Втора или Първа АЕГ?

  • 41 285
  • 146
# 60
Дъщеря ми таза година в подготвото всеки следобед в занималнята имаха часове с американката и тя им преподаваше точно предмет, в който се учеха термини от историята, географията, физиката. Може и от други да е имало, но не съм гледала подробно. Не беше нещо сложно, но поне децата свикнаха с това, което ще учат от догодина и ще им е по-лесно.
Това беше втория срок. Първия срок с американката имаха фонетика.
Това в кое училище се случва? Не съм чувала за занималня.

В Езиковата в Ловеч.
А занималня си има от време оно Simple Smile Знам, че преди години е имало и в други ЕГ, но е отпаднала. При нас обаче още си я има.
Виж целия пост
# 61
В 73 СОУ също през 2 срок подгответата имат 35 часа СИП по понятия на нЕ- по 7 часа за История, География, Биология, Физика и Химия и това им е от полза в 9 клас.
Виж целия пост
# 62
Ами последните постове само потвърждават мнението ми. Иска се повече време и усилия за изучаване на предметите на чуждия език. Във втора АЕГ не се престарават в тази посока, да го кажа направо. Те в изучаването на англиския, както не веднъж писах, се излагат. Децата ходят по курсове и уроци по английски, пък какво остава за другите предмети. Дано с новата сграда и големия интерес към училището нещата да се подобрят. Само химията през цялото време си я учеха на английски и нямаше проблеми, както и биологията и историята в 9-ти клас. Много ми се иска да имам по-положително мнение за Втора АЕГ, но в някаква степен предавам мнението на сина ми, който супер много харесва английския като език и е отличник, дори влезе навремето с най-високия бал от цялото училище.
Виж целия пост
# 63
Ами последните постове само потвърждават мнението ми. Иска се повече време и усилия за изучаване на предметите на чуждия език. Във втора АЕГ не се престарават в тази посока, да го кажа направо. Те в изучаването на англиския, както не веднъж писах, се излагат. Децата ходят по курсове и уроци по английски, пък какво остава за другите предмети. Дано с новата сграда и големия интерес към училището нещата да се подобрят. Само химията през цялото време си я учеха на английски и нямаше проблеми, както и биологията и историята в 9-ти клас. Много ми се иска да имам по-положително мнение за Втора АЕГ, но в някаква степен предавам мнението на сина ми, който супер много харесва английския като език и е отличник, дори влезе навремето с най-високия бал от цялото училище.
Не може да се обобщава така за цяло училище с различни учители. Моят син не е ходил никъде допълнително, а пък успя да си вземе всички сертификати на Кеймбридж с В. Е, кой го е научил?
Виж целия пост
# 64

Не може да се обобщава така за цяло училище с различни учители.

Абсолютно съгласна с това - при това за всяко едно училище.
Виж целия пост
# 65
Ами последните постове само потвърждават мнението ми. Иска се повече време и усилия за изучаване на предметите на чуждия език. Във втора АЕГ не се престарават в тази посока, да го кажа направо. Те в изучаването на англиския, както не веднъж писах, се излагат. Децата ходят по курсове и уроци по английски, пък какво остава за другите предмети. Дано с новата сграда и големия интерес към училището нещата да се подобрят. Само химията през цялото време си я учеха на английски и нямаше проблеми, както и биологията и историята в 9-ти клас. Много ми се иска да имам по-положително мнение за Втора АЕГ, но в някаква степен предавам мнението на сина ми, който супер много харесва английския като език и е отличник, дори влезе навремето с най-високия бал от цялото училище.
Не може да се обобщава така за цяло училище с различни учители. Моят син не е ходил никъде допълнително, а пък успя да си вземе всички сертификати на Кеймбридж с В. Е, кой го е научил?
Да, да, права си,  smile3538не се замислих, иначе и аз не обичам обобщаванията. Имам познато дете, което завърши тая година и нямаха оплаквания. Но от випуска който ще завърши следващата година имам за пример част от класа на сина ми, и едно момиче от съседния клас и нейни съученици. Ходят си децата на частни уроци за да си вземат с А сертификатите. Сега, говоря от ученици с общ успех над 5,70, то е ясно, че във всяко училище има с 3-ки и 4-ки деца, които не се стремят към сертификати и други неща.
Виж целия пост
# 66
Ами последните постове само потвърждават мнението ми. Иска се повече време и усилия за изучаване на предметите на чуждия език. Във втора АЕГ не се престарават в тази посока, да го кажа направо. Те в изучаването на англиския, както не веднъж писах, се излагат. Децата ходят по курсове и уроци по английски, пък какво остава за другите предмети. Дано с новата сграда и големия интерес към училището нещата да се подобрят. Само химията през цялото време си я учеха на английски и нямаше проблеми, както и биологията и историята в 9-ти клас. Много ми се иска да имам по-положително мнение за Втора АЕГ, но в някаква степен предавам мнението на сина ми, който супер много харесва английския като език и е отличник, дори влезе навремето с най-високия бал от цялото училище.
gal94,  т.е. синът ти учи там, така ли? В кой клас е?
Ще очакваме да се включваш с преки наблюдения от Втора, както и други майки, и разбира се татковци. Че отскоро се разнообрази форумът ни, а все забравям за татковците.
Виж целия пост
# 67
Учи, учи, и пушек се вдига. Сега ще бъде в 12-ти клас.
Виж целия пост
# 68
Аз любопитствам за 1АЕГ. Кой води на осмокласниците разговорния английски и един ли е за всички паралелки? Никакви мнения няма за това училище, а ще е нашето Laughing
Виж целия пост
# 69
Аз любопитствам за 1АЕГ. Кой води на осмокласниците разговорния английски и един ли е за всички паралелки? Никакви мнения няма за това училище, а ще е нашето Laughing
Няма споделени мнения. Може би е тайна?  Wink
Виж целия пост
# 70
Аз любопитствам за 1АЕГ. Кой води на осмокласниците разговорния английски и един ли е за всички паралелки? Никакви мнения няма за това училище, а ще е нашето Laughing
Няма споделени мнения. Може би е тайна?  Wink

Напротив. Аз споделих мнение за I АЕГ в началота. И изводите бяха, че ІІ била "по-добра". Относно терминологията по разказватерните предмети - след 8 клас им препоръчаха помагала с интересни текстове по различни предмети. Т.к. че терминологията не им е съвсем непозната. Изпитват ги на английски по разказвателните предмети.
Виж целия пост
# 71
Аз любопитствам за 1АЕГ. Кой води на осмокласниците разговорния английски и един ли е за всички паралелки? Никакви мнения няма за това училище, а ще е нашето Laughing
Напротив. Аз споделих мнение за I АЕГ в началота. И изводите бяха, че ІІ била "по-добра". Относно терминологията по разказватерните предмети - след 8 клас им препоръчаха помагала с интересни текстове по различни предмети. Т.к. че терминологията не им е съвсем непозната. Изпитват ги на английски по разказвателните предмети.
Връщам се в началото да изчета каквото съм изпуснала.  Embarassed
Виж целия пост
# 72
Моля, нека някой сподели мнение  за преподаватели, от които има впечатление. А също така за нивото, на което се усвоява вторият език. Ако това се обсъжда в друга тема, извинете ме, но не зная коя е.Информацията, с която разполагам от първа ръка ,е отпреди 25 години Simple Smile, мъничко е неактуална.
Виж целия пост
# 73
Моля, нека някой сподели мнение  за преподаватели, от които има впечатление. А също така за нивото, на което се усвоява вторият език. Ако това се обсъжда в друга тема, извинете ме, но не зная коя е.Информацията, с която разполагам от първа ръка ,е отпреди 25 години Simple Smile, мъничко е неактуална.
И аз, но предполагам, че промените не са драстични.
Образованието е една много консервативна сфера и аз не очаквам кой знае какви промени.
За втори език съм сигурна, че се учи, поне 1-2 от преподавателите са много взискателни и сериозни. Но ако си мислиш, че от ЕГ излизат с по два чужди езика на мнооого добро ниво, се лъжеш. Вторият език е поназнайване, въпреки ученето. Причината според мен е в недостатъчното часове за упражняване на наученото. С други думи малък хорариум.
Виж целия пост
# 74
Моля, нека някой сподели мнение  за преподаватели, от които има впечатление. А също така за нивото, на което се усвоява вторият език. Ако това се обсъжда в друга тема, извинете ме, но не зная коя е.Информацията, с която разполагам от първа ръка ,е отпреди 25 години Simple Smile, мъничко е неактуална.
И аз, но предполагам, че промените не са драстични.
Образованието е една много консервативна сфера и аз не очаквам кой знае какви промени.
За втори език съм сигурна, че се учи, поне 1-2 от преподавателите са много взискателни и сериозни. Но ако си мислиш, че от ЕГ излизат с по два чужди езика на мнооого добро ниво, се лъжеш. Вторият език е поназнайване, въпреки ученето. Причината според мен е в недостатъчното часове за упражняване на наученото. С други думи малък хорариум.

Foxy, хорариумът за  втори език не е чак толкова малък. Peace В част от класовете е 4 часа седмично,  в 12 май е и 5. При добро желание нещата биха могли да изглеждат другояче по отношение на  втория език в езиковите. Но  незнайно защо нещата не се получават. Вероятно защото има силно разминаване в нивото на децата. Едни ходят на курсове, за да напредват допълнително над наученото от училище по втория език, други са го учили преди 7 клас интензивно и го продължават на далеч по-високо ниво, поради което и им е скучно в часовете, трети пък почват буквално от нулата и не прибягват до външна помощ. И няма необходимото технологично време за изравняване, както става с  първия език. Thinking
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия