Някой поръча ли вече чрез EASY2BUY?Мнения и впечатления?

  • 18 804
  • 129
# 90
Дали пък, като са с 0% комисионна, не чакат да се събере максимален брой поръчки и да спечелят от доставката?
Моята казаха, че е тръгнала в неделя и да я чакам този понеделник. Дано да не са излъгали!
0% комисион имат, но паунда в банката не е 2,40  Wink. Можеш да сметнеш колко е комисиона от разликата в курса. Колкото ще да е ,но аз поне изрично ги питах преди да поръчам, дали ще има забавяне. Та така се оказа,че от 22 май до вчера пътува един камион от Англия до тук Laughing.
Виж целия пост
# 91
Моята пратка от 20 май,днес пристигна след дългото пътуване.Аз бях дотук с този посредник!
Виж целия пост
# 92
Моята пратка от 20 май,днес пристигна след дългото пътуване.Аз бях дотук с този посредник!

моята пратка от май месец все още не е пристигнала, но въпреки това аз също съм до тук с изиту, не смятам да ги ползвам повече  Naughty
Виж целия пост
# 93
Аз имах поръчка точно около Великден и тя пристигна в края на май Rolling Eyes
Предложиха ми да откажат поръчката и да ми върнат парите но аз викам когато дойдат че вече ми е все тая Sad
Направо незнам не съм питала и разпитвала подробно, но  ми казаха че имали проблем с картата с която плащат и не получавали поръчките- и уж после си смениха картата, но виждам че пак има проблем!
А пък доколкото знам на английски адрес до 3 дена ли пристигат поръчките-за некст говоря понеже на мен всичко ми беше оттам
ТА това е моя първи опит с изито

Виж целия пост
# 94
Аз пък съм супер доволна, но ги ползвам само за превоза до БГ - за поръчки еБей - до сега са били перфектни, вече два пъти са ми доставяли, общо около 5-6 неща...
Много ми е изгодно и адреса за получаване мие супер удобен.

А сега гледах че прекратяват правенето на поръчки, само ще доставят... явно там нещо се сбъгясало...
Виж целия пост
# 95
Аз пък съм супер доволна, но ги ползвам само за превоза до БГ - за поръчки еБей - до сега са били перфектни, вече два пъти са ми доставяли, общо около 5-6 неща...
Много ми е изгодно и адреса за получаване мие супер удобен.

А сега гледах че прекратяват правенето на поръчки, само ще доставят... явно там нещо се сбъгясало...

Да, сгъбяса се...само да си взема нещата...или парите и ще разкажа...
Виж целия пост
# 96
И аз съм доволна от изиту като превозвач. Имам една поръчка от маталан, която се забави най-вече докато се направи, все нещо свършваше и така. Но смятам, че е в рамките на допустимото. Но вече спряха поръчките, само ще превозват.
dildes, ще чакам да пишеш твоя случаи, че ми стана интересно  Thinking
Виж целия пост
# 97
Здравейте,
има ли някой, който чака доставка с Изи и не си я е получил? Аз чакам една пратка от Спротсдайрект, която трябваше да е тръгнала с курса им на 26-ти юни. Миналия вторник ми обещаха, че всеки момент ще пристигне и ще мога да си я взема в сряда (6-ти юли). В сряда не се обадиха, в четвъртък казаха, че ще ми пишат към края на деня да отида. Не писаха. В петък не работят. Вчера също никой не се обади. Вече не знам какво да правя, хората ме притискат, искат си нещата, аз не знам какво да им говоря вече. Ако някой знае нещо, моля да споделите.
Виж целия пост
# 98
Ами честно казано, не им взимай приказките за чиста монета и аз така няколко поръчки чаках, като едната беше от 17-ти май. Та така в сладки приказки, а сега да дойде, а другата седмица... на 7-ми юли получих 1/3 от нещата, да не говорим че други две поръчки въобще не ги бяха изпълнили.... Нямам думи, на по лъжливи и некомпетентни хора не съм попадала. Постоянно ме убеждаваха как едва ли не мойте поръчки били единствените с проблем. Вече съм наясно, че не съм единствена! Върнаха ми парите за неизпълнените поръчки, а за тази която е изпълнена не изцяло вече цяла седмица чакам калкулация, като аз направих и им изпратих, сега разликата е 40 лв. естествено по-малко, но ако не получа документ на който се вижда каква сума са платили за поръчката, ще се заема по-сериозно с въпроса. И имам молба, ако има и други хора с подобни проблеми с този посредник, да ми пишат на лични. Не съм от хората, които оставят нещата така и смятам да подам жалба, където е необходимо.
Виж целия пост
# 99
Благодаря dildes, аз доколкото схващам ти си ги използвала за посредник при закупуването. Така е още по-притеснително, защото нямаш никакъв контрол върху нещата. Аз сама си поръчах, получих потвърждение от Sportsdirect, че на 17-ти юни са изпратили поръчката към адреса в Англия. И от тогава си чакам да ми я докарат. Ето вече стана 11 часа и още ги няма на скайпа, което значи че и в офиса ги няма и няма смисъл да звъня по телефона.  #2gunfire
В интерес на истината и друг път съм поръчвала с тях, не е имало такъв проблем, но сега просто не знам какво да мисля.  newsm78
Виж целия пост
# 100
Росалинда, днес определено си бяха в офиса! Мъжът ми е взел нещата към 11 часа. Това, че ги няма на скайп, не означава, че не са там. Звънни им! Peace
Виж целия пост
# 101
Да, благодаря ти. Звъннах, там са. Но пратката ми не е. Утре да съм отишла да я взема.  #Cussing out
Виж целия пост
# 102
Ами честно казано, не им взимай приказките за чиста монета и аз така няколко поръчки чаках, като едната беше от 17-ти май. Та така в сладки приказки, а сега да дойде, а другата седмица... на 7-ми юли получих 1/3 от нещата, да не говорим че други две поръчки въобще не ги бяха изпълнили.... Нямам думи, на по лъжливи и некомпетентни хора не съм попадала. Постоянно ме убеждаваха как едва ли не мойте поръчки били единствените с проблем. Вече съм наясно, че не съм единствена! Върнаха ми парите за неизпълнените поръчки, а за тази която е изпълнена не изцяло вече цяла седмица чакам калкулация, като аз направих и им изпратих, сега разликата е 40 лв. естествено по-малко, но ако не получа документ на който се вижда каква сума са платили за поръчката, ще се заема по-сериозно с въпроса. И имам молба, ако има и други хора с подобни проблеми с този посредник, да ми пишат на лични. Не съм от хората, които оставят нещата така и смятам да подам жалба, където е необходимо.

dildes, 
явно не си единствената!

Направих през Изи една единствен поръчка, в която липсваха три артикула (недоставени) върнаха ми сумата по моята сметка, но по курса на деня за паунда, а не по фиксирания от тях курс при плащането на поръчката от мен. Т.е. разликата беше за моя сметка!

Не е коректно да слагаш курс 2.40 лв ,
а когато връщаш пари от неполучени артикули да ги изчисляваш по курс за деня 2.18лв.

Едва ли ще ги ползвам повече!


 

Виж целия пост
# 103
Шивани,в темата за пазаруването от ЮК имаше същия случай. Не си спомням дали ти го беше разказала, както и да е. Там попитах същото, което ще попитам и теб: попита ли фирмата, защото ти смятат този курс и защо не ти върнат разликата?
Виж целия пост
# 104
Няколко пъти вече ги ползвам за транпорт и съм сравнително доволна. Една поръчка доста ми се забави и има какво да се желае от комуникацията с тях, но същото мога да кажа и за друг превозвач, който използвам. Надявам се просто да подобрят работата си.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия