Странно, в нашия клас е точно така - има 5-6 деца, които усвояват материала, и останалите 16-17 които се налага да учат с родителите си в къщи всяка вечер до 10 часа... разликата между частната занималня и държавната е, че в частната са 10-тина деца, а в държавната - 38, както и учителките - в частната преподава начална учителка, а в държавната - гимназиален учител по литература, който на родителската среща си призна, че не разбира от математика, затова едната от началните учителки й решава задачите предварително! и тя проверява по тях, за по-трудните задачи изважда на дъската децата, които разбират математиката, да ги решат, но дали пък ще обяснят на по-глупавите, защо се решава така задачата?
И, да - има деца и деца - щерката е от онези, знаещите и можещите, които от една дума разбира всичко, обаче синът ми не е от тях, и още 16 деца са като него, което значи, че нещо куца и не може да се водим по тези 5-6, които са разбрали материала и да пренебрегваме останалите, защото са глупави и явно трябва в къщи да им се помага...
Очевидно е, че е грешна тезата, че децата куцат, както и родителите им - разводи, гурбети, глупости на търкалета - системата е крива. Може ли някой учител да ми отговори, дали е нормално да приключат учебника по български преди пролетната ваканция? Искам да знам за сверка на часовника, не за друго.