Мултинет карта - или каква е цената на удобството?

  • 813
  • 1
Здравейте, ползвател съм на мултинет карта за онлайн закупуване на билети, до днес......предвид новия театрален сезон реших да проверя как стои подновяването на въпросната карта - дали има опция ако не подновя картата, да си изтегля парите, които съм вложила по сметката, но не съм използвала или ако се реша на подновяване - дали мога да си я взема на място, без куриер, което допълнително оскъпява услугата и е неприятно. Попаднах на изключително "любезна" служителка, която ми обясни, че НИТО мога да си изтегля парите, нито да ползвам услугата без куриер - забележете причина: "защото нямали информация къде ще ми се направи картата и кога"?!!!! Интересно как куриерът ще разбере като му дойде времето кога и къде, но клиент - не може. Отговор: "да не мислите, че на куриерът му пука от кой град ще вземе картата"!!! По този начин те принуждават без право на избор да платиш допълнително за куриерска доставка на поръчаната карта, ако решиш да си я преиздадеш?!!! При условие, че не пасем трева, подобни елементарни обяснения са изключително неприемливи, още повече че надали някоя фирма печата карти на 10 места в България или Китай и че в Инфо центъра нямат информация кога и къде.  #Cussing out В старата тема: http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=392073.15 имаше и други изпатили - лично в мен загубиха клиент, нека видим с подобна политика и любезен персонал до къде ще стигнат........
Виж целия пост
# 1
Наистина изключтелно неприятно. Клиентът винаги трябва да има избор, а не да го поставят пред свършен факт, ако не иска да ползва дадена услуга с доставка. Търговците трябва да преосмислят политиката си, ако не искат да губят клиенти по този начин. Успех!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия