Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са опитите на потребителите с доставката на поръчките?
Какво представлява съобщението, което получих по пощата?
Как да върна артикул, който не отговаря на поръчката ми?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са опитите на потребителите с доставката на поръчките?
-
Какво представлява съобщението, което получих по пощата?
Съобщението, което сте получили, изглежда да ви информира, че поради технически проблеми не са успели да ви върнат парите чрез PayPal. В него ви уведомяват, че ще получите ваучер или бон за компенсация. Въпреки това, ако сте сигурни, че парите са ви върнати в картата още през декември, може да им пишете и да поискате яснота относно полученото съобщение.
-
Как да върна артикул, който не отговаря на поръчката ми?
За да върнете артикул, който не отговаря на поръчката ви, можете да използвате контактната форма на уебсайта на Ларедут. В първия пост на форумната тема има линкове към сайт, където има примерни писма за връщане на артикули. След като попълните формата, ще получите инструкции за връщане на артикула.
-
Какви са проблемите с размерите на дрехите?
-
Какво означава надписът 'Livré sous 3 semaines Montant débité à l’expédition'?