Електронен магазин Данет

  • 4 668
  • 45
# 30
Поръчвала съм МНОГО пъти от Данет.Винаги са били много коректни и любезни!!! Hug
Виж целия пост
# 31
Сега мога да си кажа и аз последна думата.Получих си поръчаното днес,НО...това,което ме подразни е принципно.Щом сте ми казали  "в началото на седмицата" разчитам ,че ще е така.Има проблем ок,нямаше да го направя на въпрос ако ми бяхте пуснали маил или се обадили по телефона в началото на седмицата,както когато направя заявка-тук мисля,че съм права!
Цитат
Бе Ви обяснено, че ще има забавяне и от какво е продиктувано то
С това не мога да се съглася,защо е имало забавяне  научих при самата доставка!Обяснявам-в поръчката имаше една пееща играчка,която не е била налична.Ок...магазина не може нищо да направи(може ако не звънне да пише,след срока,който ми е дала)
А колкото до това,защо писах тук и дали е мястото или не мога да кажа,че чета постоянно оплаквания от тази или онази фирма...или не е така?!?
Виж целия пост
# 32
Kонстанс права си Hug
Виж целия пост
# 33
Цитат
Бе Ви обяснено, че ще има забавяне и от какво е продиктувано то
С това не мога да се съглася,защо е имало забавяне  научих при самата доставка!

Г-жо Констанс ******, аз съм човекът, който обработва поръчката Ви
Поръчката Ви е пусната на 8ми /неделя/.
Аз съм човекът, който Ви звъня при потвърждаване на поръчката Ви
/това се случи на 9ти понеделник сутринта/
Вие ми позвъняхте на 12ти /четвъртък/, тоест на 3тия ден от поръчката Ви, за да се информирате как се движи тя и кога ще я получите
Аз Ви обясних, че нещата почти са събрани с изключение на плючената музикална играчка, която до края на седмицата няма да можем да набавим /не по наша вина стана това, а поради инвентаризация на склада на вносителите на въпросната играчка, с което аз не съм Ви занимавала/
тогава Вие попитахте кога ще си получите поръчката и аз казах - в началото на другата седмица, тъй като при първа възможност ще вземем играчката и ще окомплектоваме поръчката Ви.

Това бяха думите ми
Меко казано не съвпадат с Вашите думи
Аз говоря с факти и говоря аз, а не началството ми, защото Лично аз съм контактувала с Вас и знам какво съм казала и написала
Стоя зад думите си с името си, лицето си и цялата си отговорност и принципи.

Отново пействам текста от електронен магазин ДаНет ЕООД: "Срокът за комплектоване на поръчката е от 1 до 7 работни дни " и "ЗОНА "А" до 2 раб.дни" и още "Населени места ЗОНА "А":
Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Горна Оряховица, Дупница, Казанлък, Пазарджик, Перник, Петрич, Плевен, Пловдив, Русе, Сандански, Сливен, София, Стара Загора, Търговище, Хасково, Шумен, Ямбол"

Който има желание нека преброи дните от поръчването /подчертавам, че поръчката се задейства в момента, в който съм чула лично клиента тоест от 9ти понеделник/ до момента на доставка. Поръчката бе доставена на 8мия ден - това показа моята сметка, моля пребройте и вие - от 1 до 7 дена за окомплектоване и до два дена куриерската служба доставя

Продължението е, че тази сутрин на 18ти получихме и-мейл от госпожа ******* със съдържание, че ако поръчката и не пристигне днес, ще я откаже /което е нейно право, разбира се/
Написах и-мейл в отговор, че поръчката и вече пътува към нея и ще я получи днес.

В следствие, на което реших да позвъня и да уведомя лично г-жа ******* за това, че пратката и пътева към адреса- не можах да го направя тъй като телефона даваше постоянно свободно. Оставила съм и съобщение на гласовата поща.

Минути след това г-жа ****** пусна тази тема /което също си е нейно право/- разпознах я по първото и име, не по друго...

Това имам да кажа аз.

Казвам го аз, защото на мен това ми е работата.
Казвам го аз, защото нося отговорност.
Казвам го аз, защото аз нося отговорността в случая.

приятна вечер:

Надежда Чернаева
Виж целия пост
# 34
Който има желание нека преброи дните от поръчването /подчертавам, че поръчката се задейства в момента, в който съм чула лично клиента тоест от 9ти понеделник/ до момента на доставка. Поръчката бе доставена на 8мия ден - това показа моята сметка, моля пребройте и вие - от 1 до 7 дена за окомплектоване и до два дена куриерската служба доставя

това не е особено коректно...щом е посочено от 1 до 7 дни е редно стоката да бъде доставена до 7-я ден, а ако поради някаква причина това е невъзможно, клиентът трябва да бъде уведомен...
аз за първи път поръчах от ДаНет във вторник /24.01./...днес е петък, а поръчката дори не е разгледана...така мога да си чакам 1 месец някой да се обади...пък после нека ми я доставят за 1 ден...  Rolling Eyes
може би стойността на поръчката ми е малка, знам ли /47,90лв/  newsm78...
Виж целия пост
# 35
а защо не им пуснеш запитване от страницата на Данет и моята поръчка не беше разгледана 2дни, пуснах съобщение и се оказа, че нещо имо объркване с телефона изяснихме се и знам, че утре ще я пуснат по куриер.
Не поръчвам за първи път и досега не съм имала проблеми.
Виж целия пост
# 36
Не съм пазарувала от Данет, все още. Просто не ми се е налагало. Но пък от Пакостник все още чакам коледния подарък на малкия. И не се оплаквам защото знам че хората не са виновни. Какво да направят хората, да идат със самолет до Италия за да ми донесат лично пързалката на Чико, която съм харесала ли? Обясниха ми че са свършили и ще доставят чак към края на януари и си чакам.
Виж целия пост
# 37
Много ме подразни начина по който всички нападате.Казвате ,че форума не е място да се оплаче момичето,а нима ние не го правим ежедневно,оплювайки,магазини,лекари,детски градини,съседи,институции....Или не може ,защото става въпрос за Данет.
А сега и моята позиция:аз съм поръчвала от Данет и бяха изключително коректни,а аз -доволна.
Виж целия пост
# 38
аз за първи път поръчах от ДаНет във вторник /24.01./...днес е петък, а поръчката дори не е разгледана...така мога да си чакам 1 месец някой да се обади...пък после нека ми я доставят за 1 ден...  Rolling Eyes
може би стойността на поръчката ми е малка, знам ли /47,90лв/  newsm78...

караконджул, виждам, че сте писали (вчера) до ДаНет, отговорено е, поръчката ви е потвърдена и е уточнена дата за доставка в понеделник, което е съвсем в рамката на описаните условия и време за доставка.

Коментара за стойността на поръчката няма да го обсъждам, тъй като е абсолютно безпредметен и несериозен.

По принцип, в случай, че до 2 работни дни клиентът не получи обаждане от нас, е добре да ни пише или да се обади.
Има много случаи, в които е сбъркан телефон, има някакъв проблем с поръчката и т.н. и колегите няма как да се свържат с клиента.
Доста често се е случвало и клиент да сложи желаните неща от него в кошницата, но да не дооформи поръчката или пък ние самите да не сме получили потвърждение от производителя/доставчика на съответната стока и да нямаме информация за наличността й.


Освен това през последните 7-10 дни имаме затруднения с комуникацията с нашите контрагенти и доставките на доста артикули до нас. Не случайно затова на сайта е публикувано надпис и извинение, че поради лошите метеорологични условия и тежката пътна обстановка е възможно забавяне на обработката и доставката на продуктите.
Ние също зависим от производители и доставчици.

Не знам защо понякога се подхожда с такова предубеждение, сякаш ние (а и други търговци) не желаем да изпълняваме поръчките. Та нали от това храним децата си (а и не само тях, а и сайта и форумите доколкото ни е възможно)!
Естествено, че е в наш интерес да изпълняваме поръчките (независимо дали са за 1 или 100 лева) и клиентите да са доволни. За съжаление обаче доста често нещата не зависят от нас, а от производители, доставчици, куриерски услуги и др. (забавяне, объркване на поръчки, липса на оферирани ни стоки) и ние сме също толкова потърпевши и недоволни от този факт (че и повече).

П.П. Това може би не е редно да го пиша, но имайки предвид, че всички сте майки, предполагам, че донякъде бихте могли да го разберете.
От общо 3-ма човека, работещи в ДаНет, от началото на седмицата двама са болни, а детенцето на момичето, което обработва поръчките - също, в комбинация със затруднените комуникации и доставки до нас, може в настоящия период да се забави обработването на поръчките, за което искрено се извиняваме на клиентите и се опитваме да направим всичко по силите ни, така че да комплектоваме поръчките и да ги изпращаме своевременно.
Когато става въпрос за излизане в болнични, всички се възмущават как има работодатели, които не взимат на работа майки с малки деца или не им позволяват да ползват болнични.
Е, в случая, аз предпочитам жената да си гледа детенцето, то да оздравее и фирмата да е тази, която бере негативи за това, а не майката или детето.
Виж целия пост
# 39
Аз съм поръчвала от Данет и не мога да се оплача - даже съм се учудвала на бързината с която ми се доставя поръчката. И не само че е било навреме, но и за някой неща с уговорката като го донесат да го видя и ако не ми хареса да не го взимам. Е по-коректно от това здраве му кажи.
Виж целия пост
# 40
Рядко се срещат търговци, които преди всичко са Човеци с главно Ч, а те са точно такива   bouquet
Виж целия пост
# 41
... в случая, аз предпочитам жената да си гледа детенцето, то да оздравее и фирмата да е тази, която бере негативи за това, а не майката или детето.

Мамма, мога само да те поздравя и да ти поднеса най-големия виртуален букет  bouquet!
Стискам палци на всички и дано детенцето да оздравява бързо!
Виж целия пост
# 42
Странно е, че ако мнението е нагативно, веднага има толкова нападки! Къде отиде правилото за клиента, който винаги е прав? Mamma не смятам за коректно да описваш личните проблеми на персонала. И аз съм чакала поръчката си повече от посоченото време, при това в e-mail, който получих беше ми казано, че поръчката  е изпратена и има липсващ артикул. Редно е било да ме попитат дали не искам да се откажа при това положение. Бях направила запитване - кога ще я получа? Отговорът беше ПРЕДПОЛАГАМ  и т.н.
Виж целия пост
# 43
... в случая, аз предпочитам жената да си гледа детенцето, то да оздравее и фирмата да е тази, която бере негативи за това, а не майката или детето.

Мамма, мога само да те поздравя и да ти поднеса най-големия виртуален букет  bouquet!
Стискам палци на всички и дано детенцето да оздравява бързо!
     Tired  ooooh!  детската градина е детегледачка, но не и болногледачка   

 Peace живи и здрави!

п.п. сори за офф-а, който не е чак толкова офф Wink
Виж целия пост
# 44
Аз не мога да си обясня каква е тази злоба у българина  newsm78 . Обясниха ви го на чист български език, много коректно и лоялно Администратори, Мамма и дамата, обработила поръчката.
А всъщност къде беше проблема и каква беше целта на поста...Да си получиш поръчката или да си излееш яда? Защото и двете се случиха, но защо така?! Stop

Всеки ден ставаме свидетели на ситуации, които за мен са повече комични. Такъв ни е живота в момента, че няма как да не се оплачеш от здравната система, образователната, съдебната, законодателната и т.н. Хората са такива, че се предреждат, бутат, обиждат и няма кой да се трогне вече...Щом в претъпкания градки транспорт трябва да избода очите на някой с тоя корем и чак когато му кажа "Мръдни натам, де" да се сети, че вътрешната седалка също е свободна...Или да идеш на лекар, да седиш прав 4 часа!, да те предреждат разни бабички - "Аз съм само да оставя тука нещо..", "Аз ще си изпусна рейса.." (къв рейс, ма бабе, 14.00 е...селските са до 19.30! Ще се поразходиш малко до следващия...) То на лекар никой не е отишъл, щото е здрав!
Или в магазините - огромна опашка и няква лелка - "Аз съм само с едни яйца.." Кво ми дреме с кво си?! Аз чакам 17 човека преди мене и вися над количката, а тя с едни яйца била...

Абе нямам думи направо, такива изказвания не ме очудват вече. Просто не ми харесва факта, че млада и интелигентна жена е решила да използва този начин. Освен това мисля, че има достатъчно други хора и инстотуции, които заслужават плюене. Тези хора тук ОПРЕДЕЛЕНО НЕ ЗАСЛУЖАВАТ ТАКОВА ОТНОШЕНИЕ.

Всичко написано по-нагоре е лично мнение и не ангажирам никой да го споделя!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия