Знаеш ли, това беше част от задълженията ми на последната ми позиция. Да включа колегите в извънработни дейности, които обаче привличат клиенти и ни позиционираха по правилния начин. На повечето им беше забавно, защото после клиентите идваха и имаше "ама много хубави деца сте, много ни хареса това,което направихте за квартала" и ни ставаха клиенти Нямаше извънредни бонуси или заплащане, но когато на някой му се наложи да си тръгне работа или закъснее нямаше цупене, глоби или нещо такова. Обаче и мениджърите наравно с нас в квартала, нали се сещаш И никой не мрънкаше срещу този труд. Разбира се, можеше всеки един да откаже, това си беше негово право. Но им харесваше самата идея за това, че участват в организирано събитие и не са на бюрото. Пак казвам - не на всички, но няма как всеки да е доволен.
Просто наистина бяхме екип с обща цел. Сега целта е да си запазиш мястото и все повече действа принципа "натопи другарчето".
Чакайте сега - има разлика между инициативи от типа на "Да изчистим България за един ден" и да чистиш офиса, за да пести шефа от чистачка. Едното е корпоративна социална отговорност, където хората се радват да го правят и то само 2-3 пъти годишно, а и е който иска - насила никой служител не карат, а другото ...не ми се коментира даже. Аз за мен съм си решила , че ще правя това за което съм наета и няма да ставам чистачка на офиса, да мия си чашата от кафето, но няма да им мия прозорците.