Никога повече в хотел Магнолиите Приморско-Les Magnolias

Публикувам тук моята история, за да може повече хора да я прочетат и да не ходят там и да се чувстват унижени:

Les Magnolias-   „невероятен“хотел!
И невероятно скъп за 3 звезди(махнали са му 1 звезда)

Стая

Почивката все пак си е почивка, но когато има малки неща, които те дразнят ти съсипват настроението, защото си си платил все пак. Не си отишъл чрез милосърдия , нали?
Тръгнах с някакво чувство, че прибързах с резервацията на хотела и се оказах права за съжаление.  На резепцията не ми бяха уважили желанието да съм на първия ета, защото съм с 2 малки деца и исках да излизат директно от терасата на полянката отпред. След като ги попитах ми я смениха.Щом влязохме в стаята и нямаше къде да се завъртиш, а малкия ми син накъдето и да се обърнеше си удряше главата ми стана лошо.  Стая в плочки, като се хлъзнеш от водата , която разнасяш от банята като се къпеш да можеш хубаво да си разбиеш главата на пода. Да не говорим каква мизерия ставаше, бррррр. Бях принудена да слагам кърпи на пода. Но не само стаята беше малка. В банята като влезнеш трябва да затвориш вратата, влизайки малко в отделението за къпане, за да  се  изпикаеш. Измивайки си ръцете, мивката се пълнеше до горе, красота.   Душа  с чалъм   го налучках как да го превключвам от чучур на душ.Ако не бях го научила, сигурно щях да се къпя клекнала на чучура.
Телевизор в стаята има, но за какво им е на рецепцията да то го дават като се настаниш. Отидох, поисках си ,но се оказа не за моя телевизор. Отидох да го сменя. Какво толкова, все пак съм на почивка, каква друга работа имам......
Ресторант

Яденето ни хареса, разнообразно, изключвам закуската. Там бяха малко зле. Палачинки  и кроасанчета, някакви малотрайни салами и , което ме изуми е един от последните дни: Сложили нещо като самовар, кана пълно с жълта течност и два портокала отпред. Толкова се зарадвах, че ще пия фреш,но като го пробвах се оказа  жълтия сок от машината  за сокове.

Напитки

Ето такова чудо не бях виждала. Под всякаква критика са. Натурални сокове-няма, това е лукс. Сокове от машина и разредени безалкохолни от Пепси. Алкохола,аххх алкохола. Всичко на спиртна основа- ракия, водка, мента, мастика. Но какво да се иска от марка LORD  Разлог.
Аниматорите

Отидохме след обяд на бара и се почна голямото викане на аниматорите. Не разбирам и бъкел френски, седяхме и ги наблюдавахме. Това е поредното от чудесата на хотела. Сключили договор с някаква френска ли е , каква ли е фирма за наемане на аниматори и те си говорят френски не те ебават за нищо, ти който си с жълта гривна(  франсетата са със зелени, ние останалите с жълти)- да виждате разделение? Не те поздравяват, ако  ти не си ги заговорил случайно нещо на английски. Не се съобразавят с регламнетирана почивка 14-16 часа. Точно тогава увеличават музиката и взимат микрофона. Когато го споменах на „ супер“ мениджъра на хотела каза, че ще им направи забележка, но дали го направи??? Все пак си с жълта гривна. Започнах да затварям вратата на терасата, хубаво е човек да спи следобед в жегата на затворено. Вечерно време програмата им беше само на френски . Добре че местоположението на хотела е добро, че можеш да обиколиш Приморско, Китен, Созопол, Лозенец. Иначе си загинал от скука или пиене. Дискотека – пак за франзуци, даже и детска нямаше. Дъщеря ми поиска да влезе в детския им кът ,но не я пуснаха. Не разбирала, все едно ония малки диванета разбираха нещо. Преглънах и това. Нито те викат за игри, ти си никой.
Разделението
Аз съм българка, но се чувствах по-нисша и от тревата, която имаше много специална грижа от персонала на хотела, отколкото ние жълтурковците. В собствената ти държава да се отнасят така с теб и с персонала на хотела, ми е много болно и то от някакви мизерни франсета, които нямат пари да си ходят на тяхното море дошли да се правят тук на могъщи. Не приемаха НЕ за отговор, оплакват се от всичко и на всички. В последния ден видях една камериерка да прави основно почистване на стаята на една луда французойка, защото тя била така искала. Чакай малко, коя си ти, от къде си дошла, че ще ти слугуват така всички(чак толкова не бяха мизерни стаите)Да не си е купила стаята, че искала и нов телевизор, че този й бил малък. Ето заради такива като нея ние с жълтите гривни бяхме пускани по пързалката.Те имаха и право на шезлонг, чадър и напитки на плажа.Ние не, какво като съм платила по 100лв на ден на човек. На тях и по-евтино им е излязло

Резепция
Като си тръгвах поисках книга за оплаквания- нямало я била. Открадната. Чудно ми е кой ли злонамерен клиент я е взел.Поисках анкета като на франсетата, от кой били доволни, от какво и т.н. За мен нямало с жълтата гривна.
На третия ден дойдоха наши семейни приятели без деца. Тях решиха да ги настанят без да са искали в стая на верандата, само че на пътя. Е нямаше такава смрад като влязохме- на мухъл. Отиде мойта позната да я смени, казаха да дойде на следващия ден, тъй като хотела бил пълен. Отиде и на следвашия след като не беше спала цяла нощ,. Пак тръгнаха да й се извиняват по същия начин, но тогава моят съпруг не издържа и им вдигна скандал. Да видиш как се намери една на 3-ия етаж. Това благодарение на „ супер“ мениджъра, който нито поздравява, нито пита как сме. Нали сме гости, за мен е редно да ме попиата харесва ли ми престоя.Никой не попита това 10 дни. Даже и тръгвайки си рецепционистите мълчат кат пукъл.

Тук е мястото да похваля следния персонал, който  се погрижи за нашия престой  в хотела да бъде по- приятен:
-бармани от бар Папагал
- бармани от бар- ресторант
- персонал ресторант
- камериерките
За другите или добро или нищо, за това по-добре нищо.

Това е мойта история за престоя ми в този „невероятен“ хотел. Няма да стъпя повече там.Не ходете и Вие там, особено ако сте с деца.

Ние също почивахме в хотела през юни.

Незнам от къде сте правили резервцията си, но това, че анимацията е само на френски си го пише навсякъде.През нашия престои никога не са говорили от 14 до 16ч.
Стаите са точно както са в сайта, нашата даже беше по-хубава.
Нашето желание за стая беше уважено, на рецепция ни посрещнаха много добре и бяха много любезни, както и цялия персонал. Имахме чуството, че даже ни се радват, като ни видят, че сме българи.

НО.......хора и мнения всякакви Laughing
Аз също знаех, че е на френски, но не предполагах, че грам няма да ти обръщат внимание. С изключение на персонала на рецепцията, от всички други съм доволна.  В края на историята  съм благодарила на кои точно. Нашата стая беше отзад зад басейна и се чуваше много шумотевиците им.
Може малко да съм груба на моменти, за което се извинявам, но вчера се върнах от там и още съм афектирана.
Яд ме че , че дадох много пари, а не получих кой знае какво  в замяна. Хотелът иначе е сред гора и е прохладно(комари бол, но за това не са виновни от хотела Simple Smile ) , не се усеща жегата, зеленината е страхотна, но не си заслужава парите, ето това е с едно изречение!
Май нашите курорти не ни заслужават като туристи, почти навсякъде чужденците са повече на почит, а за по-малко пари от нас. Това никъде го няма /българска работа/. Това е престъпление от страна на хотелиерите. Тук идват най-бедните чужденци, правят се на важни и ние им угаждаме всячески. Засрамете се.
Орхидея, на сайта им можеш да оставиш коментар,както и на други сайтове за туризъм и хотели  Peace
kamelia_savova , пратих на сайта им. Сега започвам и няма да спра  Peace
Borle, напълно съм съгласна с теб.
Орхидея, съжалявам, че така се е получило с почивката ви.
И аз бих писала, къде ли не.
Не съм почивала в хотела и за това коментарите и мненията ми бяха интересни и полезни.
Но искам да кажа, че при All Inclusive навсякъде сокчетата са от машина, тип Степче, както и безалкохолните.
Закуските също са еднотипни всеки ден.
В това съм се убедила на 100%.  Peace
ninand , така е  по принцип. Но не мога да кажа нищо лошо за обслужване, храна и напитки -на Кола от миналогодишната ни почивка когато бях в Сол Луна Бей, Обзор. Страхотен е. Той си заслужаваше всеки лев, който си дал.
Изумена съм от неграмотния пост  Shocked , не знам от афекта ли е, от училище ли е, но като искате да кажете нещо и да Ви обърнат внимание пишете грамотно и смислено, така се излагате.....