извършваше операцията. Добре че "щастливката" излезе човек и веднага дойде. Не би ли трябвало да подгониш банката? Или твоят "щастливец" се дърпа?
Виж целия пост
# 50
Аз ползвам банкиране на Райфайзен и Пощенска. На Райфайзен е пълна скръб, а от това на Пощенска съм доволна.
Вярно, че когато се направи транзакция събота или неделя, операцията се осчетоводява в понеделник.
Но поне стойността на транзакцията веднага се блокира и виждаш реалната сума, която имаш по сметката.



И аз щях да препоръчам БПБ. Осчетоводяването става на два пъти в работен ден - около 11.00ч и около 16.00ч, но пък през останалото време изхарчените м/увременно пари стоят в "блокирани", т.е. си наясно.
Виж целия пост
# 51
Шехи, за станалата грешка няма ли вина ДСК.
Защо не искаш от тях съдействие или не им търсиш отговорност?
Виж целия пост
# 52
Шехи, за станалата грешка няма ли вина ДСК.
Защо не искаш от тях съдействие или не им търсиш отговорност?

Съдействие вече потърсих. Такова от ДСК ми беше почти отказано. Следващата стъпка ще е съдебна отговорност.

Случаят е следният:
От немската ми сметка привеждам сума пари на сметката ми в ДСК, като имената на изпращача и получателя са едни и същи, т.е. моите.
При превода правя грешка в една цифра и забелязвам това след 2 дни. Звъня на спешния телефон и ме свързват с оператор. Обяснявам ситуацията ,той проверя парите по другата сметка и моята и казва, да така е, но ние не можем да направим нищо.
Питам, няма ли да върнат парите автоматично, след като е явно че имената на получателя не съвпадат по фактура за нареждане.
Не, те гледали само IBAN-а. Питам ги ,защо,след като  това нареждане е един вид договор и  той трябва да се извърши по всяка точка. Явно е, че по нареждане, имената на получателя не съвпадат.
Щели да поканят лицето да върне доброволно парите.

Звъня на следващия ден. Друг оператор, отново 10 мин. разяснения....
Моля да ми бъде даден телефон на комисия или отдел занимаващи се с такива случай- беше ми отказано. Помолих за телефона на юриста  или на юристконсулския отдел- също ми беше отказано. Сякаш цялата тази прехвалена институция- банка ДСК е в нелегалност!

Казаха ми да напиша същото на официалния мейл на банката . Разговорите  на спешния телефон се записват, не виждах смисъл ,но го направих.
10 дни никакв ред, никакав отговор.

Никакво отношение, никаква лоялост към клиент, пълна безотговорност!

Вие какво бихте направили?


Виж целия пост
# 53
Шехи, за станалата грешка няма ли вина ДСК.
Защо не искаш от тях съдействие или не им търсиш отговорност?

Съдействие вече потърсих. Такова от ДСК ми беше почти отказано. Следващата стъпка ще е съдебна отговорност.

Случаят е следният:
От немската ми сметка привеждам сума пари на сметката ми в ДСК, като имената на изпращача и получателя са едни и същи, т.е. моите.
При превода правя грешка в една цифра и забелязвам това след 2 дни. Звъня на спешния телефон и ме свързват с оператор. Обяснявам ситуацията ,той проверя парите по другата сметка и моята и казва, да така е, но ние не можем да направим нищо.
Питам, няма ли да върнат парите автоматично, след като е явно че имената на получателя не съвпадат по фактура за нареждане.
Не, те гледали само IBAN-а. Питам ги ,защо,след като  това нареждане е един вид договор и  той трябва да се извърши по всяка точка. Явно е, че по нареждане, имената на получателя не съвпадат.
Щели да поканят лицето да върне доброволно парите.

Звъня на следващия ден. Друг оператор, отново 10 мин. разяснения....
Моля да ми бъде даден телефон на комисия или отдел занимаващи се с такива случай- беше ми отказано. Помолих за телефона на юриста  или на юристконсулския отдел- също ми беше отказано. Сякаш цялата тази прехвалена институция- банка ДСК е в нелегалност!

Казаха ми да напиша същото на официалния мейл на банката . Разговорите  на спешния телефон се записват, не виждах смисъл ,но го направих.
10 дни никакв ред, никакав отговор.

Никакво отношение, никаква лоялост към клиент, пълна безотговорност!

Вие какво бихте направили?




Задължително пиши и се обади в Комисията по защита на потребителите - реагират наистина.
Виж целия пост
# 54
Съдействие вече потърсих. Такова от ДСК ми беше почти отказано. Следващата стъпка ще е съдебна отговорност.

Случаят е следният:

 #Crazy  Shocked  #Crazy

Тези хора са луди!!! Най-лошото е, че не можеш да отидеш на място. Иначе по телефона могат да те разиграват както си искат  ooooh!

Аз между другото, точно заради такива ситуации съм много резервирана към ДСК. И чак се удивих направо, колко народ са доволни и препоръчвата точно тази банка  Rolling Eyes Докато всичките ми познати имали вземане-даване с тази банка се оплакват до небесата от абсолютно всичко в нея - служители, процедури, експедитивност...

И аз често съм си мислела, ако сгрешиш номера на сметката при превод, какво става  Rolling Eyes Все си мисля, че превода не трябва да мине, докато не се изясни на кого точно искаш да пуснеш парите.

Комисия за защита на потребителите мисля, че мже да вземе отношение. Но и според мен банката си е за съд. А също и погрешния получател. И двете страни носят еднаква отговорност  Naughty Направо не знам що за човек трябва да си, за да задържиш чужди пари, които не ти се полагат   ooooh!
Шехи, дано нещата се решат бързо и в твоя полза естествено!  Hug
Виж целия пост
# 55
Първото, което бих направила, е да се обърна към немската си банка, която да пусне SWIFT-съобщение до ДСК за анулиране на превода. Едновременно с това бих написала мейл до всички отдели на ДСК, които биха могли да имат някакво отношение със случая - Правен, М/ународни разплащания, Банкиране на дребно, Колцентър и т.н. / ползвай този линк -  https://dskbank.bg/Page/default.aspx?xml_id=/bg-BG/About/contacts/#Комуникации и координация /.
В най-лошия случай, ако парите са изтеглени вече и получателят не е коректен - се пристъпва към дело срещу него. Sad
С въвеждането на IBAN-а процесът на входящите преводи е почти автоматизиран и банката-получател няма вина за грешно наредена сума /IBAN-ът съдържа контролно число и при сгрешена една цифра преводът през интернет "не тръгва" и дава грешка  Thinking /.
Вина в банката може да се търси за забавена реакция и липса на съдействие, ако се докаже, че парите са изтеглени след твоя сигнал!
Успех!
Виж целия пост
# 56
Получателя може и да не е разбрал все още.
Жалба до Комисията по защита на потребителите може да се прати и през формата им в интернет - помагат, казвам го от личен опит, неведнъж са реагирали. Скоро с тяхна помощ Булбанк промениха договорите си за кредит.
Успех.


http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=12&document_id=19
Виж целия пост
# 57
Благодаря ви момичета за подкрепата!
За комисията за защита на потребителите не бях се сетила.

Мързеланка ,няма такова нещо. Няма грешка, просто една цифра е сменена и парите са приведени на друга с сметка без оглед ,че имената на получателя не съответстват. Да, този точно линк ползвах без никакъв успех.
  Немската ми банка се опита да помогне/ немска кореспондираща банка за международни преводи/, но парите вече са приведени и не мога да върнат превода обратно.
Вина в банката ще търся и за грешно представена информация на официалният сайт, но това запазвам за съда.  Те нямат забавена реакция.
Те нямат никаква реакция.

Между другото една колежка е искала да си купи обувки за 99,99 евро. Допускат се грешки, при умора, напрежение и работна седмица повече от 90 часа. Познайте къде е сложила запетаята.
Обърнала се е към банката си и те са върнали превода. Това се случва в Германия с немски банкови институции.

Точно за да не пристъпвам към дело ,  издирвам притежателя на сметката.

Писах вече, от ДСК нямам никаква информация, писали ли са му, поканили ли са го. ...
Виж целия пост
# 58
Да, наистина кофти ситуация.
Ако беше в София можеше да подадеш
жалба с входящ номер в Централата им.
Но липсата на адекватна реакция от служителите им
е неприемлива.
ами те надали ще ти дадат информация за титуляра на сметката.

Имам спомени, май от новините, как хора получават погрешка
в сметките си хиляди и след това банката си ги взимаше обратно.
Виж целия пост
# 59
Да, банката ги взема ама първо "щастливеца" се кани да ги върне доброволно. При моят случай жената не беше разбрала че има преведени пари. Няма банкиране, не проверила на бакомат. Чак като й се обадиха от банката разбра и дойде. Така че е напълно възможно човека да не е разбрал.
Наистина банката не става за нищо. Ама банкирането и виртуалната им карта са трепач. Друго не ползвам.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия