Внимание при използване на booking.com

  • 98 311
  • 531
# 375
Моята е Visa electron ....но друг път съм резервирала с Visa electron и е било Ок. Попринцип при условия на всички хотели са написали само Visa.. newsm78    ooooh!
Тогава им пиши на хотела.
Виж целия пост
# 376
А на страницата на този хотел пише ли, че приема Виза Електрон?

Виж целия пост
# 377
Обикновено ВИЗА ЕЛЕКТРОН се приема навсякъде, плащала съм с такава карта от ДСК в какви ли не сайтове, преди да си направя виртуална кредитна, а също и къде ли не по света на пост терминали. Сигурна ли си, че имаш цялата наличност по резервацията?
Виж целия пост
# 378
Обикновено ВИЗА ЕЛЕКТРОН се приема навсякъде...

Но не винаги- всеки хотел си решава кои карти да приема.
Виж целия пост
# 379
Обикновено ВИЗА ЕЛЕКТРОН се приема навсякъде...

Това не е вярно- всеки хотел си решава кои карти да приема.
Ako искате вярвайте, но толкова пъти съм резервирала с тази карта през последните 10-ина години, че надали ще излъжа ако кажа че имам над 100 резервации с такава карта и никога не съм имала проблем, стига да е пълна разбира се  Mr. Green
Виж целия пост
# 380
Вярвам, разбира се, затова се поправих- има и изключения. Също говоря от опит.
Виж целия пост
# 381
 cherry12, не пиши на хотела, защото хотела няма никаква връзка с твоята резервация през Букинг.ком. Това, че резервацията ти е non-refundable /без право на анулиране/ не означава, че хотела ще изтегли сумата от картата. Още по-малко пък на секундата. Затова проблема не е в тях. Може да е в браузера ти newsm78. Пробвай с мозила, ако си с експлорер. Макар да е малко вероятно това да е проблема.
В последния месец пътувайки,  бях резервирал два хотела non-refundable през Букинг. При единия хотел/в Индонезия/ сумата я изтеглиха от ДЕБИТНАТА ми карта веднага, когато в нея се появиха пари. Бях я оставил на нула, защото чаках да ми върнат пари от едно анулиране на хотел, който бях резервирал през Отел.ком.
В мига, в който те ми върнаха сумата,това е няколко дни след резервацията, хотела веднага си изтегли парите, но в дните в които картата нямаше пари резервацията си беше активна и валидна Mr. Green.
Другият хотел, също с резервация без право на анулиране беше в Малайзия. Те въобще дори и не си направиха труда да си вземат пари от картата ми. Платих на място и то в брой. Въобще не ги интересуваше с какво съм направил резервацията. hahaha
Проблема може да е в твоята виза. Ако е електрон и опитваш да резервираш хотел извън Европа, може да не приемат електроните, защото политиката на хотела да включва работа само с кредитни карти  или с дебитни със статут на кредитни каквито са  мастър кард или виза класик. Тогава няма проблем, че е дебитна картата ти.Те са със статут на кредитни.
Аз нямам кредитна карта и резервирам самолетни билети и хотели в цял свят с две дебитни /мастър кард на Райфайзен и виза класик на Уни кредит/ и досега не съм имал никога проблеми. Peace
Виж целия пост
# 382
Ако проблемът беше по време на резервацията, то тогава е възможно причината да е неправилно изписване, браузер и т. н. Но щом резервацията е направена и тя е получила мейл се е случило следното- хотелът е получил резервацията, опитал се е да авторизира сумата и не е успял. Причината може да е както недостатъчна наличност, така и просто хотелът да не работи с точни този вид карта. След това хотелът информира букинг, че картата е невалидна, а букинг съответно нас. Имаш 24/48 часа да смениш или да внесеш пари по картата. В случая, когато парите са изтеглени по-късно- просто хотелите не винаги изтеглят парите веднага.
А картите, за които говори roje22 се наричат кредитни с неснижаем остатък и тях всички банкомати ги разпознават като кредитни.
Виж целия пост
# 383
А картите, за които говори roje22 се наричат кредитни с неснижаем остатък и тях всички банкомати ги разпознават като кредитни.
Не, beca, не говоря за тези карти Simple Smile.
Говоря за нормални дебитни, а не кредитни карти с неснижаем остатък Peace.
Нямам такива newsm78.
Правя това уточнение, за да не помисли  някой, че с дебитни карти не може, а само с кредитни
Виж целия пост
# 384
Погрешно съм разбрала за картите, извинявам се.

И да, с всички карти може, дори с маестро съм резервирала, но всичко зависи от конкретния хотел.
Виж целия пост
# 385
Оказа се че проблема си е от самия хотел- искат само с кредитни карти, в крайна сметка направих резервацията с кредитна карта на приятел и вече всичко е ок. Благодаря ви Peace
Виж целия пост
# 386
Дадох оценка на хотел, в който бях - оценката не беше висока! Попълних стандартната анкета изпратена от booking.com без допълнителни коментари и отбелязах полето "анонимно". След няколко дена получавам писмо  от собственика - ажеба, защо съм му дала такава оценка ? Това според вас, нормално ли е ? И как е стигнал до моите данни, че и писмо да ми пише? Хотелът е в Хърватска.
Виж целия пост
# 387
сиси, пиши на booking за случая.
Виж целия пост
# 388
Дадох оценка на хотел, в който бях - оценката не беше висока! Попълних стандартната анкета изпратена от booking.com без допълнителни коментари и отбелязах полето "анонимно". След няколко дена получавам писмо  от собственика - ажеба, защо съм му дала такава оценка ? Това според вас, нормално ли е ? И как е стигнал до моите данни, че и писмо да ми пише? Хотелът е в Хърватска.

сиси  Не е нормално, явно се е сетил, ако е било веднага и е видял адреса от самата резервация. Още повече ако сте му показали, ,че сте недоволни. Хич да не ти пука, аз затова винаги си пиша името, независимо дали сме доволни или не. Нали точно това е смисъла, други да не се лъжат....
Виж целия пост
# 389
Направихме през буукинга резервация за хотел в Букурещ за 2 нощувки, пишеше че цената е за нощувка със закуска. Мъжа ми замина днес следобед и преди малко ми се обади че в хотела му обяснили че нямало закуска. Мога ли да се оплача от некоректно подадената информация в сайта и как?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия