Некоректност http://vegatoys.com

  • 5 085
  • 29
# 15
Нямам с какво да помогна, само да обърна внимание на нещо-поръчах и аз през сайт тази година, съобразих се да е в такъв срок, че да имам време за реакции, ако нещо се обърка. Получих от фирмата предупредително исмо, в което ме подканят да извадя играчката и да я тествам, за да сме уверени, че работи и че е цяла, за д амога да върна в регламентиран срок и да подменят навреме. Е, направих си усилието да махна всичките му там кабелчета, дето са овързани и си тествах играчките. Децата не се прехласват точно по овързаността на играчката, напротив, предпочитат да е разопакована и да могат директно да играят, а не 10 минути да не могат да извадят, та без притеснения аз махам такива неща, вадя играчката и тествам. Но, както писах-имах и изрично имейл да го направя при желание. Останалото е ясно-на моя отговорност е, ако не огледам стоката при получаване. И без да е от сайт-винаги карам да ми развържат играчката, да сложат батерии и да се тества. ака хванах неработеща кукла, купувахме я точно за Коледа за голямата, когато тя все още вярваше и щеше да е голяма трагедия, ако не бяхме пробвали в магазина, въпреки, че се сърдиха именно, че били така овързани. Овързани-неовързани-не давам 100 лв ей така, за неработещо нещо. Сори.
Виж целия пост
# 16
Здравейте,

Както съм писала в другата тема и аз имах доста проблеми с тази фирма.
Според мен КЗП са длъжни да се намесят, все пак тази играчка нали има някаква гаранция? Също можеш да се оплачеш, че нямат упътвания на БГ ама това май вече не е при КЗП.  Продават некачествени стоки и трябва, хората да се откажат да пазарят от тях.
Както съм писала в другата тема играчките идват мръсни, счупени или не работещи, явно се надяват на еднократни поръчки.

Simple Smile
Виж целия пост
# 17
ANGYA Обадихме се на КЗП, още миналата седмица.
Не могат да направят нищо, защото е минал срока по закон от 7 дни. Тъпо!
От цялата работа, ще си останем с едни пари назад май, за което здраве да е.
Ама защо тия от сайта са толкова нагли.
Държат се грубо по телефона.
Изтриват ми постовете, а не съм ги нагрубила.
Блокират ме.
И всякакви такива.
Защо трябва още хора да се опарят.
Ей за това ме е яд.
Виж целия пост
# 18
alina_si, така е!
Много не професионално се държат от този магазин и не им прави чест! На мен ми викаха и ми затвориха 2 пъти. После им оспамих стената и пуснах тема тук, за да знаят хората и да не правят моята грешка. Явно преди да се пазари от някой он-лайн магазин трябва да се проверява дали някой не ги е "похвалил" в някой форум.
Звъннете докато не се съгласят да ви пратят нов, аз така направих и проработи.

Поздрави!
Виж целия пост
# 19
Тя сагата е вече две седмици, колко пъти им звъняхме.
Вече не знам какво да направим.
Виж целия пост
# 20
  Някакво развитие по въпроса ?
Виж целия пост
# 21
  Някакво развитие по въпроса ?
Майка ми върна уолкъра по Еконт на въпросната фирма, с едно писмо, без изобщо да си иска парите.
Но фирмата нещо не желае да си вземе пратката.  Mr. Green
Виж целия пост
# 22
много неприятно ...
трябва винаги всичко да се отваря и проверява  Confused
Виж целия пост
# 23
много неприятно ...
трябва винаги всичко да се отваря и проверява  Confused

Наистина е така, но когато нямаш тази възможност.
Освен това сещате се колко време се отваря една такава играчка, вързана за кашона с тел на поне 5 места.
Както и да е, няма значение.
Свърши вече.
Отлетяхме с 60 лв.
Няма повече да се повтори.
Виж целия пост
# 24
да, аз го написах, защото и в реален магазин може да се получи  Confused
Виж целия пост
# 25
Да...
Свърши се вече.
Остана само горчивият вкус от некоректното и грубото им отношение.
Все още не проумявам защо да е така.
Аз работя в онлайн магазин. Не си представям такова отношение с клиентите. Честно.
Просто са ужасни, колкото и да ми е гадно да го кажа.
Виж целия пост
# 26
Да...
Свърши се вече.
Остана само горчивият вкус от некоректното и грубото им отношение.
Все още не проумявам защо да е така.
Аз работя в онлайн магазин. Не си представям такова отношение с клиентите. Честно.
Просто са ужасни, колкото и да ми е гадно да го кажа.

и аз като цяло до сега съм срещала разбиране при онлайн пазаруване и в БГ и извън БГ.
Сега правя онлайн магазин и ще отговарям за администрирането и не си представям такова отношение, каквото си получила.

А всъщност се опитах да се ровя за възможност за връщане и подмяна след този срок от 7 дни и не знам защо имаше нещо, но не си спомням за кои стоки важи.  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 27
Здравейте.
Т***нарите от Вега ТОЙС не са приели пратката от Еконт.
Изключително мазни и груби са.
Отношението им е под всякаква критика.
Майка ми е казала на Еконт, да дадат уолкъра на някой дом, те са отговорили, че ако преценят, че играчката не е опасна, я дават.


Моля ви хора, не пазарувайте от ВЕГА ТОЙС.
Те са мошеници.
Не знаят как да се държат с хората.

Виж целия пост
# 28
Аз досега не съм имала проблем Вега Тойс.Два пъти съм поръчвала.Късмет е било да ви се падне нещо смотано.Иначе много неприятно наистина.
Виж целия пост
# 29
Елфи, късмет, късмет, ами отношението, аз също след тази тема не бих си поръчала нищо от тях, губят още 1 потенциален клиент, на всеки се случва стоката да не е ОК, но и трябва да се прояви разбиране...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия