Също така да питаш дали предвиждат въвеждащо обучение
Предполагам ще ти задават въпроси, за да разберат, как общуваш с хората, как реагираш при проблемна ситуация и т.н.
Относно плановете ти за бебе - предполагам, че ще имаш 6м. изпитателен срок. Ако в този период се появят двете чертички законът, мисля, не те защитава.
Реално мен са ме питали при установяване на проблем, как процедиш - кого уведомяваш първи - екипа или клиента, анализираш ли предварително ситуацията или действаш веднага и на момента, как съобщаваш проблема - по телефон, по мейл и т.н.
Ще се справиш
Тук спонтанно ми дойде на акъла "Клиента винаги има право и трябва да бъде информиран, но и екипа, с които работим заедно е редно да е наясно със ситуацията" Не знам дали е добре, но това ми беше първото на мисъл още докато четох поста ти.
Ох, много бих искала да ти помогна, но не знам, каква е сферата на фирмата, в която си.
Принципно в моята работа правилният подход е винаги да се коментира ситуацията първо вътрешно с екипа особено, когато си нов. Защото останалите познават клиента по-добре, могат да предвидят неговите реакции и съответно е добре да се помисли и начина на поднасяне на информацията към клиента.
Също, когато имам някаква кризисна ситуация, аз лично първо проучвам по-детайлно и тогава разговарям с пряк шеф или други колеги. Това ми дава възможност кратко и ясно да им обясня и да ги запозная с казуса.
Нека и другите момичета се включат с примери!
Точно за това казах "..., но екипа трябва да е на ясно..." Много помагат мненията ви.Продължавайте. До тук разбрах,че трябва да съм уверена, не да се прехвалвам и да бъда искрена по отношение на работата и техниката.