H&M - Тема 4

  • 35 621
  • 738
# 15
 bouquetмерси за темата{5}
смених адреса с друг чакам да видя дали ще успея с новата поръчка, с на Габко  адреса вече ми блокира веднага след първата поръчка всеки акаунт Rolling Eyes

Поне първата пуска ли я?

А този топ дали някой го поръча http://www.hm.com/gb/product/80701?article=80701-B#article=80701-E ? Става ли за бременни, защото докато пусна поръчката, фаворитите ми от бременните дрехи изчезнаха?
Виж целия пост
# 16
Някой в последните дни да е получавал парсъл ном.? Нещо се промениха нещата ли, вече не ми изтриват поръчката, просто си стои в пендинг с дни и нищо не се случва. Нито я изтриват нито я пускат, така ли е при вас
Виж целия пост
# 17
naq2009 на единия акаунт пусна на другия не Rolling Eyes
ja01 и на мене така ми стои в pending orders и само датата за доставка стои непроменена,засега е 25-29 април ще чакам да видя другата седмица ще има ли развитие ако не я изтрият дотогава.
Виж целия пост
# 18
Само запис сега, чакам едни дънки и едно якенце ...
Благодаря за темата   bouquet
Виж целия пост
# 19
И аз за сега само запис покупките малко по на там  bouquet
Виж целия пост
# 20
да следя
Виж целия пост
# 21
Поръчката ми от 19-ти все още е pending - време ли е да я отпиша?
На адреса на Габко е, ако това има значение...
Виж целия пост
# 22
Бъдете малко търпеливи в момента там също имат великденски празници предполагам, че ако до вторник или сряда не е тръгнала, тогава трябва да се притесняваш.
Принципно пращат на следващата седмица от поръчката дори и да няма празници  Peace
Виж целия пост
# 23
Да се включа и аз в темата с инфо, че моята pending order изчезна Sad. Близо 5-6 дена вися и аз всеки ден се надявах. Писах на customer service, но явно е като да чакаш писмо от умрял и да отговорят. Бях решила да ги оплюя и във фейсбук страницата им, но там като гледам никой не се явява да отговаря. Тези изобщо не е трябвало да се захващат с on line търговията.
Направих си нов акаунт - нова поръчка - pending...какво да правя страхотни са им нещата и цените.
Виж целия пост
# 24
Здравейте момичета!И аз да се включа, благодаря и за новата тема! Hug
Както писах миналата седмица, имах проблем с поръчката, получих писмо за отказ и реших да направя нов акаунт.  Outta Joint
На 19 пуснах нова поръчка-хвана ми и 10лири отстъпка, на др ден ми даде фактуриране с дата 19 и доставка 21. Още нямам никакво инфо в страницата на Хермес, но се надявам др седмица и това да стане! Peace
Днес пуснах малка поръчка, хвана код за -5лири, но имам няколко неща, които мн искам с отложена доставка 2-6 май!Ще видим тук как ще се развият нещата и пак ще пиша! newsm78
Весели празници от мен и здраве на Вас и всички близки!  bouquet
Виж целия пост
# 25
 Grinning
Виж целия пост
# 26
Да си побутна питането от предходната тема
здравейте момичета,къде се публикува този парсел номер.Вчара пуснах една поръчка ,но невиждам никъде да е отразен какъвто и да било номер .И втори въпрос  на един и същи акаунт само по веднъж ли може да се използва код за намаление.
Виж целия пост
# 27
Ако дата за доставка ти е дадена за другата седмица парцел номер едва ли ще видиш преди това /случва се, но много рядко/ Можеш да го видиш едва, когато продуктите от графата Pending Orders преминат в Order History. Цъкваш на view all на първия ред над продуктите ти точно се появява ред с Delivery: 18/4  Shipping status: Dispatched (Track package). Натискаш Track package  и автоматично те препраща към страницата на Хермес и виждаш движението по доставката.
Кодовете може да се ползват повторно Peace
Лек ден и весели празници  на всички  bouquet
Виж целия пост
# 28
katy_vall ,Ако поръчката ти е одобрена ,тя е в My Shopping, трекинг номера е горе в дясно ,след Shipping status: Dispatched (Track package,ако  поръчката ти е все още изчакваща одобрение тя е в
My Pending orders  Simple Smile
Виж целия пост
# 29
Благодаря ви момичета,остава да си  чакам .Весели празници на всички  bouquet
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия