Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Първи клас и ресурсен учител

  • 5 483
  • 18
Здравейте,
Синът ми е първи клас. Преди да започне училище го обследваха логопед и психолог и му поставиха диагноза "Дислексия". Назначиха му ресурсен учител. До тук добре. Проблема е, че в момента той признава само ресурсната учителка, в общите часове си прави каквото поиска. Скучно му е. Миналата седмица в час по Роден край си отворил учебната тетрадка по математика и я попълнил до края, като лошото е, че донякъде задачите бяха верни и след това писал каквото му попадне. Говорих с него, обяснението му беше, че повече обичал ресурсната учителка, защото му обръщала повече внимание. Казах му, че тя е допълнителен учител, който му помага в затрудненията, а основната му учителка е класната му, която трябва да слуша и т.н.  Днес направил същото с учебната тетрадка по писане. Писал с химикал, с флумастер, попълвал си буквички и т.н.
Моля Ви, дайде съвет какво да правя?
Виж целия пост
# 1
Taka e.
Моя в новото училище няма ресурсен и си страда. Бях се засилила да търся , но се отказах
Те са им упорота на нашите деца.
Трябва да говориш с ресурния учител , той да промени нещата.
Да разбере , че не съществува само ресурсния.
Така мисля.
В тази малка възраст е трудничко. 
Успех.
Виж целия пост
# 2
Отговор би могъл да ти даде само специалист. Най-добре би било да се разговаря с касната или с ресурсната учителка. Всяко дете приема някого, а друг тотално отхвърля. Радвай се, че детето ти е приело така добре ресурсната. Пожелавам ти бързо да свикне с училищната обстановка.
Виж целия пост
# 3
И  аз мисля да говоря с ресурсната, дано тя успее да му влее малко разум!
Виж целия пост
# 4
Da! на първо място с нея. Нашите деца само тях слушат.
И на него му поговори...
Виж целия пост
# 5
Рòса, при вас какви са проблемите?
Виж целия пост
# 6
Самият факт, че е обърнато внимание има р.учител/и то добър/ е страхотно. Дислексията е много страшна, когато не се открие и не се работа. При твоя случай за 0 време всичко ще си дойде на мястото. При такива деца е много важно стимулирането. Явно ресурсната е попреувеличила постиженията, а пък детето там се чувства специално. Поговори с нея. Тя е негов авторитет. А пък дези "драсканици" са ти най-малък проблем, стига нещата да си дойдат на място.
Виж целия пост
# 7
Деси , синът ми е дислектик.
Най- големи проблеми има с математиката. Когато беше малък не се говореше за проблема , нямаше ресурсни, плащах на една пенсионирана учителка да го учи. Той беше свикнал с нея.

От шести клас е с ресурсен , беше
Като почудо изкара матурите и сега е в професионална гимназия
Ето темата
Заповядай
http://www.bg-mamma.com/index.php?topicrefid=18;topic=513780.0
Виж целия пост
# 8
http://www.bg-mamma.com/index.php?topicrefid=18;topic=513780.0юПървата страница , в началото има полезни материали
Дороти най- много помага
Виж целия пост
# 9
ето още една полезна тема. Тази също.
Виж целия пост
# 10
Сега за първа година ли е с ресурсен учител? Моето дете е с такъв от детската градина и макар, че се сменят учителките е свикнал, че това му е допълнителна госпожа само за него.Дори като малък в детската градина смяташе,че му е втора майка и в началото я наричаше "мамо"  Laughing .
Предполагам, че ако до сега е бил в градината и не е карал предучилищна в училище и не е имал ресурсна учителка все още не може да се ориентира как стоят нещата.Всичко за него е ново и различно, тепърва разбира реда. Не мисля, че е нещо страшно това, което описваш. Ще свикне детето. Поговори и с двете госпожи, дано са разбрани и да говорят с него за това без да му се карат и обвиняват. Успех!  Hug
Виж целия пост
# 11
Малко да те успокоя. Дъщеря ми няма никакви проблеми (освен мързел и инат, но за тях диагнози не слагат Simple Smile). Но ми отне повече от година за да разбере тя какво е училището и как трябва да се държи там, че домашните трябва да се пишат, че учителката се слуша, каво се прави с тетрадките. Беше изключително трудно, целия първи клас прекарахме в непрекъснати битки, мислих дори да я спирам от училището, сериозно.
За дете с дислексия е много по-трудно. Той е мъничек още и училището е нещо съвсем ново за него. Постепенно, с много работа от ваша страна и от страна на ресурстния учител и учителката (дано случихте на педагог) ще потръгнат нещата.  Успех!
Виж целия пост
# 12
Рòса, мамаРаче /, благодаря за линковете.
pasinet: За първа година е с ресурсен учител.
С математиката е добре. Смята си на пръстите. Трудно му е да се ориентира в пространството. Ако вижда пред себе си неговите или мойте пръсти няма проблем, опитва се събиране и изваждане до 10 да ги научи наизуст. По-трудно му е с писането. Пише грозно, неуверено. Трудно разграничава звуковете, иначе може да прави срички. Вече говорния дефект почти не личи, паметта му е малко по-добре от миналата година. Трудно запомня имената на съучениците си. Но надявам се с течение на времето да се оправят нещата.
Виж целия пост
# 13
Чакам те в темата , Деси!
И моя така - учи наизуст и до сега.
А , когато взеха числата над десет му стана много трудно- не стигат пръстите  Grinning
Виж целия пост
# 14
Моето е с дискалкулия. За дислексията и дисграфията равотихме с логопед и нещата се оправиха. Но цифри, пари, логическо мислене..Ц! И когато не е работено за това на време става лошо.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия