САМО ЗА КОДОВЕ ОТ ЛАРЕДУТ - 64

  • 44 754
  • 749
# 705
Подкрепям това, което правите. Не бях влизала няколко дена и се опитвам да изчета цялата тема,
но аз имам малко по-различно виждане по въпроса.
Първо това с поръчките под 10Е не виждам какъв им е проблема. Мисля че биха могли директно да забранят по-нататъшни поръчки на такива /конкретни/ потребители. Аз лично не съм правила такива. Могат да забранят на този клиентски номер поръчки занапред и ми е чудно, че не са го правили до сега.
Второ това с доставката с DHL излишно оскъпява услугата и биха могли да върнат старото положение през пощата.
Трето това с тези 20% утре могат да си решат да са 30% или 40%. Е ние какво пак ли ще се молим? Ако не им излиза сметката могат да си увеличат цените на стоките и ако не ни устройва просто не купуваме. Но това с тези проценти не мисля че е случайно, както и това с доставката. Мисля че просто така им е изгодно, а ние като 'гузен негонен' веднага се обвиняваме един друг. Мислите ли че от другите държави не позват кодове, които не са лични?
Съгласна съм с всичко, с изключение, че не можем да знаем техните отношения с Пощите или пък с DHL, все пак те си знаят положението и те си решават. Даването на такива съвети според мен е излишно, да не мислите, че са толкова прости, че да не се сетят...
Сега, що се отнася до писмото - аз лично мисля, въпреки че и аз участвам в подписката, че това писмо е напълно безсмислено. Отначало злобяхме към тях, сега пък им се мазним: Ама моля ви се върнете старите условия! Не знам, ама някак скептично съм настроена спрямо това!
Ако все пак трябва да се изпраща писмо до тях самите - на Amen сякаш най ми допадна.
Обаче помислете дали няма да е по-добре за тези нерагламентирани проценти, които разбирам, че в условията на сайта за ЕU са 5%, а само за нас - 20%, да се сезират съответните законови органи......
А чухте ли какво каза Морска сирена - и в чужбина се плаща доставка в момента, може да е така само за активните сега кодове, пък после да се оправи положението, знае ли човек...
И момичета, стига сте се дърлили! Няма какво да делите!
п.п: Морска сирена, в коя държава си?
Виж целия пост
# 706
Последно недоволни ли сте и от какво?
Мислех,че се чувствате ощетени и че са ви  накърнени правата, и имате нужда някой да ги защити.
Аз поне така го разбрах,човекът ми даде,мейл и обясни ,че е  подвеждане на потребителя,веднъж да маха 5,95,а на втора стъпка да я има .
Българските институций,със сигурност ще са по добри дипломати,но ако не искате или гледам някой се страхуват,че може да ни отритнат,то аз ЩЕ ЗАМЪЛЧА!
 ooooh!

info@kzp.bg
Ако някой смята да пише!


Belaa, напълно те подкрепям    bouquet
И аз смятам че това е цивилизования начин.
Ако смяташ че мога да помогна с нещо да съчиним писмото или с друго, пиши на лични.
Не отхвърлям и инициативата на момичетата да пращат петиция до тях, въпреки че не ми харесва текста и и давах предложения, но не ме отразиха ...
виждам че и ратса 82  сигурно ще се вкючи
Виж целия пост
# 707

И момичета, стига сте се дърлили! Няма какво да делите!


И аз това се опитвам да кажа, но явно някои от момичетата си търсят "изкупителна жертва" и явно аз съм това. Знам, че всички сте ядосани от случващото се в Ла Редут-а, но не е това начина. Аз също съм потърпевша, но се опитвам да разсъждавам трезво. Като не става - не става. Това не е единствения сайт за онлайн пазаруване. Я надникнете при "китайския братски народ" да видите какво става  Joy Ами като си направя проста сметка, май там съм дала повече пари за техника, отколкото тук за парцалки. Пък и техните дрешки хич не са лоши  Peace Само като се замисля, че повечето Ла Редут-ски са шити там или в други азиатски държави  Joy
Виж целия пост
# 708
Ще си позволя и аз да предложа вариант. Малко по-различен, защото си мисля, че те таксата от 20% няма просто така да я намалят отново на 10%. За доставка не споменавам нищо.
-----
Скъпи приятели (мъжът ми използва винаги това обръщение, когато пише на французи, той е франкофон),

много съжаляваме, че икономическата ситуация изисква от вас увеличаване от 10% на 20% на таксата за обработка на колетите до България. Лоялните ви клиетни от тук обаче се надяват, че може да бъде намерен друг начин за компенсация. Възможно ли е таксата от 10% за обработка на пратките да се запази за по-големите поръчки, които са над определена сума. Нека увеличението на 20% на таксата е само за по-малките поръчки, като границата може да определите най-точно вие.
Вдигането двойно на тази такса изключително много оскъпява голямите поръчки до България и може да откаже от пазаруване много от потребителите ви.
Ла Редут е най-популярният онлайн магазин сред българките и ние се надяваме на по-добри условия, за да продължим да пазаруваме от там.
Надяваме се, че ще останем ваши верни клиенти.
За нас винаги е било истинско удоволствие да пазаруваме от Ла Редут.  

Писмото е подписано от (брой) лоялни клиенти на Ла Редут от България

Според мен този вариант е по-добрият! Другия е леко подмазвачески.
И аз мисля така.
Виж целия пост
# 709
Последно недоволни ли сте и от какво?
Мислех,че се чувствате ощетени и че са ви  накърнени правата, и имате нужда някой да ги защити.
Аз поне така го разбрах,човекът ми даде,мейл и обясни ,че е  подвеждане на потребителя,веднъж да маха 5,95,а на втора стъпка да я има .
Българските институций,със сигурност ще са по добри дипломати,но ако не искате или гледам някой се страхуват,че може да ни отритнат,то аз ЩЕ ЗАМЪЛЧА!
 ooooh!

info@kzp.bg
Ако някой смята да пише!


bellaa, явно всеки разбира различно нещата! Аз бих подкрепила жалба срещу недобрите търговски практики на Ла Редут (като неясни условия, промяна на условията "на тъмно" и т.н.), например. Но пък не се чувствам дискриминирана от случващото се в последните дни, защото пък осъзнавам, че всеки търговец има право да поставя различни условия на различните групи потребители. Въпросът е тези условия да са поставени ясно, за да може клиентът да реши да ги приеме ли или не.
Виж целия пост
# 710
Ще си позволя и аз да предложа вариант. Малко по-различен, защото си мисля, че те таксата от 20% няма просто така да я намалят отново на 10%. За доставка не споменавам нищо.
-----
Скъпи приятели (мъжът ми използва винаги това обръщение, когато пише на французи, той е франкофон),

много съжаляваме, че икономическата ситуация изисква от вас увеличаване от 10% на 20% на таксата за обработка на колетите до България. Лоялните ви клиетни от тук обаче се надяват, че може да бъде намерен друг начин за компенсация. Възможно ли е таксата от 10% за обработка на пратките да се запази за по-големите поръчки, които са над определена сума. Нека увеличението на 20% на таксата е само за по-малките поръчки, като границата може да определите най-точно вие.
Вдигането двойно на тази такса изключително много оскъпява голямите поръчки до България и може да откаже от пазаруване много от потребителите ви.
Ла Редут е най-популярният онлайн магазин сред българките и ние се надяваме на по-добри условия, за да продължим да пазаруваме от там.
Надяваме се, че ще останем ваши верни клиенти.
За нас винаги е било истинско удоволствие да пазаруваме от Ла Редут. 

Писмото е подписано от (брой) лоялни клиенти на Ла Редут от България

Според мен този вариант е по-добрият! Другия е леко подмазвачески.
И аз мисля така.
Лаки, абсолютно, това им поствах наколко пъти , да не споменаваме такса доставка, и да не ги хвалим за това, но не ме отразиха, само една дама писа че съм търсела кусури, предложих им писмо, но не... Така че предлагам да съберем и под твоето писмо клиентски номера, защото аз под другото не бих...
Но тук каво да кажа..идеално е!!!
Дори и да са 2 или 3 писма, защо не? Не забравям и жалбата до ЕС.
Виж целия пост
# 711
И аз мисля, че нямаме никакво право да ги съветваме с кой превозвач да работят. За писмото на usagi съм  Peace
Виж целия пост
# 712
Аз пък знаете ли какво си мисля сега: Когато казаха, че това е бъг, може би наистина въпросната Дженифър, която пише във Фейсбук страницата им, да не е била все още запозната жената. Вие побързахте да ги наречете "измамници" Sad
А и може положението с платената доставката да е само за в момента действащите кодове. Знам, че после писаха бележка, че това е ново правило за българските им клиенти, но като се сещам колко интелигентни отговори дават на контриращи въпроси, смея да мисля, че накрая им е писнало.
Да изчакаме нови кодове, може пък да се хваща вече безплата доставка, просто спряха кранчето на старите кодове, които, ако се сещате, на някои пишеше, че ВСЕ ОЩЕ не са активни. Ето, сега може да са станали активни и да са с такова условие.  (дали пък не съм някаква супер наивна  newsm78 )
Т.е. - може т.нар. такса обработка да се променя за нас на 20%, тъй като сме по-далечна дестинация, а за другите държави около Франция да е 5 до 10% пак по същата причина.

А иначе си дадох клиентските номера, ама не знам дали изобщо ще има такова писмо.
Къде мога да видя точно условията на доставка и процентите за обработка за различните срани? Мерси!
Виж целия пост
# 713
Последно недоволни ли сте и от какво?
Мислех,че се чувствате ощетени и че са ви  накърнени правата, и имате нужда някой да ги защити.
Аз поне така го разбрах,човекът ми даде,мейл и обясни ,че е  подвеждане на потребителя,веднъж да маха 5,95,а на втора стъпка да я има .
Българските институций,със сигурност ще са по добри дипломати,но ако не искате или гледам някой се страхуват,че може да ни отритнат,то аз ЩЕ ЗАМЪЛЧА!
 ooooh!

info@kzp.bg
Ако някой смята да пише!


bellaa, явно всеки разбира различно нещата! Аз бих подкрепила жалба срещу недобрите търговски практики на Ла Редут (като неясни условия, промяна на условията "на тъмно" и т.н.), например. Но пък не се чувствам дискриминирана от случващото се в последните дни, защото пък осъзнавам, че всеки търговец има право да поставя различни условия на различните групи потребители. Въпросът е тези условия да са поставени ясно, за да може клиентът да реши да ги приеме ли или не.
Европийският пазар е единен и трябва да има общи принципи - нали за това искахме да сме  bgв ЕС, за да не ни дискриминират! !
За съм и да сезираме европейската комисия за защита на потребителите! Да дадем на французите възможност там да обяснят какво правят.
Виж целия пост
# 714
При последното вдигане звънях пращах мейли и....нищо.
Но не казвам че не трябва да си търсим правата.
Виж целия пост
# 715
Писмото е на Usagi и лично за мен е по-издържано и доближаващо се до обичайния им начин на изказ. Няма смисъл да се разделяме и тука на групи. Дали ще е това или другото писмо не мисля, че е толкова от значение.
Виж целия пост
# 716
Мелфин,приключвам с теб.
Не съм вадила изречения.Твоят пост липсва за 100 ДН.Много добре помня какво беше написано.Чета темата всеки ден и такъв пост като твоя няма да забравя - как едва ли не се хвалеше с твоите ДН,но когато поискахме разяснение как се плащат ДН ти не отговори.

Не се крия зад ника си.С няколко  момичета от форума се познавам лично благодарение на темата за размяна.Не съм мишка ,за да се крия !!!!!!!!!
Виж целия пост
# 717
 МОМИЧЕТА, МИЛИ ДАМИ!!!Нека намерим компромисен вариант.Само един да събира клиентските номера, а останалите да оформим писмото. Да е дипломатично и с конкретни искания, добре поставени и подкрепени с доводи. Едва ли сега е момент да се разделяме  на 2 или повече групи. ooooh! Когато сме единни ще постигнем всичко. Да дадем възможност и на други работещи и ангажирани мами да се включат. Да съберем максимум клиентски номера. А аз съм сигурна, че ние сме много.Нека с достойнство и търпение да доведем нещата до успешен край!!! БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВИ, ЧЕ ВИ ИМА И ЧЕ СТЕ СЪПРИЧАСТНИ С ПРОБЛЕМА.
Виж целия пост
# 718
Ще си позволя и аз да предложа вариант. Малко по-различен, защото си мисля, че те таксата от 20% няма просто така да я намалят отново на 10%. За доставка не споменавам нищо.
-----
Скъпи приятели (мъжът ми използва винаги това обръщение, когато пише на французи, той е франкофон),

много съжаляваме, че икономическата ситуация изисква от вас увеличаване от 10% на 20% на таксата за обработка на колетите до България. Лоялните ви клиетни от тук обаче се надяват, че може да бъде намерен друг начин за компенсация. Възможно ли е таксата от 10% за обработка на пратките да се запази за по-големите поръчки, които са над определена сума. Нека увеличението на 20% на таксата е само за по-малките поръчки, като границата може да определите най-точно вие.
Вдигането двойно на тази такса изключително много оскъпява голямите поръчки до България и може да откаже от пазаруване много от потребителите ви.
Ла Редут е най-популярният онлайн магазин сред българките и ние се надяваме на по-добри условия, за да продължим да пазаруваме от там.
Надяваме се, че ще останем ваши верни клиенти.
За нас винаги е било истинско удоволствие да пазаруваме от Ла Редут. 

Писмото е подписано от (брой) лоялни клиенти на Ла Редут от България


и аз това го харесвам повече  Peace
Виж целия пост
# 719

Да изчакаме нови кодове, може пък ...
О, забелязвам леки проблясъци Wink... Да не се цитирам пак от преди два дни..
Стреснаха ни, опипаха почвата и сега ще видим какво ще ни предлпожат. Не знам защо толкова изисквате ясен отговор от тях. Те ще ни го поднесат с кодчетата- я доставка да свали или -20% на стоките в кошницата, все неща от тоя род.Но пак са си в правото да променят условията. Като не им изнася повече, промоцията свършва, а ние няма защо да се сърдим както не го правим тук по магазините, когато промоцията свърши.Може би ще ни намигнат, може би не...
 
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия