САМО ЗА КОДОВЕ ОТ ЛАРЕДУТ - 64

  • 44 743
  • 749
# 720
Няма да пиша писма на Ларедут. Дори и анонимно не искам да се моля и няма да дам свои клиентски номера.
Не смятам, че писмото ще има някакъв ефект, но не това е причината да не искам да го подпиша.
Те ще си решат какво да правят независимо кой им се моли и как го прави. Единствено би ги заболяло от финансова санкция от някоя институция (дано ако има такава да е по-сериозна  Mr. Green).
И аз пазарувах и ми беше изгодно, забавлявах се и дебнах по намаленията.
 Не им дължа извинения, нито те намен - пито и платено.
Аз приключих с тях. Начинът,  по който ни разграничиха от другите си клиенти ми е обиден, условията им не ми изнасят.  Peace
Виж целия пост
# 721
Вълчица Hug
Който е "ЗА " да ми прати копие или PDF файл как точно се променят 5,95. и приемам предложения, какво да пишем.

Ах,трябва да сме единни,както каза един политик "За Бога братя не купувайте известно време"!!!
Не страхувайте да си отстоявате правата,това не е ли в наша полза. Sick

Виж целия пост
# 722
МОМИЧЕТА, МИЛИ ДАМИ!!!Нека намерим компромисен вариант.Само един да събира клиентските номера, а останалите да оформим писмото. Да е дипломатично и с конкретни искания, добре поставени и подкрепени с доводи. Едва ли сега е момент да се разделяме  на 2 или повече групи. ooooh! Когато сме единни ще постигнем всичко. Да дадем възможност и на други работещи и ангажирани мами да се включат. Да съберем максимум клиентски номера. А аз съм сигурна, че ние сме много.Нека с достойнство и търпение да доведем нещата до успешен край!!! БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВИ, ЧЕ ВИ ИМА И ЧЕ СТЕ СЪПРИЧАСТНИ С ПРОБЛЕМА.
Не знам,  пишете и вие но нека коригират онова писмо, няколко пъти им направих предложение, но не го отчетоха, измислиха първия текст който им дойде на ума и не възприемат друго..
Виж целия пост
# 723
Европийският пазар е единен и трябва да има общи принципи - нали за това искахме да сме  bgв ЕС, за да не ни дискриминират! !
За съм и да сезираме европейската комисия за защита на потребителите! Да дадем на французите възможност там да обяснят какво правят.
Подкрепям  Peace
Виж целия пост
# 724
МОМИЧЕТА, МИЛИ ДАМИ!!!Нека намерим компромисен вариант.Само един да събира клиентските номера, а останалите да оформим писмото. Да е дипломатично и с конкретни искания, добре поставени и подкрепени с доводи. Едва ли сега е момент да се разделяме  на 2 или повече групи. ooooh! Когато сме единни ще постигнем всичко. Да дадем възможност и на други работещи и ангажирани мами да се включат. Да съберем максимум клиентски номера. А аз съм сигурна, че ние сме много.Нека с достойнство и търпение да доведем нещата до успешен край!!! БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВИ, ЧЕ ВИ ИМА И ЧЕ СТЕ СЪПРИЧАСТНИ С ПРОБЛЕМА.
Не знам,  пишете и вие но нека коригират онова писмо, няколко пъти им направих предложение, но не го отчетоха, измислиха първия текст който им дойде на ума и не възприемат друго..

Няма такова нещо, предполагам всички са отворени за обсъждане на текста. Предлагам Ева да включи анкета с няколко варианта на текста, като пуска следващата тема. Няма за къде да бързаме, дори предлагам да се прати в понеделник, когато е работен ден за тях. Peace
Виж целия пост
# 725
Аз също отказвам да пиша писма.
Отказвам ,защото смятам че търговията има ясни правила.Нямам против 20% и доставката -така са решили и преценили -ок.Но нека това да бъде оповестено в сайта им.За мен това е некоректно.По същият начин не беше оповестено вдигането на таксата от 7 на 10%.Знам ,че е имало некоректни купувачи,но има начин да им блокират акаунтите и те да не пазаруват.Некоректното поведение винаги се наказва.
Пазаруването от даден сайт за мен не е било само дали е изгодно,а дали сайта е коректен.Не съм съгласна да ме третират като абориген,макар че и те имат права.
Виж целия пост
# 726
Предлагам , който има идеи за писмото до Ла Редут, да пише на Ева, аз лично вече и изпратих моето предложение,  а който има идея за жлбата до ЕС да пише на Belaa.  Аз мисля че има смисъл и от двете. само който мълчи няма права
Виж целия пост
# 727
аз събирам клиентски номера до утре 10,00 часа, който иска да събира събота и неделя - да си остави мейла , момичетата да пращат на него
До тук съм събрала 12 стр и да ви кажа.... днес не съм станала от компютъра... който има свободно време нека се включи... аз съм на работа...Аз утре ще пратя на Ева листа с номерата... а текста ...трябва да е кратък и ясен... на никой не му четът романи...Този който Гаргамела преведе е перфектен...

Виж целия пост
# 728
От доста време не съм влизала в темичка. Сега с изумление си видях кошница - поръчката е 11,24, имам безплатна доставка, а такса обработка  е 8,19 евро. Това не са 20%  Rolling Eyes, а доста повече.
Виж целия пост
# 729
Момичета аз също изпратих клиентси нимера и подкрепям идеята с писмото.
Имам обаче едно запитване и не ме линчувайте,заради него EmbarassedКато четох тук темата а и от другата ми кореспонденция разбрах,че и в други държави,освен България и Литва имат същия проблем.Можете ли да ми кажете така ли е? ThinkingИма ли и други засегнати държави?
Виж целия пост
# 730
Здрвейте момичета, тук главно ви чета, но сега реших и аз да пиша за да споделя мойто мнение, и аз съм недоволна от тези немислимо високи 20% такса обработка, от Ла Редут пазарувам от отдавна, първоначално не знаех че даже съществуват промо кодовете, първите ми поръчки бяха повече неуспешни  на дрехи с висока цена, което качество на някой от дрехите не заслужаваше тази висока цена, но после започнах да се ориентирам, тогава си плащах такса обработка мисля първоначално беше 5% + доставка от 5 евро и нещо, отделно плащах и са освождаване на пратката на митницата още 4 лв., мисля че съм има случай да платя за гореспоменатите такси всичко общо към 40 лв. след това научих за кодвете и така с безплатна доставка и пдаръче нещата станаха много изгодни, имала съм връщане на дефектни неща, първоначално ме разиграва да правя снимки, после да ги пратя на файл под формата на документ на ofice word, че качените снимки които пращам не може ли да ги разберат пъвия път с каква прогама да ги отворят, втория път до колкото разбрах в офиса не ползвали интернет и затова файловете които бях качила в интенет не могли да ги отворят...и така след дълга и излишна кореспонденция на английски език се оправиха нещата, но много нерви и разправии и губене на време от моя страна - първо да правя снимки на дефектните неща, после ги качих в интернет, после не може ли да ги видят после хайде пак да ги пусна под док. файл и най-накрая получих одобрение да върна нещата, извода който си направих тогава, че първоначално писмата ми към тях бяха написани с любезен и вежлив тон, при положение че те ми изпращат дефектна стока и че аз трябва да се занимавам със снимки и корепонденция с тях няколко дни, отделно да ходя до централна поща за да им ги изпратя обратно и накрая аз оставам ощетената, хем нещата които искам няма да ги имам, хем ми пращат чек или ваучър който мога да използвам само при тях, демек парите пак отиват при тях, накрая почнах да пиша с по груб тон и оттогава обръщат повече внимание, това съм го забелязала многократно при общуването ми  стях, че просто тона на писмото трябва да е груб и делови, под груб имам предвид интелигентно груб, не просташки, с любезен и мил тон на писмата ми не съм видяла да са ми разрешили проблема и да са свършили работата за която все пак са там, затова ако има нещо пиша кратко, ясно и делово без излишно любезничене...
малко обстойно го раззясних, но понеже тук имаше мнения, че трябвало да си траем известно време и да сме по любезни и мили с писмата си, не мисля че това ще ги впечатли или трогне, по скоро обратно няма да ни обърнат изобщо внимание и да разберат даже че ние виж тук сме недоволни техни клиенти ...
Хубава вечер на всички Simple Smile

Виж целия пост
# 731
Ще си позволя и аз да предложа вариант. Малко по-различен, защото си мисля, че те таксата от 20% няма просто така да я намалят отново на 10%. За доставка не споменавам нищо.
-----
Скъпи приятели (мъжът ми използва винаги това обръщение, когато пише на французи, той е франкофон),

много съжаляваме, че икономическата ситуация изисква от вас увеличаване от 10% на 20% на таксата за обработка на колетите до България. Лоялните ви клиетни от тук обаче се надяват, че може да бъде намерен друг начин за компенсация. Възможно ли е таксата от 10% за обработка на пратките да се запази за по-големите поръчки, които са над определена сума. Нека увеличението на 20% на таксата е само за по-малките поръчки, като границата може да определите най-точно вие.
Вдигането двойно на тази такса изключително много оскъпява голямите поръчки до България и може да откаже от пазаруване много от потребителите ви.
Ла Редут е най-популярният онлайн магазин сред българките и ние се надяваме на по-добри условия, за да продължим да пазаруваме от там.
Надяваме се, че ще останем ваши верни клиенти.
За нас винаги е било истинско удоволствие да пазаруваме от Ла Редут.  

Писмото е подписано от (брой) лоялни клиенти на Ла Редут от България

Според мен този вариант е по-добрият! Другия е леко подмазвачески.
И аз мисля така.

И пак подбутвам, това писмо....мисля че е по добро, не ми се сърдете  Hug
Виж целия пост
# 732
Аз живея в Кипър и ми доставят колетчетата също с DHL.Когато започнах да пазарувам янураи месец за първи път,  начисляваха 10% обработка и когато съм ползвала кодчета за БД винаги всичко е било точно,но преди няколко дни намалих едни мъжки панталони от 29,90 с код 20/29+бд и на първа стъпка ми махна доставката и 20 евро от цената,а на втора ми начисли 6,94/5,95+0,99/Пробвах и с др кодове само за БД,с кодове пратени ми лично,но на втора стъпка пак начислява доставка и това е...
От деня когато се писа че има бъг и начисляват 20 % е така при мен-не маха доставката.
Виж целия пост
# 733

....
И пак подбутвам, това писмо....мисля че е по добро, не ми се сърдете  Hug

писмото е добро.... обаче всички в началото се съгласихме на другия вариант, и ако почнем да даваме нови и нови варианти... ще стане страшно..до месец няма да стигнем до консунсус...
Благодаря ви за труда... но мисля че текста не е толкова важен... важно е да става ясно какво точно искаме и колкото може повече хора да го попишем... А и според мен колкото по-бързо реагираме... толкова по-добре...
Виж целия пост
# 734
Мисля че най бързата реакция която можем да направим и да се отрази (докато пишем писмото) е да спрем масово с поръчките...на мен никак не ми е трудно...мисля че това ще се отчете веднага, дори да е събота и неделя и ще видите как във вторник  тихомълком ще има промяна.....някой ще изкрещи...при мен таксува 10 %.....и при мен...момичетааа  Wink  Хайдее, окапах се   hahaha  но мисля че имам право..поне мъничко  Hug
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия