Връщане на стока в техномаркет

  • 18 269
  • 17
Здравейте. Преди нова година си купих таблет от Техномаркет, но искам да го върна. Аз от втория ден се каня, но все не остава време. Toshiba Thrive е таблета и не отгоравяше на изискванията ми и има бъг в него, но не мога да им го докажа. Когато таблета е изключен известно време започва много да спича, но не винаги затова не мога да им го докажа. Възможно ли е да ми върнат парите и аз да им върна таблета?
Виж целия пост
# 1
Здравейте. Преди нова година си купих таблет от Техномаркет, но искам да го върна. Аз от втория ден се каня, но все не остава време. Toshiba Thrive е таблета и не отгоравяше на изискванията ми и има бъг в него, но не мога да им го докажа. Когато таблета е изключен известно време започва много да спича, но не винаги затова не мога да им го докажа. Възможно ли е да ми върнат парите и аз да им върна таблета?
Не, изпуснали сте срокът за връщане. Може да искате поправка само  Peace
Трябвало е да го върнете още на ден втори, щом сте забелязали проблем, сега е късно...
Виж целия пост
# 2

Не, изпуснали сте срокът за връщане. Може да искате поправка само  Peace
Трябвало е да го върнете още на ден втори, щом сте забелязали проблем, сега е късно...
Peace
И ние имахме проблем с един проточен бойлер от тях/течеше отвсякъде/и го върнахме още на следващия ден с 300 разправии,та след толкова време няма начин за връщане.7 дни е срокът,в който можеш да върнеш покупката,след него-само сервиз.
Виж целия пост
# 3
Извинявай ама...след една година няма кой да ти го вземе обратно. На вторият ден с бъг можеше и да стане, след една година  нъцки. Ако още е в гаранция може да го занесеш в сервиз да обясниш проблема, може и да ти го оправят.
Виж целия пост
# 4
Здравейте, стока в седемдневен срок може да се върне САМО ако е закупена от разстояние - т.е. от online магазин. Стока, закупена на място от даден магазин, без значение дали става дума за търговска вериза за черна и бяла техника или някаква друга, НЕ МОЖЕ да бъде връщана.
Ще бъде хубаво ако в ЗЗП се появят и други варианти, но към момента това е положението.
Виж целия пост
# 5
Здравейте, стока в седемдневен срок може да се върне САМО ако е закупена от разстояние - т.е. от online магазин. Стока, закупена на място от даден магазин, без значение дали става дума за търговска вериза за черна и бяла техника или някаква друга, НЕ МОЖЕ да бъде връщана.
Ще бъде хубаво ако в ЗЗП се появят и други варианти, но към момента това е положението.

Може да се връща и от магазин в 7 дневен срок без обяснения.
Разбира се, без нарушена цялост на опаковката, продукта и т.н.
Виж целия пост
# 6
Здравейте, стока в седемдневен срок може да се върне САМО ако е закупена от разстояние - т.е. от online магазин. Стока, закупена на място от даден магазин, без значение дали става дума за търговска вериза за черна и бяла техника или някаква друга, НЕ МОЖЕ да бъде връщана.
Ще бъде хубаво ако в ЗЗП се появят и други варианти, но към момента това е положението.

Може да се връща и от магазин в 7 дневен срок без обяснения.
Разбира се, без нарушена цялост на опаковката, продукта и т.н.
По закон няма такова нещо, ако магазина има подобна политика (примерно в Зара, Страдивариус, Пул и Беар и другите от техните магазини може да върнеш  без обяснение до 1 месец стоката, само ако са закупени в период на намаление е 7 дни срока), но законово може да върнеш само закупена стока от разстояние, точно както е казала Darius в срок от 7 работни дни.
Ако откриеш член в закона (тук го има), пиши, ще ни е от полза да го знаем  Hug Hug Аз бая рових, но не открих.
Виж целия пост
# 7
Ох, Боже, сега се рових - отпаднало е като текст и не е законово обозначено ooooh!
Срокът апропо е бил 3 дни, моя е заблудата, но защо да е отпаднал Thinking
Виж целия пост
# 8
Само за онлайн пазаруване важи 7 дни за връщане
Виж целия пост
# 9
Техномаркет са големи боклуци. Продадоха ми дефектна съдомиялна Miele и съответно ми казаха да се оправям. Никога повече няма да пазарувам от там.
Виж целия пост
# 10
Техномаркет са големи боклуци. Продадоха ми дефектна съдомиялна Miele и съответно ми казаха да се оправям. Никога повече няма да пазарувам от там.
Това звучи абсурдно. Първо Miele да е дефектна, второ, да са отговорили така. Как и къде попитахте? Как е зададен въпроса и разбрахте ли какво точно отговориха?
Виж целия пост
# 11
Не искам да звуча заядливо, но защо пък Мийле да е невъзможно да са дефектни???
Виж целия пост
# 12
Пупитка, естествено, че е възможно да са дефектни, но е малко вероятно, имайки предвид, че е една от най-добрите марки, да не кажа най-добрата и много държат на качеството. Уредите им се продават втора употреба, работещи перфектно след години ползване. Просто описания казус не ми звучи достоверно.
Виж целия пост
# 13
Познавайки как работят, аз съм склонна да вярвам на оплкванията. Преди години закупихме проточен бойлер, който монтирахме на същия ден и протече веднага. Отговорът беше, че си е наш и не можели нищо да направят. След скандал и сума ти разправии ни го замениха за друг, но стана трудно.
Виж целия пост
# 14
Техномаркет са големи боклуци. Продадоха ми дефектна съдомиялна Miele и съответно ми казаха да се оправям. Никога повече няма да пазарувам от там.

хахаххахахаа,как смеете така да богохулствате срещу МАРКАТА , Миле и дефекти -НИвъзможно според бг мамма обществото...
Търсете си правата, какво значи това да се оправаш.... ако трябва и с миле диретна връзка, въпреки че и от тяхното обслужване при проблем съм се начела на гадости....успех Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия