Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да разбера дали моята пратка е изпратена, ако нямам номер за проследяване?
Какво означава статусът „Вмъкнете артикул в домашна чанта“?
Какво означава „Dispatch Pre-Alert“ и какво да направя, ако пратката ми не е напуснала Шанхай?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да разбера дали моята пратка е изпратена, ако нямам номер за проследяване?
-
Какво означава статусът „Вмъкнете артикул в домашна чанта“?
-
Какво означава „Dispatch Pre-Alert“ и какво да направя, ако пратката ми не е напуснала Шанхай?
Когато видите статуса "Dispatch Pre-Alert", това означава, че вашата пратка все още не е напуснала Шанхай. Ако стандартният срок за доставка изтече, можете да се свържете с продавача за актуализация относно местоположението и състоянието на пратката. Освен това, ако срокът изтече, можете да повдигнете спор в платформата за поръчка за възстановяване на сумата.
-
Какво означава, когато спорът се разрешава автоматично в полза на купувача?
-
Какво да правя, ако поръчката ми не пристигне?