Наказанията в училище

  • 23 933
  • 274
# 225
Питам се, нормално ли е първокласници да се наказват със седене с ръцете отзад през голямото междучасие?

  Госпожата не наказва, но пък често е пред нервна криза.   ooooh! За съжаление учителите нямат големи възможности да налагат дисциплина, защото децата си знаят, че за тях няма да има последствия.
  Честно казано това тук ми се струва чудесна идея.
Виж целия пост
# 226
Питам се, нормално ли е първокласници да се наказват със седене с ръцете отзад през голямото междучасие?

  Госпожата не наказва, но пък често е пред нервна криза.   ooooh! За съжаление учителите нямат големи възможности да налагат дисциплина, защото децата си знаят, че за тях няма да има последствия.
  Честно казано това тук ми се струва чудесна идея.
И на мен Peace
Виж целия пост
# 227
Това ми е любимото.Родител,който е изтървал детето си и не му обръща никакво внимание,заявява,че така му дава важни житейски уроци.а всъщност изобщо не му се занимава с разправии вкъщи

Изтървани в такива случаи са първо родителите.
Виж целия пост
# 228
Аз съм ЗА наказанията още от детската градина,така детето ще знае ,че има правила(колкото и странни и глупави да са те понякога) и те трябва да се спазват.Така както нас ни глобяват парично -в службата,КАТ,НАП и т.н.На ''запад'' не са се родили така научени на ред и дисциплина,този РЕД им е наложен с много големи наказания(глоби).Така ,че децата ни също живеят в това общество с ПРАВИЛА,щом ги има трябва да се спазват. Wink
Виж целия пост
# 229
Ако не се спазват правилата са необходими адекватни санкции или наказания.
Виж целия пост
# 230
Ако не се спазват правилата са необходими адекватни санкции или наказания.

Така е. Имам две деца в класа, които закъсняват всеки ден, без изключение. Те са малки, и съответно вината е на родителите. Разговарях, напомних на род. среща - глас в пустиня. Започнах да пиша закъснения, защото ми проверяват дневника и броят децата. Никаква реакция. Е, какво се прави според вас в такъв случай? Защо трябва да наказвам детето?
Виж целия пост
# 231
защото не можеш безкрайно да го защитаваш от нехайните му родители. ти не наказваш детето, а отразяваш действителното състояние на нещата - детето закъснява редовно. Като цъфнат неизвинените отсъствия на края на срока, ще видиш как родителите ще се стреснат! Ако пък, не се стреснат, сори, ама детето първо е тяхна отговорност - да му мислят! Правиш им мечешка услуга, това ще доведе до лош пример към другите деца - защо Х закъснява всеки ден и не му пишат закъснение, а аз да бързам; ще взема и аз да закъснявам. На теб работата ти е да поддържаш дисциплината, а не да я разваляш заради двама хронично нехайни родители.
Виж целия пост
# 232
Много трябва да се внимава да не се обвинява дете което е хиперактивно.Тогава наказанията дават по лош резултат.Винаги трябва да се консултират с психолог и лекар.Но в нашето училище ми се струва ,че не е много застъпена ролята на психолога-"педагогическия съветник",ако значи същото.
Виж целия пост
# 233
а откъде ще знае учителят, че и психологът, че детето е хиперактивно? Вече писах по-назад, че диагностициране се прави само на броени места и от броени специалисти в БГ. Доколкото зная, прави се само в детската психиатрия в Александровска и то е нужно обследване на място. Не може всеки психолог, само защото има дииплома, да раздава диагнози за хиперактивност. Ако детето не е диагностицирано, не е представен съответният документ, то няма как да се изисква от учителите да му опрощават нарушенията. ако трябва, на база на този документ, родителите могат да  искат ресурсен учител, който да стои с детето в клас.  Родителите са тези, които трябва да вземат мерки,  ако нещата не вървят, защото реално те отговарят за детето си.  Peace
Виж целия пост
# 234
О , не казвам ,че ще се раздават диагнози.Но има родители ,които нямат представа ,че това съществува.Те не могат да го разпознаят.Просто учителят може да ги насочи към лекар.
Аз съм за спазване на строга дисциплина, но вече не знам дали може да се случи,защото и при възрастните нещата са много разпуснати.
Лошото е ,че ще останем без учители,ако все те са виновни и без лекари , ако те са все виновни.
Виж целия пост
# 235
От моите наблюдения мога да кажа , че няма единодействие и единомислиие между родители и учители между психолози и учители. Ако нещо не се промени в тези взаимоотношения, / не вярвам да се промени/ наказания ще има и резултат от тях няма да има и дисциплина няма да има.Ако аз съм на единият бряг като родител, другият е на другият бряг. И никой не протяга ръка.Това е!И агресията става все повече и не виждам някой да се бори с нея на практика!Вече учителите започнаха да се страхуват от ученици и родители!!!!!!
Виж целия пост
# 236
Днес пак го е заплашвал. Казал - на род. среща съм обещал да не бия другите, но за тебе нищо не съм обещавал! Да се смея ли или да плача? Иде ми аз да ида да но набия това дете, ама е по-голямо и от мене
Виж целия пост
# 237
Днес пак го е заплашвал. Казал - на род. среща съм обещал да не бия другите, но за тебе нищо не съм обещавал! Да се смея ли или да плача? Иде ми аз да ида да но набия това дете, ама е по-голямо и от мене
Можеш ли да поговориш с него? Извинявам се, не съм чела предните ти постове.
Виж целия пост
# 238
Само за протокола - наказанието с ръцете отзад не дава никакъв резултат. В съседния клас няма подобни наказания, но дисциплината е идеална.  Аз самата си спомням, че в училище имахме учители, които наказваха, и други, които убеждаваха, респектираха и манипулираха. Резултатът при първите беше постоянни разправии, при вторите - тишина и уважение - взаимно уважение.
Ето сигналите, които получава детето при наказание с ръцете отзад в междучасието:
- учителят ме мрази
- аз съм лош
- другите ми се подиграват
- ще си отмъстя
- ще стана още по-лош
При по-малките обикновено липсва разбирането на логиката на възрастните, а именно, че е много лошо да се смееш по време на обяд, да говориш със съученик в часа по музика, да пишеш на дъската в междучасието, да тичаш в коридора ... Подчинение се постига на игрови принцип. Така поне четях в големите книги по времето, когато учех педагогика. Тези книги не бяха на български Simple Smile
Виж целия пост
# 239
При по-малките обикновено липсва разбирането на логиката на възрастните, а именно, че е много лошо да се смееш по време на обяд ...
Също и в ситуации, когато някой съученик съвсем несъзнателно е предизвикал усмивки. Някои учители приемат това прекалено лично, смятат, че смехът е отношение към тях самите, като липса на респект. А има толкова много случаи, в които децата реагират съвсем спонтанно. Обаче последствията са: наказания от рода на забележки, даване на по-голяма домашна, понякога се пишат и двойки и т.н. Да, ама това не само, че няма да ги накара да стоят в час като паметници, но и няма да ги накара да уважават учителите повече.
Нужно е просто учителите да не приемат поведението на някои деца толкова лично.
Нужно е с по-буйните и по-емоционални деца да се работи ежедневно, с помощта на психолог и каквито още специалисти е възможно. С помощта и на родителите, разбира се.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия