Най-накрая онлайн GUESS и за ЕС/ България

  • 29 672
  • 77
# 45
Много благодаря за отговора! Горе долу можете ли да ме ориентирате кога са намаленията и от къде могат да се вземат кодове? Четох по-назад в темата, че новите акаунти получават -20% от първа поръчка, но не получих такъв имейл до сега (вчера се регистрирах).

Относно чантите и обувките им - имам и от двете като са ми едни от най-любимите.
Обувките (след честа употреба от моя страна) се скъсаха има-няма 3-тото лято, бяха кецове, много удобни.
Чантата си я нося и до днес почти - 6 години след закупуване, като разбира се се е амортизирала и не е както преди. Трябва да се има предвид, че повечето им обувки/чанти са направени от изкуствена кожа, която не е толкова дълготрайна колкото естествената. Затова разбирам отрицателните коментари за качеството вземайки предвид цената.
Виж целия пост
# 46
А има ли още такава промоция - ако се регистрираш за получаване на оферти? Отворих сега сайта, но има някакъв технически проблем и не мога да видя.

Иначе намаленията са два пъти годишно, преди коледа и към края на юни, като лятното намаление е много дълго, доскоро гледах, че имат намалени неща. Хубавото е, че почти всички размери са налични, не както в други сайтове, където може да се изчерпят до намалението.

Кодове пращат началото на сезона за новата колекция, до миналата седмица имаше такъв код - 60 евро от 200 и 40 от 150, ако помня точно.

Иначе в самия сайт има и аутлет секция, постоянно.
Виж целия пост
# 47
Здравейте,виждам че отдавна не е писано в тази тема.Имам въпрос относно онлайн поръчките , някой да знае как се връща артикул от поръчка?
Виж целия пост
# 48
Здравейте,виждам че отдавна не е писано в тази тема.Имам въпрос относно онлайн поръчките , някой да знае как се връща артикул от поръчка?


Връщането е безплатно. Генерираш си връщане през акаунта в сайта, разпечатваш това, което са ти пратили - 3 етикета са доколкото помня. С тях отиваш в пощата, те знаят кое да вземат, кое да залепят на пакета и кое да остане за теб.
Важно! На фактурата към поръчката, която е била в пакета има друг адрес - залепяш и него отстрани на кутията, в която връщаш тъй като адреса, който са ти пратили при генериране на връщането е до някаква разпределителна станция на DHL В Германия, а склада всъщност е в Италия.

Става много бавно - пътува почти три седмици и още около седмица от получаването им трябваше да си получа парите по сметката.
Виж целия пост
# 49
Много благодаря! Изпратих ги,но не знаех че трябва да залепя и друг адрес.Нямаше го в упътването. Дано не се загубят някъде.
Виж целия пост
# 50
Здравейте,пратките от Guess в пощата ли пристигат?
Виж целия пост
# 51
Не, с куриер, само дето не се сещам с кой. Или DHL или спиди.
Виж целия пост
# 52
Здравейте,виждам че отдавна не е писано в тази тема.Имам въпрос относно онлайн поръчките , някой да знае как се връща артикул от поръчка?


Връщането е безплатно. Генерираш си връщане през акаунта в сайта, разпечатваш това, което са ти пратили - 3 етикета са доколкото помня. С тях отиваш в пощата, те знаят кое да вземат, кое да залепят на пакета и кое да остане за теб.
Важно! На фактурата към поръчката, която е била в пакета има друг адрес - залепяш и него отстрани на кутията, в която връщаш тъй като адреса, който са ти пратили при генериране на връщането е до някаква разпределителна станция на DHL В Германия, а склада всъщност е в Италия.

Става много бавно - пътува почти три седмици и още около седмица от получаването им трябваше да си получа парите по сметката.
Здравейте,виждам че отдавна не е писано в тази тема.Имам въпрос относно онлайн поръчките , някой да знае как се връща артикул от поръчка?


Връщането е безплатно. Генерираш си връщане през акаунта в сайта, разпечатваш това, което са ти пратили - 3 етикета са доколкото помня. С тях отиваш в пощата, те знаят кое да вземат, кое да залепят на пакета и кое да остане за теб.
Важно! На фактурата към поръчката, която е била в пакета има друг адрес - залепяш и него отстрани на кутията, в която връщаш тъй като адреса, който са ти пратили при генериране на връщането е до някаква разпределителна станция на DHL В Германия, а склада всъщност е в Италия.

Става много бавно - пътува почти три седмици и още около седмица от получаването им трябваше да си получа парите по сметката.

Здравейте,  относно връщането на стоки от GUESS, направих генериране през акаунта в сайта, получих потвърждение, но нямаше прикачен файл с документи.
Писах им , но все още нямам отговор.
Моля за съдействие.
От Български пощи ми искат 33,00 лева за връщане.
Виж целия пост
# 53
Вижте дали нямате нов мейл с прикачен файл или линк за разпечатване.
Виж целия пост
# 54
Не, нямам друг имей.
Това е получения имейл от тях.
А това е осноманието на имейла: Your Return Information GEU884140666628

Dear TANYA,
We are pleased to inform you that your return and refund authorization was properly registered.


RETURN FOR A REASON NOT ATTRIBUTABLE TO GUESS (as a non-exhaustive example: you don’t like the product, you selected the wrong size/color etc.). The return has to be authorized within 30 days from the delivery.

RETURN FOR A REASON ATTRIBUTABLE TO GUESS (As a non-exhaustive example: defective product, received a different product than requested, shipping delays etc.). The warranty for all items last for 2 years. The products must be returned to Guess within this period of time, from the goods’ delivery date.


Any item must be returned in its original condition. The tags and security seals must be therefore attached to the product.
After making the necessary GUESS quality controls and verified the above mentioned conditions, the return will be processed and a refund will be automatically made by the system.
RETURN DETAILS
Item(s)   Price   Discount   Qty   Sub Total
TINSEL ANIMALIER SNEAKER WITH STUDS
FL8TILFAP12 / 40 / LEOPA   EUR 125.00      1   EUR 62.50
The refund corresponding to the value of the returned articles will be credited directly to the credit card / PayPal account used for payment. Upon reimbursement, you will be sent a confirmation email.
In case you paid by Cash On Delivery (COD), the refund will be issued following the refund method chosen previously.
Please click on this link and follow the instructions for your return: https://www.guess.eu/en/CustomerCare/Returns/
We remain at your disposal for further clarification through the following section on our website CUSTOMER CARE - Contact Us.
If you wish to consult the Terms and Conditions, please access the relevant section on our website Guess.eu.

Sincerely,

GUESS Customer Care Team
Виж целия пост
# 55
Цъкни на линка в мейла
Виж целия пост
# 56
Стъпвам на линка, избирам държава България и ми показва какви са стъпките за връщане на продукти.
Виж целия пост
# 57
Тогава си влез в профила в сайта, отиди на returns и виж дали там няма нещо за разпечатване
Виж целия пост
# 58
Нямам прикачен файл.
А статуса е PENDING.

MY RETURNS


REFUND DETAILS
Order: #GEU884140666628

DATE CREATED
February 09, 2020

RETURN REGISTRATION
6517789501

RETURN BY
August 07, 2020

QTY
1

STATUS
PENDING

- Hide Details

PRODUCT NAME
TINSEL ANIMALIER SNEAKER WITH STUDS

STYLE#
(FL8TILFAP12 / 14066185)

COLOR
LEOPA

SIZE
40

STATUS
Qty: 1
Виж целия пост
# 59
Здравейте имам въпрос. Тъй като искам да си поръчам онлайн обувки на guess искам да ви попитам номерата отговарят ли си? Защото има марки които са удолемени например. 🙄 Благодаря
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия